مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولیدکننده اصلی انواع پارچه ترمه یزد

آنچه در این مقاله میخوانید.....

خرید پارچه ترمه لباسیرنگ بندی زیبای انواع پارچه ترمهقیمت هر متر پارچه ترمه یزد
ترمه یزدی

استان یزد یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان انواع پارچه ترمه سنتی است. این پارچه هم با نخ ابریشم و هم پلی استر بافت می شود که هر کدام زیبایی خاص خود را دارد. شایان ذکر است که استان یزد تنها تولیدکننده پارچه ترمه ابریشم اصل در کشور است. سایر شهرها پارچه طرح ترمه را تولید می کنند. استفاده از این پارچه سنتی برای دوخت انواع وسایل تزئینی می تواند زیبایی چشم نوازی را به خانه های ایرانیان بدهد. اکنون این پارچه در کشور های دیگر نیز شناخته شده و صادرات آن می تواند ارزآوری خوبی برای کشور داشته باشد.

انواع پارچه ترمه

خرید پارچه ترمه لباسی

برای خرید پارچه ترمه لباسی ابتدا باید دانست که کدام طرح از ترمه مدنظر خیاط است. چرا که پارچه های ترمه دارای طرح های متنوع ریز و درشتی هستند که هر کدام مختص سلیقه ای است. در واقع برای لباس های مجلسی زنانه می توان از طرح های بته جقه ریز استفاده کرد. ترکیب ترمه و با دیگر پارچه ها می تواند زیبایی خاصی را به لباس های مجلسی بدهد. پارچه ترمه برای لباس های افرد زیر قابل دوخت است و می تواند زیبایی خاصی به کادر نیروی انسانی آن مجموعه بدهد:

  • گارسون های رستوران ها
  • لباس فرم اداری
  • لباس کارگران شکرت های خصوصی
  • لباس پیشخدمت های هتل ها

رنگ بندی زیبای انواع پارچه ترمه

انواع پارچه ترمه

ترمه بافی یکی از هنر های اصیل شهر یزد می باشد و هنوز در هیچ کجای کشور شروع به تولید سنتی پارچه ترمه نکرده اند.امروزه جهان پارچه ترمه را به نام شهر یزد می شناسند .ترمه در گذشته در چند طرح  و رنگ محدود می شده است .

ترمه در گذشته کاربردهای محدودی نیز داشته است و اغلب برای لباس خوانین، رومیزی، جهیزیه عروس، مراسم ترحیم استفاده می‌شده است.به همین خاطر این روزها بازار تولید و فروش ترمه نسبت به گذشته متفاوت شده است.

رنگ ترمه های قدیمی قهوه ای و قرمز بود و امروزه نیز اصیل تریم ترمه ها را در این دو رنگ می شناسند . 

اما لازم به ذکر است امروزه ترمه در طرح ها و رنگ های مختلف و بسیار متنوع و زیبا تولید شده که توانسته هر سلیقه ای را جذب کند .و حتی در بازار های جهانی نیز جایگاه ویژه و طرفداران بسیاری دارد. 

و ما با خیال راحت و هر سلیقه ای میتوانیم انتخاب های زیبا و جذابی را با توجه به رنگ بندی و طراحی های دیگر دکور خانه هایمان داشته باشیم . 

قیمت هر متر پارچه ترمه یزد

انواع پارچه ترمه

با توجه به افزایش قیمت نخ ابریشم و پلی استر شاهد افزایش نرخ پارچه ترمه نیز خواهیم بود. چرا که مهم ترین الیاف برای بافت و تولید پارچه ترمه همان نخ است که اگر از جنس ابریشم باشد قیمت آن بسیار بیشتر از سایر نخ ها خواهد بود. پارچه های ترمه با تراکم های مختلف و تعداد رنگ های متنوعی تولید می شوند. همین امر نیز در تعیین قیمت ترمه تاثیر مستقیم دارد.

برای اطلاع از لیست قیمت پارچه های ترمه سنتی یزد می توانید با کارشناسان فروش این مجموعه در ارتباط باشید. تا از طریق تلگرام یا واتساپ انواع طرح ها را به همراه قیمت آن به صورت آنلاین و به روز برای شما ارسال کنند.

فاطمه باقری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فاطمه باقری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136707183

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: termesazi@

email icon ایمیل: termehara@gmail.com

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید