مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولیدکننده انواع کناره شاهنشین ترمه در یزد

آنچه در این مقاله میخوانید.....

ست پشتی ترمه کناره شاهنشین طرح آسمانسرویس پشتی ترمه 5 تکه سنتی
قیمت پشتی ارزان

کناره شاهنشین ترمه وسیله ایست سنتی که به دلیل استقبال خریداران از طرح های متنوع و زیبای آن تولید و دوختش رو به افزایش است. استان یزد یکی از بزرگ ترین مراکز تولیدکننده و عرضه این نوع کناره های ترمه در ایران است. تولیدکنندگان کوچک و بزرگ فراوانی هستند که توانسته اند کار دوخت انواع پشتی ترمه سنتی یزد را انجام داده و برای خود و جوانان زیادی کارآفریتنی کنند.

کناره شاهنشین ترمه

ست پشتی ترمه کناره شاهنشین طرح آسمان

یکی از طرح های جدید و بسیار زیبای کناره ترمه طرح آسمان است که در تابستان تولید و فروش آن نیز بیشتر می شود. چا که خریداران اغلب از این نوع پشتی برای مناطق و محل های سرباز و بدون سقف مانند باغ و رستوران های بین راهی و باغچه خانه خود خریداری می کنند.

همه طرح های پشتی زیبا و منحصر به فرد هستند و شماخریداران عزیز میتوانید با خزد از این مجموعه با خیال راحت تا سالیان دراز بدون شل شدگی و پارگی استفاده کنید. آنچه که در دوخت پشتی ترمه مهم است جنس پارچه و مواد داخلی ان است که این مجموعه سعی کرده تا بهترین نوع کیفیت پارچه و دوخت را در اختیار شما عزیزا ن قرار دهد.

مردم در زمان های دور قبل از اینکه مبلمان ها روی کار بیایند از انواع پشتی های سنتی استفاده می کردند وچه آرامشی هم برای اهل خانه داشت. این مجموعه در تلاش است تا با افزایش تولید و فروش انواع محصولات ترمه سنتی بتواند آرامش خاطر و آسودگی را بعد از یک دوره کار و فعالیت طاقت فرسا با عرضه محصولات باکیفیت خود در اختیار هم میهنان عزیز خود قرار دهد.

انواع رنگ بندی کناره شاهنشین طرح آسمان موجود است و خریداران تک و عمده می توانند از میان طرح و رنگ موجود انتخاب نموده و از طریق واتساپ خرید خود را ثبت کنند. برای این طرح نیز مانند سایر طرح های شاهنشین ست ۵ و ۷ و ۹ تکه در نظر گرفته شده تا مشتری بسته به ابعاد وسلیقه خود هر کدام را که می خواهد خریداری نماید.

سرویس پشتی ترمه ۵ تکه سنتی

کناره شاهنشین ترمه

سرویس پشتی ۵ تکه دارای انواع پشتی های زیر است که هر کدام ابعاد مشخصی هم داردک

  • یک جفت پشتی مربع ترمه به ابعاد۷۰*۶۵
  • یک جفت بالشت گرد به ابعاد ۴۰*۷۵
  • یک عدد تشکچه که به کناره معروف است به ابعاد ۱۰۰*۱۹۰سانتی متر

اطلاعات کامل این ست در فروشگاه قرار داده شده است و باز می توانید سوالات خود را در مورد ابعاد و تعداد این ست و جنس و کیفیت آنها از مشاوران و کارشناسان فروش ما بپرسید. سعی ما بر این بوده که شرایط اقتصادی تر و به صرفه تر برای خرید پشتی ترمه کناره با کیفیت را برای شما فراهم کنیم و در این راستا بسیاری از واسطه ها و هزینه های جانبی را حذف کرده ایم تا شما با هزینه مالی و زمانی پایین تری خرید خود را انجام دهید.

فاطمه باقری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فاطمه باقری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136707183

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: termesazi@

email icon ایمیل: termehara@gmail.com

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید