مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

پخش پارچه ترمه یزد به قیمت تولیدی

آنچه در این مقاله میخوانید.....

پخش پارچه ترمه یزد به قیمت تولیدیکیف و کفش ترمهپخش پارچه ترمه یزد به قیمت تولیدیقیمت ترمه پنج تکهپخش انواع پارچه ترمه یزدقیمت پارچه ترمه متریخرید اینترنتی پارچه ترمه
پخش پارچه ترمه یزد

آیا مرکز پخش پارچه ترمه یزد را می شناسید؟ برای خرید اینترنتی عمده پارچه ترمه باید به مراکز پخش و یا حتی به صورت مستقیم به تولیدی و کارخانه پارچه ترمه مراجعه کرد تا هم خریدی مطمئن داشته باشید و هم بیشتر سود ببرید.

هر تولیدکننده ای می داند برای دوخت کیف و کفش ترمه و یا انواع رومیزی آن باید پارچه ای مرغوب و درجه یک تهیه کند تا بتواند در انتها این محصولات را با کیفیت عالی به بازار ارائه دهد.

پخش پارچه ترمه یزد به قیمت تولیدی

کیف و کفش ترمه

تولیدکنندگان کیف و کفش از انواع و اقسام پارچه هاب برای دوخت این محصول استغفاده می کنند که سبب می شود برای هر نوع کیف و کفشی مشتری جداگانه ای داشته باشند. ترمه نیز نوعی از محصولات سنتی است که افراد علاقه مند به این حوزه برای خرید آن به سمت این تولیدی ها میروند.

در واقع ترمه پارچه ایست که به دلیل نوع بافت ویزه ای که دارد توانسته بازار خوبی برای خود نه تنها در ایران بلکه سایر کشورها به خصوص کشورهای عربی باز کند. سنتی بودن و طرح های بینظیر و زیبای این پارچه یکی از دلایل بزرگ فروش این محصول در سراسر ایران می باشد.

با توجه به اینکه کارگاه های مختلفی به تولید و عرضه کیف و کفش ترمه مشغول هستند، کیفیت ها متفاوت بوده و باید بهترین آن ها از سوی عرضه کنندگان این محصول ارائه شود. پارچه های ترمه مورد استفاده برای دوخت کیف ترمه با توجه به پارچه های ترمه متنوع  کیفیت های بافت مختلفی دارد که سبب می شود هر کیفی کیفیت و دوام متفاوتی داشته باشد.

از جمله دلایل قیمت های مختلف برای یک کیف یا کفش ترمه می تواند موارد زیر باشد:

  • نوع پارچه ترمه
  • نوع کفی کفش
  • پاشنه کفش
  • یراق آلات کیف
  • زیپ و بند کیف

پخش پارچه ترمه یزد به قیمت تولیدی

قیمت ترمه پنج تکه

انواع ترمه ها با توجه به نوع دوخت و نحوه استفاده آن متفاوت است. در واقع بافندگان ترمه علاوه بر پارچه انواع دیگری از پارچه های ترمه ر امی بافند و عرضه می کنند که هر کدام ابعاد و اندازه های مختلفی دارد.

  • پارچه رومیزی یک در یک ترمه
  • پارچه ۹۰*۹۰
  • پارچه ترمه سه تکه
  • پارچه ترمه پنج تکه
  • پارچه روتختی ترمه
  • پارچه پشتی ترمه

ترمه پنج تکه یکی از انواع ترمه های پرفروش است که به دلیل یک رنگ و طرح بودن می توان آن را برای میزهای خانگی و اداری استفاده کرد. ترمه پنج تکه خود شامل نمونه های مختلفی از رومیزی است که اندازه های مختلفی دارد. مشتری ها با توجه به انواع میزهای موجود در بازار از این رومیزی ها تهیه می کنند.

این نوع رومیزی ها با توجه به نوع پارچه بافته شده قیمت های متفاوتی دارد. با توجه به اینکه طرح ها و کیفیت بافت پارچ ها متفاوت است. برای خرید رومیزی پنج تکه باید تمام این موارد را دانست و با توجه به نوع هزسینه ای که قرار است پرداخت شود محصول مورد نظر را خریدایر کرد.

پخش پارچه ترمه یزد به قیمت تولیدی

پخش انواع پارچه ترمه یزد

این سایت انواع پارچه ترمه را از جنس ابریشم و پلی استر پخش و عرضه می کند. قبل از خرید پارچه ترمه باید انواع آن را شناخت:

  1. پارچه ترمه متری
  2. پارچه ترمه پنلی

بافت ترمه متری به گونه ایست که طرح ترنج یا بته جقه در کل پارچه تکرار شده است و فقط تنوع رنگی در آن وجود دارد. منظور از ترمه پنلی پارچه ایست که یک طرح همراه با حاشیه در کار بافت می شود و برای دوخت انواع رومیزی اغلب از این نوع پارچه استفاده می شود.

پخش پارچه ترمه یزد

اگر قصد خرید انواع پارچه ترمه دارید، مجموعه ما پارچه های ترمه را هم به صورت پنلی و هم ترمه متری ساده در طرح ها و رنگ های متنوع با بهترین کیفیت بافت از جنس پلی استر باکیفیت و همچنین ابریشم مرغوب عرضه و پخش می کند.

قیمت پارچه ترمه متری

با نگاهی به بازر پارچه فروشی می توان تنوع زیادی از پارچه های ترمه را مشاهده کرد که هر کدام بافنده و تولیدی مخصوص به خود را نیز دارد. طرح های  از پارچه ها هم هستند که ممکن است

تولیدی های مختلفی آن را ببافند و به بازار فروش در سراسر ایران عرضه کنند. طرح این نوع پارچه ها به دلیل بافت و فروش فراوانی که دارد به اصطلاح عام است و هر تولیدکننده ای می تواند آن طرح را با رنگ های مختلف بلفته و به فروش برساند.

افرادی که قصد خرید عمده پارچه برای دوخت رومیزی دارند میدانند که این نوع پارچه در چند مدل بافته می شود که هر کدام آن ها مشتریان خود را دارد و فروش خوبیس هم در بازار پیدا کرده است.

  • پارچه ترمه متری
  • پارچه ترمه پانلی

شاید نزدیک به صدها طرح پارچه متری بافته شده و به فروش می رسد که هر کدام زیبایی و نقش خاصی را دارد و جلوه ای از هنر اصیل ایرانی را القا می کند. آنچه باعث زیبایی بیشتر پارچه متری شده تنوع بالای رنگ بندی در آن است که شاید برای رنگ آبی ده رنگ از کم رنگ تا پر رنگ وجود داشته باشد.

پخش پارچه ترمه یزد به قیمت تولیدی

خرید اینترنتی پارچه ترمه

امروزه علاوه بر فروشگاه ها و مغازه های پارچه فروشی در سطح شهر، فروشگاه های اینترنتی زیادی هستند که به خرید و فروش انواع پارچه ها اقدام کرده اند و توانسته اند در این زمینه نیز موفق باشند. چرا که خرید غیرحضوری و بدون نیاز به صرف وقت و انرزی بسیار خوب و راحت است به طوری که  افلراد امروزه ترجیح می دهند در خانه بمانند و خریدهای خود را انجام دهند.

از طرق مختلفی می توان انواع پارچه و دیگر محصولات ترمه را خریداری کرد که خرید اینمترنتی آن یکی از راحت ترین راه هاست که به روش های زیر انجام می شود:

  • خرید از سایت های فروشگاهی که انواع محصولات از جمله ترمه هم دارند.
  • خرید از تولیدکنندگان ترمه که سایت اینترنتی دارند.
  • خرید از انواع نمایندگی های اینترنتی ترمه یزد
  • خرید از عمده فروشان اینترنتی ترمه

خرید اینترنتی محصولات ترمه تنها برای استفاده در داخل کشور نیست. بلکه چندسالی است خرید و فروش محصولات صنایع دستی برای صادرات فراوان شده و رونق پیدا کرده است و تاجران خارجی بدون نیاز به سفر به ایران و به راحتی از طریق سایت ها و فروشگاه اینترنتی اقدام به خرید عمده این محصول می کنند.

فاطمه باقری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فاطمه باقری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136707183

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: termesazi@

email icon ایمیل: termehara@gmail.com

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید