مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

پشتی سنتی طرح ترمه به قیمت کارخانه

آنچه در این مقاله میخوانید.....

قیمت پشتی سنتی طرح ترمهعرضه انواع پشتی قابی ترمه
پشتی سنتی ترمه

پشتی سنتی طرح ترمه یکی از پشتی هایی است که از قدیم در ایران استفاده می شده و می توان یادگاری از خانه‌های پدربزرگ هایمان دانست و خاطرات شیرینی را با آن زندگی کرد.

پشتی وسیله ای است که می توان مبلمان راحتی آن را دانست و برای استراحت و لم دادن بهترین وسیله از قدیم بوده و اکنون نیز هنوز در اغلب خانه ها می تواند تا یک جفت از آن را مشاهده نمود.

پشتی سنتی طرح ترمه

قیمت پشتی سنتی طرح ترمه

آیا میدانید ست پشتی ترمه دارای چه تعداد پشتی است و از چه ابعادی از پشتی استفاده شده است. ست های پشتی اغلب دارای یک جفت پشتی مربع همچنین یک جفت بالشت لوله ای و تشکچه می باشد که استفاده از این ست در خانه می تواند زیبایی دو چندان را به فضای اطراف بدهد و محیط را سنتی نماید.

ابعاد پشتی مربع اغلب ۶۵ در ۷۰ است که برای پشتی های قابدار ثابت است اما اگر شخصی قصد خرید عمده را برای رستوران و یا هتل های سنتی داشته باشد می‌تواند ابعاد سفارشی و مورد نظر خود را به تولید کننده اطلاع دهد. سایز تشکچه نیز ۱در۲ مترمربع است که یک جفت پشتی مربع همچنین یک جفت بالش لوله ای بر روی آن جا می شود.

قیمت ست پشتی ترمه با توجه به تعداد و همچنین ابعاد ان و نوع پشتی به کار رفته که ساده است یا قاب دار متفاوت است اما این قیمت از یک میلیون به بالا می باشد.البته برای خریدهای عمده و صادرات این محصول قیمت تمام شده قطعا بسیار کمتر خواهد بود. برای اطلاع بیشتر از قیمت های به روز شده پشتی سنتی طرح ترمه با کارشناس فروش مجموعه تماس بگیرید.

خرید سرویس شاه نشین

عرضه انواع پشتی قابی ترمه

امروزه پشتی ها را در انواع ابعاد و جنس های پارچه می توان دوخت. پشتی ترمه پر مصرف‌ترین پشتی هاست که به دو صورت ساده و قابی تهیه شده و به بازار عرضه می شود. منظور از پشتی قابی پشتی است که مانند فرش دارای قاب و حاشیه در اطراف است و در وسط طرح دارد. این پشتی را می‌توان با فرش های موجود در خانه ست نمود و طرح و رنگی شبیه به فرش دارد.

پشتی قابی ترمه دارای تنوع طرح و رنگ می‌باشد و تولیدکنندگان برای عرضه و فروش بیشتر و ارائه به بازار سعی بر بافت طرح های متنوعی از این پشتی کرده‌اند. چون تراکم بافت پارچه ای که قاب دارد بیشتر از نوع ساده آن می‌باشد همچنین تعداد رنگی که در این نوع پارچه به کار رفته بیشتر، است قیمت آن نیز از پشتی ساده‌تر ترمه زیادتر است.

فاطمه باقری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فاطمه باقری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136707183

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: termesazi@

email icon ایمیل: termehara@gmail.com

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید