مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

پرفروش ترین شاه نشین سنتی ترمه درجه یک

آنچه در این مقاله میخوانید.....

تولیدی پشتی شاه نشین درجه یکابعاد بالش سنتی ترمه
پشتی ترمه

آیا موارد استفاده شاه نشین سنتی را به درستی می دانید؟ امروزه با گرم شدن هوا مردم ترجیح می دهند که بیتر در محیط های باز و بدون سقف روز تعطیل یا عصر خود را بگذرانند. محیط هایی مانند باغ ها، آلاچیق، رستئران های سنتی، مناطق بوگردی ییلاقی و … .

برای خرید پشتی های سنتی می توان از طریق سایت های فراوانی که در این حوزه فعالیت دارند و همچنین خرید مستقم از خود تولیدی ها برای خریدهای عمده اقدام کرد.

شاه نشین سنتی ترمه

تولیدی پشتی شاه نشین درجه یک

برای تکیه دادن و استراحت روزانه می توان از انواع پشتی ها و مبلمان سنتی همچنان به بهترین شکل استفاده کرد. پشتی وسیله ایست سنتی که در عین قدیمی بودن هنوز هم می توان نمونه های سنتی و مدرن آن را در اغلب خانه ها مشاهده کرد. بزرگ ترین تولیدی آن را هم می توان در مناطق مرکزی و جنوب ایران پیدا کرد. شهرهایی مانند یزد و اصفهان و کرمان. استفاده از مواد و الیاف باکیفیت و خوب و همچنین پارچه های محکم و با دوام مانند پارچه ترمه سبب تولید پشتی شاه نشنین باکیفیت می شود.

کارگاه های فراوانی در سطح کشور وجود دارند که با تولید و فروش انواع پشتی های دیواری و شاهنشین اقدام به عرضه این مخصول سنتی نموده اند. مرغو.ب ترین این نوع محصول توسط عرضه کنندگان در بازار به فروش عمد و تک می رسد.

ابعاد بالش سنتی ترمه

شاه نشین سنتی ترمه

در کنار انواع پشتی مربع و دیواری نوع دیگری از پشتی تولید و روانه بازار می شود به نام بالش سنتی ترمه که خود دارای طرح ها و رنگ های متنوعی است. بالش سنتی دارای ابعاد گرد و یا همان لوله ایست که دارای انواع مختلف کوچک و بزرگ است و متناسب برای انواع شاه نشین سنتی می باشد.

ابعاد استانداردی از بالش سنتی ترمه که برای استفاده روی شاهنشین ها به کار می رود سایز ۴۰*۷۰ است که برای وسط شاه نشین ها کاربرد دارد و سبب زیبایی دوچندان آن ها می شود. شما خریدارن عزیز می توانید مرغوب ترین نوع پشتی های سنتی را به صورت حضوری و یا غیر حضوری خریداری کنید.

در بازارهای سنتی هر شهری می توان به راحتی انواع آن ه ارا مشاهده کرد. از دیگر راه های خرید این وسیله سنتی باکیفیت خرید از طریق سایت است که خرید آسانتری را در پی دارد و قیمت آن نیز مناسب تر است.

می توان با خرید انواع شاه نشین سنتی زیبایی دوچندانی را برای محل مورد نظر خود مانند منزل یا آلاچیق با باغ و ویلای خود به ارمغان آورد.

فاطمه باقری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فاطمه باقری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136707183

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: termesazi@

email icon ایمیل: termehara@gmail.com

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید