مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

لیست ارزان‌ترین قیمت پارچه ترمه

آنچه در این مقاله میخوانید.....

پارچه ترمه ارزانقیمت پارچه ترمهارزان‌ترین قیمت پارچه ترمهلیست انواع پارچه ترمه

قیمت پارچه ترمه، که پارچه‌ای است زیبا و بسیار کاربردی با قدمتی چند صد ساله توسط افراد تولید‌کننده تعیین می‌شود؛ چراکه جنس و کیفیت کالا با یکدیگر متفاوت می‌باشد.

 

پارچه ترمه در اقصی نقاط کشور ازجمله یزد، کاشان، تهران و… تولید می‌شود و در هرکدام از این مناطق مرغوبیت ماده‌ی اولیه‌ای که استفاده می‌شود باهم متفاوت است و در بافت پارچه تاثیر میگذارد که همین امر باعث می‌شود قیمت پارچه ترمه موجود در بازار باهم تفاوت داشته باشد.

به طور معمول قیمت یک متر پارچه ترمه مرغوب و درجه یک که از جنس ابریشم باشد حدود متری ۷۰ هزار تومان است. اگر جنس پارچه بافته شده از پلی استر باشد هر متر آن قیمت بسیار کمتری نسبت به نوع ابریشمی خود دارد و قیمت هر متر آن حدود ۲۰هزار تومان است.

پارچه ترمه ارزان

امروزه پارچه های ترمه بنا بر مصرف خریداران و تاجران بافته می شود و هر کدام عرض های مختلفی دارند، از جمله:

  • پارچه ترمه عرض ۹۰ سانت
  • پارچه ترمه عرض یک متر
  • پارچه ترمه عرض ۱٫۵ متر
  • پارچه ترمه عرض۲ متر

هر چه عرض پارچه ترمه کمتر باشد، قطعا پارچه ارزان تر خواهد بود. به طور مثال پارچه ترمه عرض ۹۰ سانتی متر قیمتی بسیار کمتر از پارچه ترمه عرض ۲ متر دارد.

البته این امر یک استثنا دارد و آن این نکته است که اگر پارچه ترمه عرض یک متر از جنس ابریشم باشد و تراکم بافت بالایی داشته باشد، قیمت بسیار بیشتری نسبت به پارچه ترمه عرض ۲ متر دارد که از جنس پلی استر است.

برای خرید پارچه ترمه ارزان می توانید به مراکز فروش حضوری و یا اینترنتی ترمه مراجعه کرده و لیست قیمت پارچه های ترمه مدنظر خود را تهیه کرده و اقدام به خرید کنید.

قیمت پارچه ترمه

فرد مصرف کننده پارچه ترمه می‌تواند برای بدست آوردن قیمت پارچه ترمه به سایت‌های معتبر و یا نمایندگی‌های مجاز فروش مراجعه کند تا بتواند این محصول پراستفاده را با قیمتی ارزان و به صرفه بدست آورد.

همانطور که میدانید نمایندگی‌های فروش واسطه‌ها را حذف می‌کنند و محصول را با کیفیت بالا به طور مستقیم به مشتری می‌رسانند.

این‌گونه با حذف واسطه‌ها محصولات قابل فروش با قیمتی ارزان‌تر ارائه می‌شوند.

شما می‌توانید لیست ارزان‌ترین قیمت پارچه ترمه را از نمایندگی‌های فعال که گاهی به صورت سایت‌های آنلاین و گاهی به صورت دفاتر فروش کار می‌کنند بدست آورید.

ارزان‌ترین قیمت پارچه ترمه

شما می‌توانید ارزان‌ترین قیمت پارچه ترمه را از افراد تولید کننده و خرید مستقیم بدست آورید، حذف واسطه‌ها در تمامی محصولات می‌تواند قیمت‌ها را تا حد چشمگیری کاهش بدهد.

با یک جستجوی ساده در اینترنت سایت‌هایی بازشده که به شما ارزان‌ترین قیمت پارچه ترمه را معرفی میکند و کمک می‌کند تا در منزل و با کمک همین سایت‌ها پارچه مورد نظر خودرا سفارش داده و خریداری کنید؛ چراکه دیگر این روزها بیشتر معاملات پرسود از همین فضاهای مجازی و خرید مستقیم و بدون واسطه شکل می‌گیرد.

اگر به دنبال تجارت و صادرات این نوع از پارچه هستید و می خواهید با فروش آن سود کنید می توانید با قیمت گرفتن از سایت های مختلف و یا حضور مستقیم در تولیدی ها و کارگاه های بافت ترمه انواع طرح های بافته شده با ملاحضه نموده و برای خرید اقدام نمایید.

لیست انواع پارچه ترمه

قیمت پارچه ترمه با توجه به رنگ، جنس، مدل و اینکه بافت کدام شهر است مدام تغیر می‌کند.

اما این پارچه با ارزش اگر از مکانی درست تهیه شود میتواند قیمتی قابل قبول داشته باشد.

پارچه ترمه در شهرهای مختلف ایران از جمله یزد، کرمان، کاشان و… تولید می‌شود و انواع مختلفی دارد؛ چند نمونه از این مدل‌هارا می‌توان به این شکل معرفی کرد:

  • ترمه کشمیری
  • ترمه چهارقدی
  • ترمه زمردی
  • ترمه امیری
  • ترمه یزدی

و خیلی مدل‌های دیگر با نقش و طرح‌های متفاوت در امور مختلف مورد استفاده قرار میگیرند.

پارچه های ترمه ای که امروزه برای مصارف گوناگون بافته می شود، طرح های بسیار متنوع تری نسبت به گذشته دارد که شخص خریدار و یا تاجر حتی برای طرح و نقشی که درنظر دارد، می تواند در تناژ بالا سفارش بافت دهد.

فاطمه باقری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فاطمه باقری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136707183

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: termesazi@

email icon ایمیل: termehara@gmail.com

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید