مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت پشتی ارزان ترمه در بازار تهران

آنچه در این مقاله میخوانید.....

ابعاد پشتی سنتی ترمهقیمت کناره و پشتی ترمه به صورت ست
شاه نشین سنتی ترمه

قیمت پشتی ارزان ترمه بسته به فاکتورهای مختلفی در بازار عرضه شده است. عواملی مانند جنس و کیفیت پارچه ترمه و همچنین ابعاد و اندازه های پشتی که می توان علاوه بر ابعاد استاندارد، طبق ابعاد سفارشی مشتری نیز آن را تولید کرد. البته اگر قصد خرید به صورت عمده داشته باشد. پشتی کالایی مورد استفاده در اغلب خانه های ایرانیان که هنوز هم می توان از آن بهترین استفاده را برد.

استفاده از این این محصول نه تنها منسوخ نشده بلکه با ایجاد تنوع در طرح و رنگ تولیدی آن می توان حجم فروش بالایی را در برخی فصول مانند تابستان و بهار به دست آورد. چرا که استفاده از پشتی در محیط های باز مانند باغ و آلاچیق لذت بیشتری خواهد داشت.

قیمت پشتی سنتی

ابعاد پشتی سنتی ترمه

قیمت پشتی ارزان

پشتی های سنتی ابعاد مختلفی دارند که هر کدام برای مکان های خاصی مناسب اند. به طور مثال ابعاد پشتی های ۶۰*۸۰ مناسب خانه هاست و ابعاد ۵۰*۷۰ اغلب برای رستوران های سنتی و چای خانه ها مناسب است. پس هر خریدار می تواند با در نظر گرفتن فضا و جای مورد نظر خود انتخاب مناسبی برایزخرید پشتی سنتی داشته باشد. نوعی پشتی دیگر با نام بالش گرد خود دارای ابعاد متنوعی است که هم کوچک و هم بزرگ دارد. این نوع پشتی در کنار پشتی های سنتی مربعی میت واند زیبایی دوچندانی به ارمغان آورد.

پشتی مثلث شکل ابعاد میانه ای بین این دو پشتی گرد و مستطیلی دارد، ابعاد پشتی معمولاً ۴۵ در ۳۰ سانتیمتر است. از این پشتی معمولاً برای زیر دست استفاده می‌شود تا نشستن را برای انسان راحت تر کند. اگر قصد خرید ست پشتی های سنتی ادشته باشید بدانید که دارای ابعاد استانداردی هستند چرا که پارچه ترمه آن به صورت قابدار بافته می شود.

قیمت کناره و پشتی ترمه به صورت ست

قیمت پشتی ارزان

قیمت کناره و پشتی در فروشگاه های عرضه انواع پشتی سنتی ارائه می شود. این نوع فروشگاه ها را می توان به صورت اینترنتی نیز در سایت ها مشاهده کرد. پشتی ترمه ارزان همیشه به‌معنی پشتی ترمه بی کیفیت نیست، فروشندگان پشتی ترمه برای خود سود های متفاوتی را در نظر می گیرد و همین موضوع ممکن است باعث تفاوت قیمت شده باشد. 

یکی دیگر از عوامل ارزان تر بودن پشتی ترمه خرید از محل های بافت پارچه آن است. همانطور که می دانید ترمه با نام یزد عجین شده و خرید مستقیم از شهر یزد سبب می شود که بتوان با تنوع بیشتر وقیمت مناسب تر محصول مورد نظر را خریداری کرد. ارزان قیمت تر بودن پشتی هایی که در یزد وجود دارند نسبت به سایر شهرها این است که شهر یزد شهر ترمه های گوناگون و متنوع است، به همین دلیل هزینه برای انتقال ترمه از شهر دیگر به شهر خود نخواهند پرداخت

همان طور که می دانید قیمت حمل و نقل در سال های اخیر بسیار افزایش پیدا کرده است و همین باعث شده که اگر بخواهید ترم را از شهر دیگری به شهر یزد بیاورید قیمت پشتی بالاتر برود اما زمانی که ترمه را در خود شهر یزد ببافند و با آن پشتی درست کند قیمت آن به مراتب کاهش پیدا می‌کند. 

قیمت پشتی ارزان
فاطمه باقری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فاطمه باقری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136707183

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: termesazi@

email icon ایمیل: termehara@gmail.com

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید