مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت لحاف ترمه با ست پشتی یزد

آنچه در این مقاله میخوانید.....

تولید لحاف ترمه در یزدخرید اینترنتی محصولات سنتی ترمه یزد
قیمت ترمه یزد

یکی از وسایل نوستالژیک و سنتی که قدیم در خانه‌های پدر بزرگانمان وجود داشت کرسی است که زمستان ها گرمابخش خانه های آنها بود. یکی از خاطرات شیریبن قدیم مربوط به زمستان های خانه های مادربزرگ ها همین لحاف کرسی هاست که طرح ترمه و مخمل آن هنوز یادمان مانده است.

لحاف ترمه

تولید لحاف ترمه در یزد

پارچه ترمه یکی از پارچه های سنتی است که در ایتان یزد تولید شده و به سراسر ایران ارسال می شود. البته امروزه به وسیله دستگاه های ماشینی بافته می شود و از آن می توان برای دوخت و تهیه انواع محصولات استفاده کرد محصولاتی از جمله

  • رومیزی ترمه
  • پشتی سنتی ترمه
  •  روتختی ترمه
  • کیف و کفش ترمه
  • لحاف ترمه

پارچه های ترمه در دو نوع ابریشم و پلی استر بافت می‌شود و هر کدام کیفیتهای متفاوتی دارد البته پارچه پلی استر ترم نیز کیفیت خوبی داشته و امروز فروش زیادی از آن در بازار وجود دارد. آنچه که در کیفیت ترم ها مهم است نوع دوخت و تراکم پارچه و همچنین موادی است که برای داخل آنها به کار می‌رود.

کارگاه های کوچک و بزرگ فراوانی هستند که به دوخت انواع رومیزی ها پشتی ها و لحاف کرسی ترمه مشغولند و در هر فصلی می‌توانند هرکدام از این محصولات را بنا بر نیاز مشتری تولید نموده و روانه بازار کرد.

لحاف کرسی ترمه یکی از آن محصولاتی است که در فصل پاییز و زمستان مشتری مخصوص به خود را دارد و هنوز هم هستند افرادی که دوست دارند در خانه های خود قسمتی از فضای خانه را به صورت سنتی طراحی کرده و از وسایل قدیمی و سنتی از جمله ناف کرسی استفاده کنند.

خرید اینترنتی محصولات سنتی ترمه یزد

لحاف ترمه

امروزه با توجه به شرایط موجود و مشغله هایی که ایجاد شده اغلب افراد دوست دارند که خریدهای خود را به صورت اینترنتی انجام دهند شما عزیزان مشتاق و علاقمند به ترمه نیز می توانید انواع محصولات سنتی ترمه از جمله لحاف کرسی ترمه را از طریق مجموعه آران ترمه و با ارتباط گرفتن با کارشناسان فروش مجموعه سفارش داده و در اسرع وقت آن را خرید کنید.

این مجموعه در نظر دارد تا با استفاده از پارچه های مرغوب و با کیفیت ترمه پلی استر و ابریشم محصولاتی نفیس از جمله رومیزی، پشتی، روتختی و لحاف کرسی ترمه را  مشتریان علاقه‌مند به این حوزه عرضه نماید.

لحاف ترمه را می‌توان به صورت سفارشی به علت افتادگی ها هم داد که این کار را انجام دهند که در کارگاه های تولیدی ترمه یزد تمام محصولات از جمله لحاف و پشتی را می‌توان به صورت با کیفیت و مرغوب و با استفاده از مواد داخلی درجه یک پر نمود.

فاطمه باقری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فاطمه باقری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136707183

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: termesazi@

email icon ایمیل: termehara@gmail.com

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید