مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت رویه پشتی ترمه سنتی یزد

آنچه در این مقاله میخوانید.....

رویه پشتی در مدل های جدید و متفاوتمواد داخل پشتیقیمت رویه پشتی ارزان در بازار
بالش لوله ای ترمه

قیمت رویه پشتی با توجه به نوع فرش یا ترمه بودن ویا دیگر جنس نخی که در بازار برای انواع پشتی ها وجود دارد متفاوت است. استان یزد برترین تولید کننده روپشتی ترمه در ایران است . هم رو پشتی های پلی استر و هم ابریشمی که زیبایی خاص و منحصر به فردی را به خانه های ایرانی میدهد. 

قیمت رویه پشتی

رویه پشتی در مدل های جدید و متفاوت

قیمت رویه پشتی

همانطور که اغلب می دانید مه پارچه ترمه شهر جهانی یزد است که از قدیم با بافت انواع پارچه های نفیس ابریشمی ترمه معروف بوده است. امروزه با پیشرفت علم و صنعت موارد استفاده این پارچه گسترده شده و تولیدکنندگان برای کاربرد بیشتر ایرانیان از این محصول نفیس سعی در تولید انواع محصولات ترمه گرفته اند. یکی از آن ها رویه پشتی است که اغلب در دو مدل ساده و قابدار بافت و دوخت می شود.

مدل رویه پشتی ترمه ساده همان است که از قدیم و در خانه های مادربزرگ ها وجود داشته و همچنان هم مورد استفاده است. برای تنوع در تولید و افزایش حجم فروش نوع قابدار اسن محصول نیز به خط تولید اضافه شده است. در واقع پشتی های حاشیه دار ترمه چون طرحی شبیه فرش دارند بیشتر مورد خرسید و فروش قرار می گیرند. چرا که افرا د می توانند آن را با انواع طرح و رنگ فرش های خانه خود ست کنند.

مواد داخل پشتی

یکی از فاکتورهای مهمی که در قیمت رویه پشتی ها مهم است استفاده از نوع مواد داخلی ان هاست. چرا که تولیدکنندگان ازانواع الیاف و مواد برای پر کردن رویه پشتی های خود استفاده می کنند که هر کدام دارای کیفیت های مختلفی است.

چرا که برخی افراد این محصول ر ابرای خانه خود می خواهند و دوست دارند بهترین کیفیت داشته باشد و به زودی مواد داخل آن نخوابد و یا بو نگیرد. برخی هم هستند که قیمت برایشان بسیار مهم تر از کیفیت است و دوست دارند که در تعداد بالا پشتی ترمه ارزان خریداری کنند.

بهترین مواد الیاف پنبه است که تمام ویژگی های خوب پنبه را دارد به اضافه اینکه پشتی را سنگین نمی کند.

قیمت رویه پشتی ارزان در بازار

اگر برای خرید انواع رویه پشتی ها سری به بازار زده باشید می توانید انواع پشتی های سنتی و یا فرشی را مشاهده کنید که هر کدام طرح ها و رنگ های مختلفیدارند و برای فضا و یا چیدمانی خاص تولید شده اند. پشتی ترمه اغلب برای افرادی مناسب است که دوست دارند فضایی سنتی در قسمتی از اتاق خود ایجاد کنند. قیمت هر کدام از رویه پشتی ترمه و یا فرش متفاوت بوده چرا که نوع نخ و الیاف و مدل دوخت متفاوتی دارد.

قیمت رویه پشتی
فاطمه باقری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فاطمه باقری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136707183

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: termesazi@

email icon ایمیل: termehara@gmail.com

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید