مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت ترمه متری برای رومیزی

آنچه در این مقاله میخوانید.....

چه مقدار ترمه متری برای رومیزی لازم است؟قیمت ترمه متری برای رومیزی
قیمت ترمه متری

قیمت ترمه متری برای رومیزی،قیمت ترمه یزد. قیمت ترمه. رومیزی ترمه. قیمت انواع ترمه. ترمه متری یزد. قیمت عمده ترمه. پارچه ترمه متری

قیمت ترمه متری

چه مقدار ترمه متری برای رومیزی لازم است؟

مقدار پارچه ای که برای دوخت رومیزی ترمه لازم است بستگی به ابعاد میز دارد، البته از آنجایی که رومیزی های ترمه بسیار متنوع هستند هر کدام می توانند ابعاد مخصوص به خود را داشته باشند. به عنوان مثال ابعاد رومیزی مربع اغلب یک در یک متر مربع است و  میز های مستطیل که ابعاد یک در دو متر دارند، می توان از رانر ترمه که بسیار زیبا و خاص است استفاده کرد. در این موارد اگر رومیزی کمتر از ابعاد خود میز باشد،جلوه زیباتری دارد.

ترمه های متری بیشتر به صورت طاقه ای تولید و فروخته می شوند و برای دوخت رومیزی یا پشتی در ابعاد انبوه و عمده توسط تولیدی ها بسیار مناسب اند. طرح های ترمه های متری بسیار متنوع است و خریدار می تواند هر کدام از طرح ها را برای خرید به تولیدکننده سفارش دهد تا هر طاقه ای طرح و رنگ متفاوت از دیگری داشته باشد.

اگر برای دوخت رومیزی ترمه به دنبال پارچه ترمه متری هستید و می خواهید از این مدل پارچه استفاده کنید، تا رومیزی های سنتی و زیبایی داشته باشد می توانید از طریق این مجموعه اقدام کنید و با شماره ۰۹۱۳۶۷۰۷۱۸۳ تماس حاصل فرمایید.

قیمت ترمه متری

قیمت ترمه متری

قیمت ترمه متری

قیمت ترمه متری برای رومیزی

ترمه های متری اغلب در عرض ۹۰ سانت و یا یک متر تولید می شوند و طاقه های هر پارچه حدود ۱۸ تا ۲۳ متر است. قیمت هر متر پارچه ترمه متری با توجه به تراکم بافت پارچه متفاوت است و از حدود متری ۱۴ الی ۱۵ هزار تومان شروع می شود به بالا.

ترمه متری ابریشم به دلیل مرغوبیت و کیفیت بسیار خوب گران تر هم خواهد بود و متری ۱۰۰ و یا ۲۰۰ هزار تومان هم فروخته می شود.

در این مجموعه انواع پارچه های ترمه متری در تراکم های مختلف با قیمت های مناسب و هم از الیاف ابریشم و هم پلی استر به صورت عمده عرضه می شود.

کارگاه های تولیدی که برای دوخت انواع رومیزی ترمه، پارچه متری ترمه نیاز دارید، می توانید از طریق این سایت اقدام به خرید کنید تا کارشناس فروش مجموعه شما را راهنمایی کند تا خرید مطمئن و آسانی داشته باشید.

قیمت ترمه متری

فاطمه باقری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فاطمه باقری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136707183

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: termesazi@

email icon ایمیل: termehara@gmail.com

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید