مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش عمده رومیزی ترمه تکه دوزی

آنچه در این مقاله میخوانید.....

ست سه تکه رومیزی ترمه ابریشمی سرمه دوزی شده
ست 5تکه رومیزی ترمه

رومیزی ترمه تکه دوزی یکی از زیباترین ست های رومیزی است که هنر اصیل ایرانی را به نمایش می گذارد. طرح های بی نظیری که روی پارچه های بافت شده در کنار ترکیب رنگ زیبایی که دارد، جلوه ای بی نظیر به خانه ها می بخشد. با این رومیزی های ترمه خانه رنگ و بوی ایرانی می گیرد. این نوع رومیزی ها اغلب از جنس ابریشم اند که دارای کیفیتی مطلوب و ممناسب هستند. ابریشم مصنوعی یا همان ویسکوز را امروزه بهترین الیاف برای بافت پارچه ترمه می توان نام برد.

در حال حاضر فروش رومیزی ترمه عمده با نازل ترین قیمت انجام می شود. شما می توانید با خرید عمده، این محصول را زیر قیمت بازار تهیه کنید و به این صورت با کمترین هزینه با کیفیت ترین محصول را خریداری نمایید.

ست سه تکه رومیزی ترمه ابریشمی سرمه دوزی شده

سرمه دوزی از هنرهای اصیل و قدیمی است که زیبایی بی نظیری دارد. این هنر نه تنها امروزه کم رنگ نشده بلکه روزبه روز بر ارزش آن افزوده می شود و طرفداران آن نیز بیشتر نیز می شوند. به طوری که جایگاه خاصی بین مردم پیدا کرده است. نخ سرمه نخی از جنس آلیاژهای لوله ای صاف و محکم و یا طلا و نقره است که به صورت چهارگوش مربعی و مستطیلی دوخته می شود. سرمه دوزی در واقع همان ملیله دوزی است که روی پارچه ترمه انجام می شود که به آلن ترمه دوزی نیز گفته می شود. سرمه دوزی بیشتر برای توپر دوزی در واقع پر کردم گل ها و بته جقه های طرح ترمه است. یرمه دوزی اغلب به شکل دور دوزی یا رودوزی یا تودوزی داخل گل ها انجام می شود.

در گذشته از این نخ های تزیینی بیشتر برای آرایش یقه لباس ها و لباس های سربازان و درباریان استفاده می شد.
امروزه از این نخ ها برای دوخت بسیاری از رومیزی ها و ست های شیک و سنتی، جا قرآنی، رو بالشتی، قاب آینه نیز استفاده می شود.
ست ۳ تکه رومیزی ترمه سرمه دوزی طرح سالار یکی از رومیزی هایی است که با استفاده از هنر سرمه دوزی دوخته می شود و نظر بسیاری از ایرانیان و هنرمندان و کسانی که علاقه زیادی به طرح های سنتی دارند را به خود جذب کرده است.
ست سه تکه با استفاده از الیافی از جنس ابریشم و پشم بافته شده و با استفاده از نوارهای تزیینی پوشیده شده است که این امر علاوه بر زیبایی سبب مقاومت آن گردیده است. این ست های ترمه دارای رنگ های متنوعی هستند و هر چه از رنگ های بیشتری در آن ها استفاده شود ارزش آن ها بیشتر خواهد بود.
طرح به کار رفته در این ست ها به شکل ترنج و شمسه دارد که انواع نقش بته جقه نیز در طراحی آن ها به کار رفته است. هر گوشه این رومیزی، سرمه دوزی شده و گاهی در تزیین آن ها از مروارید نیز استفاده می شود. دور تا دور حاشیه های این رومیزی از نوارهای باریک و پهن با زیباترین طرح ها استفاده می شود. استفاده از رنگ های متنوع در حاشیه و متن جذابیت این رومیزی را دو چندان کرده است.
در پشت این رومیزی ها آستر طرح داری متناسب با رنگ رومیزی قرار گرفته است که گاهی اوقات دور تا دور آن را با نوارهای طلایی تزیین می کنند.

رومیزی ها ترمه تکه دوزی

فاطمه باقری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فاطمه باقری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136707183

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: termesazi@

email icon ایمیل: termehara@gmail.com

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید