مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش عمده ترمه ارزان قیمت

آنچه در این مقاله میخوانید.....

رومیزی ترمه محصولی سنتی و نفیسفروش عمده ترمه ارزان و مرغوبدوخت انواع محصولات از پارچه خام ترمه
فروش عمده ترمه

فروش عمده ترمه ارزان قیمت یزد در این مرکز آغاز شده است و مشتریان ترمه های سنتی و نفیس می‌توانند محصولات را در قالب عمده ای و به صورت پارچه طاقه ای  و یا رومیزی دوخته شده آماده از کارشناس فروش خریداری نمایند.

فروش عمده ترمه

رومیزی ترمه محصولی سنتی و نفیس

ترمه یزدی که صرفا بیشترین ترمه های تولید شده در ایران محسوب می‌شود. این نوع ترمه همانطور که از نامش پیداست از پارچه های سنتی قدیمی است که در یزد بافته شده و برای دوخت رومیزی و سایر محصولات به تولیدی های سطح شهر برده می شود.

امروزه به دلیل بافت پارچه ترمه توسط دستگاه صنعتی و نیمه صنعتی می‌توان در ده ها طرح و رنگ استفاده کرد چیزی که در قدیم امکان آن وجود نداشته و امروزه تنوع فراوانی از طرح ترمه را می‌توان در رنگ های متنوع بافت و به بازار عرضه کرد.

این محصول سنتی در کشور ما و بازار داخلی مورد توجه افراد هنردوست قرار گرفته است. خریداران می توانند آن را هم به صورت عمده و به صورت تکی از طریق سایت های معتبر ترمه فروشی خریداری نمایند. این محصول سنتی به گونه‌ای است که افراد می‌توانند هم پارچه خام آن را به صورت متری خریداری نمود و یا محصولات دوخته شده از پارچه اش را تهیه کنند و به عنوان سوغاتی به عزیزان خود هدیه نمایند.

فروش عمده ترمه

فروش عمده ترمه ارزان و مرغوب

تمام محصولاتی که در این مجموعه به فروش می‌رسد به صورت مستقیم از کارخانه و تولیدی بارگیری می شود به همین دلیل کیفیت مرغوب خواهد داشت. بهترین تولیدات ترمه سنتی یزد عبارتند از:

  • پارچه ترمه خام
  • رومیزی ترمه
  • کیف و کفش ترمه
  • پشتی و ست شاه نشین ترمه
  • روتختی ترمه
  • لحاف کرسی ترمه

شما می‌توانید به تمام این محصولات تنها با یک تماس دسترسی داشته باشید. در واقع با ارتباط برقرار کردن با کارشناس فروش می توانید نمونه محصول را از طریق واتساپ مشاهده نموده و بعد برای خرید عمده سفارش دهید.

فروش عمده ترمه

دوخت انواع محصولات از پارچه خام ترمه

پارچه ترمه به گونه ای است که به دلیل تراکم بالا و بافت خاصی که دارد برای استفاده از آن باید آستر کشی شود به عنوان مثال برای دوخت رومیزی ابتدا باید پشت پارچه را لایه کاغذی یا لایه پارچه ای گذاشت و بعد آن را با پارچه ای با عنوان ساتن آستر کشی کرد و در آخر سر اتو کشید تا بتوان آن را برای استفاده آماده کرد.

بیشترین استفاده ای که از پارچه ترمه می شود دوخت انواع رومیزی و پشتی یست که در واقع بیشترین مصرف را در خانه ایرانیان داشته است.

فاطمه باقری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فاطمه باقری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136707183

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: termesazi@

email icon ایمیل: termehara@gmail.com

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید