مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش رومیزی ترمه کوچک | خرید و فروش پشتی ترمه یزد

آنچه در این مقاله میخوانید.....

کاربرد رومیزی ترمه کوچکفروش انواع مدل رومیزی ترمهفروش پشتی سنتیقیمت پشتی ترمه یزدی
فروش رومیزی ترمه

تولید و فروش رومیزی ها در شکل های متنوع به فراوانی انجام می شود. رومیزی ترمه امروزه خریداران فراوانی پیدا کرده است. به طوری که با خرید و فروش کالاهای سنتی می توان به رونق این نوع محصولات کمک کرد و باعث شد که تولیدی هایی که برای ساخت و ایجاد این نوع صنایع دستی و سنتی شکل گرفته اند، رونق پیدا کنند.

با رونق بافت پارچه ترمه توسط کارخانه های یزد و اصفهان  استفاده از این پارچه نیز رونق گرفت و تولیدکنندگان و خیاطان سعی کردند تا بوسیله این پارچه سنتی وسایل کارآمد و زیبایی را تهیه و تولید کرده و روانه بازار کنند تا ترمه در بین مردم استفاده بیشتری داشته باشد و فقط نوع دست بافت آن که بسیار گران قیمت هم هست موجود نباشد.

ازجمله وسیله های پر فروش در بین محصولات ترمه رومیزی و پشتی سنتی آن است که از سراسر ایران مشتری دارد. پشتی سنتی هنوز هم در خانه ها و یا رستوران های سنتی مورد استفاده قرار میگیرد.

 

کاربرد رومیزی ترمه کوچک

رومیزی ها همانطور که از اسمشان پیداست برای انواع مبزهای کوچک و بزرگ کارایی دارند. البته می توان برای مصارف دیگری نظیر پشتی و یا روی مبل نیز از این وسیله ها کمک گرفت.

ابعاد استاندارد و پر فروش رومیزی همان بقچه یا رومیزی یک در یک است. اما ابعاد دیگری از رومیزی ترمه هم هست که تولیدی ها آن را برای مصارف گوناگون تهیه کرده و به بازار می فرستند. نمونه ای از ابعاد رومیزی ترمه کوچک عبارتند از:

  • رومیزی مربع با ابعاد ۵۰*۵۰ سانتی متر
  • رومیزی گرد به قطر ۵۰*۵۰ سانتی متر
  • نیم رانر به ابعاد ۱۰۰*۵۰ سانتی متر
  • عسلی ترمه به ابعاد ۳۵*۵۰ سانتی متر

اغلب رومیزی های کوچک ترمه برای میزهای جلومبلی و یا عسلی کارایی دارند. میز تلفن نیز نوع دیگزی از میز کوچک است که رومیزی ترمه بهترین وسیله برای آن می باشد.

 

فروش انواع مدل رومیزی ترمه

آیا مدل های متنوع رومیزی ها را می شناسید؟ هر شخصی بنا بر سلیقه ای که دارد از رومیزی های مختلف ساتن و مخمل و گیپور و نخ و ترمه و غیره استفاده می کند. هر کدام نیز مشخصات مخصوص به خود را دارند.

رومیزی ترمه به دلیل سنتی بودن همیشه زیبا و خاص بوده. خرید و فروش رومیزی در ایران بسیار رونق دارد چرا که زنان ایرانی به دکوراسیون و چیدمان منزل و محل خود اهمیت فراوانی می دهند. آنچه که سبب زیباترشدن دکوراسیون می شود همین انواع مدل های رومیزی است.

رومیزی ترمه در صدها طرح و رنگ و در شکل های متنوع بافته می شود که هر یک زیبایی خاص خود را دارد. رومیزی های ستاره ای ترمه نمونه ای بی نظیر و زیبا از رومیزیهای سنتی است.

فروش پشتی سنتی

هرچند کارایی مبل ها در خانه ها افزایش پیدا زده است و پشتی کمتر خرید و فروش می شود. ولی بازهم در برخی مناطق ایران فقط از انواع پشنی سنتی و خلیجی استفاده می کنند.

پشتی های دکمه ای یزدی که یه صورت ست پشتی و یا پشتی های جفتی تولید شده و روانه بازار می شوند. پشتی های کوچک و بزرگ ترمه هر کدام برای مکانی مناسب هستند.

به غیر از طرح و رنگ پشتی چیزی که مهم است و سبب دوام آن می شود مواد داخل پشتی است. مواد خوب سبب می شود تا پشتی زیاد سنگین نشود و اینکه زود پشتی نخوابد به طوری که شکل اولیه خود را از دست دهد.

علاوه بر فروش حضوری پشتی در استان یزد از طریق این سایت می توانید انواع طرح های پشتی سنتی یزد را مشاهده نموده و برای خرید سفارش دهید.

 

قیمت پشتی ترمه یزدی

هرچه پارچه و مواد پشتی باکیفیت تر باشد، قطعا سبب افزایش قیمت پشتی می شود. البته این مسئله مهم است و افراد دوست دارند محصولی که خریداری می کنند دوام و ماندگاری بالایی داشته باشد.

پس قیمت پشتی های ترمه را بنا بر فاکتورهای بیان شده باید سنجید و یک قیمت مشخصی ندارد. برای اطلاع دقیق تر از قیمت هر جفت پشتی و ست خان نشین آن که به صورت ست ۵ تکه و ۷ تکه تولید می شود، می توانید با مجموعه ترمه آران در تماس باشید.

 

 

 

فاطمه باقری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فاطمه باقری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136707183

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: termesazi@

email icon ایمیل: termehara@gmail.com

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید