مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش ارزان ترین کیف پول ترمه و چرم

آنچه در این مقاله میخوانید.....

قیمت جدید کیف پول ترمه یزدیخرید آنلاین عمده انواع کیف پول ترمه و چرم
کیف سنتی ترمه

کیف پول ترمه و چرم یکی از زیباترین و شیک ترین نوع کیف های پول است که می توان نمونه های متنوع ان را در سایت های اینترنتی مشاهده نموده و خریداری کرد.

کیف پول یکی از اکسسوری هایی است که افراد اغلب دوست دارند هر چند وقت یکبار نوع جدید آن را خریداری نموده و از آن استفاده کنند و حتی آن را با کفش و کمربند خود ثبت کنند.

برای دوخت کیف پول می توان از پارچه های متنوع استفاده کرد که هر کدام زیبایی خود را دارد و هر فردی بسته به سلیقه خود از آن نوع پارچه استفاده می کند.

کیف پول ترمه و چرم

قیمت جدید کیف پول ترمه یزدی

یکی از پارچه هایی که برای دوخت کیف پول استفاده می‌شود ترمه است که می‌توان آن را با پارچه های دیگر مانند چرم برای زیبایی و جلوه بیشتر تلفیق نمود. کیف پول ترمه و چرم یکی از مدل های پر فروش کیف پول است که در استان یزد در کارگاه‌های تولیدی کیف دوخته شده و به سراسر ایران عرضه می‌شو. برای قیمت گذاری بر روی این نوع کیف باید جنس پارچه ترمه آن و همچنین چرم استفاده شده در آن را در نظر گرفت و دید که به عنوان مثال آیا پارچه ترمه آن ابریشم است یا پلی استر و چرم به کار رفته طبیعی است یا چرم مصنوعی. چرا که هر کدام از این ها در قیمت نهایی کیف ‌دوخته شده تاثیر مستقیم دارد.

به عنوان مثال ارزانترین نوع کیف ترمه و چرم اکنون از ۳۰ هزار تومان قیمت دارد. اگر چرم به کار رفته چرم طبیعی باشد و همچنین پارچه ترمه آن از نوع ترمه ابریشم طبیعی استفاده شده باشد قیمت بسیار بیشتری خواهد داشت چرا که از بهترین متریال و مواد اولیه استفاده شده است.

کیف پول ترمه و چرم

خرید آنلاین عمده انواع کیف پول ترمه و چرم

با توجه به شرایط ایجاد شده و استفاده گسترده از اینترنت و فضای مجازی بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که با ماندن در خانه به صورت اینترنتی کالا و محصولات مورد نظر خود را سفارش داده و خریداری نمایند. محصول کیف نیز یکی از این کالاها ست که خرید و فروش اینترنتی و آنلاین آن بسیار گسترده شده است. خریداران عمده و مغازه‌داران نیز می‌توانند به صورت مستقیم از کارگاه تولیدی و و کارخانه ها کالاهای عمده خود را سفارش دهند به این صورت که ابتدا یک عدد یا چند عدد را به عنوان نمونه خریداری می‌کنند و بعد از اینکه از کیفیت، قیمت ومواد به کار رفته ان مطمئن شدند، می توانند به صورت عمده سفارش داده و آن را خریداری نمایند.

یکی از مزایای خرید آنلاین این است که افراد می توانند بدون جابجایی و همچنین هزینه اضافی کالا و وسایل مورد نیاز خود را به صورت متنوع در سایت‌ها مشاهده نموده و بهترین را از لحاظ قیمت مقایسه نموده و خریداری کنند.

مغازه‌داران و تاجران می‌توانند از طریق این مجموعه کیف پول ترمه و چرم خود را به صورت عمده سفارش داده و خریداری نمایند و کارشناس فروش مجموع در ارتباط باشند تا بتوانند انواع طرح ها و مدل ها را از طریق واتس آپ مشاهده نموده و بعد سفارش دهند.

فاطمه باقری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فاطمه باقری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136707183

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: termesazi@

email icon ایمیل: termehara@gmail.com

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید