مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید عمده پارچه پرده سوسنی ترمه ارزان قیمت

آنچه در این مقاله میخوانید.....

منظور پرده سوسنی ترمه چه نوع پارچه ای است؟کاربردهای پرده سوسنی طرح ترمه
پرده سوسنی ترمه

پرده سوسنی ترمه یکی از پرده های زیبا و خوش نقش و نگار برای پنجره خانه هاست که می توان در طرح ها و رنگ های متنوع آن را خریداری کرد.ترمه سوسنی پرده ای بسیار زیبا است و می توان علاوه بر پرده برای دوخت انواع روبلاشتی و کوسن ومبل و غیره نیز استفاده کرد.

پرده سوسنی ترمه

منظور پرده سوسنی ترمه چه نوع پارچه ای است؟

ترمه سوسنی یک پارچهه پرده ای با عرض۱٫۵ و ۲ متر است. این پارچه دارای دارای طرح های متنوع سنتی بته جقه ای و یا مدرن است. در واقع تنوع بسیار زیادی هم در نقش و طرح و هم در رنگ بندی دارد. به دلیل دو رو بودن این نوع پارچه پرده ای و اینکه می توان از هر دو طرف آن استفاده کرد به آن پارچه سوسنی می گویند. این نوع پرده سوسنی به دلیل الیاف پلی استری که دارد دارای سطحی براق بوده و ظاهری زیبا و چشم نواز دارد.

گفتنی است که این نوع پارچه در نوع بافت و ضخامت و وزن با پارچه سنتی ترمه متفاوت است. به دلیل استقبال تاجران از این نوع پارچه کارخانه ها و تولیدی های زیادی هستند که فقط پارچه سوسنی ترمه را تولید می کنند.

فروش این مدل پارچه بر اساس وزن طاقه آن است. که به اصطلاح به آن طاقه سبک و سنگین می گویند. از نظر قیمت نیز خریداران بر اساس طاقه سوسنی سبک و یا سنگین که سفارش می دهند مبلغ آن را پرداخت می کنند. طاقه های سنگین به دلیل تراکم بیشتر پارچه مصرف بیشتر نخ پلی استر گران تر هستند. طاقه های سبک اصولا ۱۰٫۵ کیلوگرم وزن دارند. طاقه های سنگین نیز تا ۱۲ کیلو یا ۱۲٫۵کیلو وزن دارند.

این مدل پارچه نسبت به مدل های دیگر پارچه های ترمه دارای طرفداران بیشتری است و امروزه در حوزه صادرات پیشرفت خوبی داشته است. طاقه های سبک پرده سوسنی ترمه در عراق مشتریان خوبی پیدا کرده است. بع دلیل قیمت کمتر و تراکم پایین تری که دارد حجم فروش بیشتری را در این کشور به خود اختصاص داده است. به طوری که به ترمه سوسنی عراقی معروف شده اند.

طاقه سوسنی سنگین به دلیل کیفیت بافت خوب و قیمت بیشتری که دارد خریداران داخل کشور بیشتر به دنبال این نوع طاقه سوسنی هستند. این ترمه عمدتا در کشور مصرف می شود. ارزانترین پرده ترمه را می توانید در بازار پرده ترمه بیابید.

کاربردهای پرده سوسنی طرح ترمه

پرده سوسنی ترمه به دلیل نوع بافت و طرح و رنگ زیبایی که دارد علاوه بر کاربرد پرده ای که اصلی ترین مصرف آن است در موارد دیگر نیز کاربرد دارد از جمله:

  • دوخت رومیزی سنتی
  • دوخت روبالشتی
  • روکش کوسن
  • ملحفه تشک
  • روکش مبل

خرید آنلاین و عمده انواع پارچه های سوسنی ترمه در رنگ های مختلف با تهیه در تراکم های متفاوت و با کیفیت از جمله خدمات این مجموعه است. علاوه بر پارچه سوسنی انواع پارچه های ترمه ابریشم و پلی استر نیز می توانید از طریق این مجموعه سفارش دهید.

فاطمه باقری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فاطمه باقری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136707183

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: termesazi@

email icon ایمیل: termehara@gmail.com

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید