مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید سرویس شاه نشین ترمه با شرایط ویژه

آنچه در این مقاله میخوانید.....

انواع سرویس شاه نشین ترمهآشنایی با انواع ترمه یزد خرید سرویس شاه نشین ترمه
پشتی سنتی ترمه

خرید سرویس شاه نشین می تواند به خانه ها و یا رستورا نهای سنتی شما جلوه سنتی و خاصی ببخشد و نظر هر بیننده ای را جلب کند. این نوع پشتی های شنتی را میتوان از طریق این مجموعه به صورت تک و یا عمده خریداری نمود.

خرید سرویس شاه نشین ترمه با شرایط ویژه از طریق مراکز تولیدی معمولا به صورت عمده اجام می‌شود. افراد می توانند با قیمتی ارزان تر این محصولات را مستقیم به تولیدی ها سفارش دهند و با این شیوه معاملاتی خریداری کنند از جمله پشتی های سنتی که امروزه درمکانهای مختلفی کاربرد دارد، شاه نشین ترمه می باشد.

خرید سرویس شاه نشین

انواع سرویس شاه نشین ترمه


شاه نشین ترمه محصولات سنتی بسیار زیبا هستند که در بازار شاهد فروش انواع مختلفی از آن هستیم. کارخانه‌ها و تولیدی های بسیاری در استان یزد و اصفهان در این زمینه فعالیت می کنند و پشتی ها را در اندازه های متفاوتی برای مکان های متعدد تولید می کنند. این نوع پشتی ها را می‌توان از طریق فروشگاه اینترنتی مشاهده و بعد اقدام به خرید نمود. در ادامه انواع این نوع پشتی شاه نشین را ذکر می‌کنیم که به قرار زیر است:

  • یک جفت پشتی مربع ترمه
  • یک جفت مثلثی ترمه که در کناره ها قرار می گیرد
  • یک جفت بالشت لوله ای
  • و یک عدد زیر انداز یا تشکچه ترمه

خریداران عمده که به منظور هتل های سنتی یا خانه های بوم گردی یا رستوران های بین راهی قصد خرید این محصول را دارند می توانند در ابعاد دلخواه آن را به تولیدی سفارش داده و ابعاد مورد نظر خود را تهیه نمایند.

آشنایی با انواع ترمه یزد

خرید سرویس شاه نشین


از محصولات سنتی و صنایع دستی استان یزد ترمه است که کارخانجات تولیدی به ارائه محصولات متنوعی از این جنس پارچه اقدام نموده اند که شاه نشین ترمه نمونه های زیبا و پر فروش این محصول سنتی است.

پارچه ترمه امروزه در کارخانه های تولیدی در دو نوع ابریشم و پلی استر بافت می شود نوع پلی استر آن های معمولی و ارزان تر است که در تراکم های مختلفی بافته و بازار عرضه می‌شود که خود دارای قیمت های متنوعی است را کمی بالاتر قیمت‌های بیشتری دارند بهترین نوع پارچه ترمه عربی شم است که دارای زیبایی و تفاوت دوچندان نسبت به پارچه پلی استری آن است.

خرید سرویس شاه نشین ترمه

خرید سرویس شاه نشین

خرید سرویس شاه نشین با توجه به مصارف متنوع در مکان هایی که دارد با استقبال گسترده مشتریان در بازار ایران مواجه شده است. خریدارانی که می خواهند به صورت تکی و یا عمده از این پشتی ها استفاده کنند می توانند از طریق این مجموعه اقدام نموده و انواع مختلفی از این محصول را در سایت مشاهده کرده و با تماس با کارشناس فروش سفارش خود را ثبت برسانند. برای خرید حضوری انواع محصولات سنتی ترمه می‌توان در بازار شهرهای مختلف ایران اینوسیله را خریداری کرد که در زیر بیان می کنیم:

  • شهر یزد
  • شهر اصفهان
  • شهر کرمان
  • شهر تهران
فاطمه باقری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فاطمه باقری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136707183

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: termesazi@

email icon ایمیل: termehara@gmail.com

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید