مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید روتختی ترمه سنتی یزد از کارخانه

آنچه در این مقاله میخوانید.....

فروشگاه پخش روتختی ترمه ابریشمخرید روتختی ترمه یزدقیمت انواع پارچه ترمه متریقیمت روتختی ترمه سنتی یزدقیمت رومیزی ترمه حسینی
فروش ست روتختی

خرید روتختی ترمه سنتی یزد را می توان در اغلب فروشگاه ها و نمایندگی های فروش ترمه یزد مشاهده نمود. تنوع این نوع محصول ترمه مانند دیگر رومیزی های آن دارای تنوع طرح و رنگ است.  روتختی های ترمه را باید با تراکمی بالاتر از رومیزیهای آن بافت. چرا که ابعاد این محصول بیشتر از سایر ترمه هاست. بافت روتختی به دو شکل پارچه ترمه ساده و قابدار صورت می گیرد.

کارخانه های بافت پارچه ترمه اغلب در تهران و شهر یزد دفتر فروش و یا نمایندگی دارند. تاحران می توانند قبل از سفارش به این دفاتر مراجعه نموده و طرح های متنوع ترمه را برای بافت انواع روتختی ملاحظه نمایند.

پارچه ای که برای بافت روتختی ترمه به کار می رود با پارچه رومیزی آن تفاوتی ندارد.  بلکه فقط تراکم بافت روتختی های ترمه باید بیشتر از رومیزی باشد تا کار باکیفیت بوده و دوام بیشتری داشته باشد. در واقع می توان روتختی و رومیزی ترمه را به صورت ست در تعداد بالا سفارش داد. این نوع ست ها بسیار هم زیبا می شوند. اغلب خریداران به دنبال مجموعه ای یک طرح و رنگ هستند که برای منزل یا محل کار خود خریداری کنند.

خرید روتختی ترمه یزد

فروشگاه پخش روتختی ترمه ابریشم

خرید روتختی ترمه یزد

روتختی ها در اتاق خواب می توانند زیبایی منحصر به فردی را به این محیط ببخشند. شرکت های تولیدکننده این نوع پارچه اغلب در تنوعی بالا کار بافت پارچه های روتختی را انجام می دهند تا مشتریانی از سراسر کشور داشته باشند.

روتختی نوع ترمه در کارخانه های بافت ترمه صورت می گیرد. کار بافت این نوع محصول به گونه ایست که ابتدا در ابعاد ۲*۲ متر مربع پارچه اش بافت شده و سپس برای لایی و آستر کشی و دوخت به کارگاه خیاطی برده می شوند.

شرکت های پخش کننده هم می توانند فروشندگان کالای خواب باشند و هم نمایندگی های عرضه کننده محصولات ترمه. خرید از فروشگاه های پخش روتختی و دیگر محصولات ترمه می تواند مقرون به صرفه تر باشد چرا که این فروشگاه ها با خرید مستقیم از کارخانه تولیدی می توانند قیمت های مناسب تری را عرضه کنند.

قیمت انواع پارچه ترمه متری

خرید روتختی ترمه یزد

پارچه ترمه متری نوعی از پارچه ترمه است که به صورت طاقه ای عرضه می شود. این نوع پارچه دارای مصارف گوناگونی است. با خرید این نوع پارچه می توان رومیزی، مانتو، پشتی، کیف و روتختی ترمه و دیگر وسیله ها را برای خانه خود دوخت. تولیدی های کیف و کفش و لباس ویا مانتو های اداری هم می نتوانند از پارچه ترمه متری استفاده کنند.

قیمت پارچه ترمه متری بسته به فاکتورهایی نظبر عرض پارچه، نوع بافت پارچه، پشت باز بودن یا بسته بودن پارچه، تراکم پارچه، تعداد رنگ های آن و حتی جنس پارچه متفاوت خواهد بود. امروزه پپارچه ترمه در بازار قیمت های متنوعی دارد. از متری ۲۰ هزار تومان تا متری یک میلیون تومان قیمت دارد. هر شخصی بنا بر سلیقه و نوع پارچه مورد نیازش آن را خریداری می کند.

قیمت روتختی ترمه سنتی یزد

خرید روتختی ترمه یزد

قیمت روتختی ترمه یزد را باید از نمایندگی های فروش اینترنتی ترمه پرس و جو کرد. این سایت نمونه ای از سایت فروش انواع محصولات سنتی ترمه یزد می باشد. شما خریداران عمده می توانید به راحتی انواع روتختی ترمه را در ابعاد دلخواه برای عرضه در فروشگاه یا مغازه خود و یا حتی برای صادرات سفارش دهید.

قیمت روتختی ترمه اگز به صورت عمده و تعداد بالای ۵۰ عدد باشد از ۳۰۰ هزار تومن شروع می شود. هر چه تعداد سفارشات این محصول بیشتر باشد باالطبع قیمت عمده تمام شده برای آن کمتر خواهد بود.

باید این نکته را افزود که قیمت بیان شده برای روتختی ترمه پلی استری است. اگر جنس پارچه ترمه از ابریشم باشد قیمت بیشتری خواهد داشت. قیمتی حدود ۶۰۰ هزار تومن یعنی نزدیک به دو برابر.

باید هنگام سفارش این مطلب را به تولیدکننده بیان کرد تا نوع جنس پارچه قبل از بافت مشخص شود.

قیمت رومیزی ترمه حسینی

خرید روتختی ترمه یزد

آیا شرکت ترمه حسینی را می شناسید؟ آیا با طرح های ترمه این تولیدی آشنا هستید؟ شرکت ترمه حسینی یزد یکی از کارخانه های بزرگ بافت ترمه در سطح کشور است. این تولیدی با طراحی و نقشه زنی طرح های بی نظیر پارچه ترمه توانسته مشتربان ثابت فراوانی را برای خود داشته باشد.

قیمت رومیزی ترمه حسینی چون با نخ ابریشم درجه یک و باکیفیت بافته می شود بیشتر از نوع های پلی استری موجود در بازار است که کیفیت چندانی هم ندارد.

رومیزی های ترمه این شرکت  از ۴ رنگ شروع شده و تا ۱۲ رنگ نیز رومیزی بافته است. هر چه تعدا رنگ به کار رفت هشده در بافت پارچه ترمه ابریشم بیشتر باشد لطافت و ظرافت در پارچه بیشتر خواهد بود.

خرید روتختی ترمه یزد

فاطمه باقری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فاطمه باقری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136707183

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: termesazi@

email icon ایمیل: termehara@gmail.com

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید