مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید ترمه ابریشمی یزد

آنچه در این مقاله میخوانید.....

بهترین نوع ترمه ابریشمیخرید ترمه ابریشمی یزدکاربردهای امروزی ترمهخرید ترمه ابریشمی یزدخرید آنلاین ترمه یزدخرید ترمه ابریشمی یزدقیمت ترمه اصلقیمت پارچه ترمه متری
انواع رومیزی ترمه جدید

برای خرید ترمه ابریشمی باید این پارچه را شناخت تا ترمه پلی استر را به جای ترمه ابریشمی به شما ندهند. ترمه ابریشم طرفداران خاص خود را دارد وسیله ایست که هم برای استفاده به عنوان دکوراسیون منزل و هم به عنوان هدیه به یک دوست بسیار زیبا و ماندگار خواهد بود.

بهترین نوع ترمه ابریشمی

ترمه ابریشم هر چه با تراکم بالا و تعداد رنگ بیشتر بافته شود، بسیار مرغوب تر و با کیفیت تر خواهد بود. نخ اریشم بسیار ظریف و لطیف است که در بافت پارچه ترمه هم مشخص است و  به ترمه زیبایی و ظرافت می بخشد. امروزه پارچه ترمه در تراکم های مختلف با کیفیت های مختلف بافته می شود که این اختلاف در قمت هم تاثیر دارد.

  • ابریشم با تراکم ۱۲۰
  • ابریشم با تراکم ۱۵۰
  • ابریشم با تراکم ۱۸۰
  • ابریشم با تراکم ۲۱۰
  • ابریشم با تراکم ۲۴۰

اگر به دنبال ترمه ابریشمی یزد با کیفیت بالا و قیمت مناسب هستید، مجموعه ما انواع ترمه های ابریشم را از جمله: انواع رومیزی ترمه، روتختی ترمه، کوسن و روبالشتی ترمه،کیف و کفش ترمه ابریشم را در طرح های متنوع و سنتی با ترکیب رنگی ۱۲ رنگ به فروش می رساند.

ترمه های ابریشمی با وجود گران تر بودن و قیمت بیشتر داشتنشان همیشه مشتریان خاص خود را دارد و هستند افرادی که به دنبال ترمه اصیل هستند و قیمت برایشان در دجه پایین تری قرار دارد.

بالا بودن تراکم در ترمه نشان از باکیفیت بودن این محصول است.

خرید ترمه ابریشمی یزد

کاربردهای امروزی ترمه

آیا می دانید از پارچه های ترمه بافته شده بیشتر چه محصولاتی برای فروش تهیه می شود؟ آیا مدل های متنوع این پارچه را می شناسید؟

برای پاسخ به این سوال ها ابتدا باید به این نکته توجه کرد که طرح های ترمه بافته شده امروزی مانند گذشته دارای نقش های بته جقه و ترنج هستند و همان قدمت و اصالت قدیم را می توان در ترمه های ابریشم امروزی نیز مشاهده کرد.

بیشترین محصولاتی که از پارچه های ترمه تهیه می شود عبارتند از:

  • رومیزی مربع ترمه
  • رانر ترمه
  • کیف ترمه
  • کفش ترمه
  • روتختی ترمه
  • روبالشتی ترمه
  • پشتی ترمه
  • ست شاه نشین ترمه
  • صندوقچه های ترمه در سایزبندی مختلف

امروزه کارگاه های مختلفی برای تهیه و دوخت هر کدام از این محصولات وجود دارد که می توانند در سطح انبوه انواع آن ها را تولید و عرضه نمایند.

از ترمه یرد برای طراحی و دکوراسیون مکان های عموعی مانند رستوران ها و یا قهوه خانه های سنتی استفاده می شود. رستوران های سنتی نیز برای تخت های خود از پشتی های ترمه و ست هایی که برای این کار دوخته می شود، استفاده می کنند.

خرید ترمه ابریشمی یزد

خرید آنلاین ترمه یزد

ترمه محصولی سنتی است که سهم بسیاری در بازار خرید و فروش صنایع دستی ایران دارد. از دلایل فروش زیاد این محصول می توان به تنوع طرح و ظرافت در نقش های ترمه اشاره کرد.

پارچه ترمه ابریشم با کیفیت و مرغوب برای دوخت انواع رومیزی های ترمه لازم است. امروزه این پارچه ها در کارگاه های مختلف ترمه بافی و با انواع تراکم ها  و کیفیت ها بافته شده و به بازار فروش در ابران ارسال می شود.

برندهای  موفق و معتبر ترمه د استان یزد وجود دارند که سعی دارند با یهترین کیفیت ترمه های ابریشمی را ارائه دهند.

امروزه اغلب خانواده های ایرانی دوست دارند که محصولی سنتی و طرح قدیمی در خانه خود داشته باشند و با دیدن آن یاد گذشته و خانه مادربزرگ و خاطرات شیرین ان را زنده کنند.

ترمه یکی از این محصولات است با سابقه طولانی در بافت و استفاده برای رومیزی های مربع و یا میزهای خاطره.

از روش های آسان خرید ترمه برای منزل و یا هدیه دادن، خرید از طریق سایت های اینترنتی است که انواع این محصول را می توان در ان ها مشاهده کرد.

هم برای خریدهای تکی و جزئی این محصول و هم برای خخریدهای عمده می توان در سایت های فراوانی با مسئول سایت و یا مدیرفروش مجموعه ارتباط گرفت و سفارشات خود را ثبت کرد.

برای خرید انلاین ترمه سنتی یزد می توانید با شماره ۰۹۱۳۶۷۰۷۱۸۳ تماس گرفته و این محصول زیبا را سفارش دهید.

خرید ترمه ابریشمی یزد

قیمت ترمه اصل

ترمه محصولی است که ایرانیان از آن برای زینت بخشیدن به خانه ها و آراستن فضای پذیرایی و یا دیگر محل ها استفاده می کنند.

برای تعیین قیمت ترمه اصل ابتدا باید دانست که کدام نوع ترمه اصل بوده تا هنگام خرید دچار اشتباه نشد.

ترمه های اصل همه از جنس نخ ابریشم بوده و دارای ظرافتی چشم گیر هستند به طوری که  با لمس کردن ترمه ابریشم می توان لطافت آن را به خوبی فهمید.

تشخیص ترمه اصل ازنوع تقلبی آن حتی برای فروشندگان ان نیز گاهی دشوار بوده و نیاز به داشتن تخصص لازم در این زینه است. اغلب تولیدگتتدگان و بافندگان ترمه با دیدن پارچه ای از جنس ترمه می توانند به راحتی اصل بودن یا نیودن آن راتشخیص دهند.

نخ های ابریشم به دلیل نوع بافتی که دارد و همچنین طرح های به کار رفته برای بافت سبب زیبایی دوچندان ترمه های یزد می شود.

امروزه قیمت انواع ترمه ها با توجه به بافنده و تراکم های بافت ترمه بسیار متفاوت است و هر کدام هم شرایط فروش مخصوص به خود را دارد.

خرید ترمه ابریشمی یزد

قیمت پارچه ترمه متری

بیشترین بافت پارچه ترمه نوع متری آن است که استفاده های فراوانی نیز دارد چه برای فروش های عمده و صادراتی و چه برای مصرف خانگی و شخصی.

آیا می دانید از پارچه ترمه متری در دوخت چه وسیله هایی میتوان به کار برد؟ سنتی بودن این محصول سبب شده تا افرادی به سمت این کالا بیایند که قصد دوخت و یا تهیه  محصولات سنتی دارند و یا قصد فروش آن را برای تجارت و صادرات به دیگر کشور ها دارند.

پارچه های متری به دوصورت تهیه و بافته می شوند که هر کدام مشتری خود را خواهد داشت:

  1. پارچه متری ساده
  2. پارچه متری پنلی

بسیاری از مشتریان بر این باورند که هر چه قیمت ترمه بیشتر باشد آن محصول کیفیت بهتری خواهد داشت. باید گفت که در مورد ترمه های ابریشم این مورد کاملا صحیح است. چرا که نخ ابریشم خود سبب گرانی ترمه می شود و ترمه های تمام شده بوسیله این نوع نخ بسیار گران بهاتر از نوع پلی استری آن است.

فاطمه باقری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فاطمه باقری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136707183

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: termesazi@

email icon ایمیل: termehara@gmail.com

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید