مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بهترین تولیدکنندگان ست ۵ تیکه ترمه رومیزی سنتی

آنچه در این مقاله میخوانید.....

مقایسه ست 5 تیکه ترمه ایرانی و هندیبزرگ ترین مرکز عرضه ست 5 تیکه ترمه عمده
ست 5 تیکه ترمه

بهترین تولیدکنندگان ست ۵ تیکه ترمه را می توان در شهر یزد پیدا کرد. چرا که این شهر یکی از بزرگ ترین شهر نساجی و بافت پارچه سنتی ترمه است. این ست های ۵ تیکه را در اشکال و طرح های مختلف به فروش می رسانند. مشتریان زیادی به دنبال ست ۵ تیکه ترمه هستند و دوست دارند با قیمت کمترینسبت به بازار آن را خریداری کنند. خوشبختانه با فروش اینترنتی این نیاز مشتریان برآورده شده است.

ست 5 تیکه ترمه

مقایسه ست ۵ تیکه ترمه ایرانی و هندی

رومیزیهایترمه که به صورت ست تولید و عرضه می شوند از جنس ابریشم یا پلی استر هستند. نخی که برای بافت اغلب پارچه های ترمه به کار می رود نیز اغلب از همین دو نوع است. طرح های رومیزی های ترمه بسیار متنوع و زیبا هستند به طوریکه چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کند. امروزه علاوه بر طرح های سنتی بته جقه از طرح های شاخ و برگ وپرنده نیز برای بافت ترمه استفاده می کنند.

ست های هندی که وارد بازار می شوند اغلب به صورت تورهای ملیله دوزی شده اند که برای میزهای خاطره و جلومبلی مناسب تر هستند. ملیله و سرمه و پولک بیشترین ابزار به کار رفته در دوخت رومیزی های هندی است.

انواع ست ترمه شامل اندازه های متفاوتی می باشد که یک رومیزی بزرگ و ۴ تیکه متوسط دارد که برای انواع میزها بکار می رود. امروزه بیشتر خانمها برای زیبایی منازل خود از این ترمه ها استفاده می کنند، چون نمای منحصر به فردی دارند.

بزرگ ترین مرکز عرضه ست ۵ تیکه ترمه عمده

به دلیل تنوع ست های رومیزی ترمه فروش این محصول چند سالی است که با حجم بیشتری مواجه شده است. چرا که علاوه بر طرح های سنتی قدیم از طرح های مدرن و لوکس نیز در بافت این نوع رومیزی ها بهره می برند که هم مناسب سلیقه سنتی پسندان است و هم دیگر افراد.

عرضه این محصول در سراسر ایران زیاد است و خریداران عمده و مغازه داران می توانند با ارتباط مشتقیم با واحد های تولیدی و کارخانجات بافت ترمه به صورت مستقتیم خریدهای خود را انجام دهند. البته دسترسی به این تولیدی ها کار دشواری است.

این ست ها دارای آستر و مغزی دوزی می باشند که کیفیت آنها بالاست و پارچه های آن طول عمر زیادی دارند که به راحتی پاره نمی شوند، چون از نخهای ابریشم در دوخت آنها بکار می رود.

خریداران عمده می توانند از طریق این مجموعه با واحدهای تولیدی در ارتباط باشند و سفارشات عمده ست ۵ تیکه ترمه خود را به ثبت برسانند.

این مرکز یکی از سایت های معتبر در فروش ترمه است که بهترین رنگها و طرحهای ترمه را در شیکترین مدلها دارد و آنها را با قیمت های کمی در اختیار مشتریان قرار می دهد تا بتوانند نیاز خود را برطرف سازند.

ست 5 تیکه ترمه
فاطمه باقری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فاطمه باقری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136707183

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: termesazi@

email icon ایمیل: termehara@gmail.com

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید