مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بزرگ ترین بازار فروش رومیزی ترمه یزد

آنچه در این مقاله میخوانید.....

دوخت زیباترین رومیزی با پارچه ترمه ابریشمیست 3 تکه رومیزی با پارچه ترمه ابریشمی
فروش رومیزی ترمه

فروش رومیزی ترمه به عنوان کالایی کارآمد و زیبا امروزه رومیزی های ترمه یکی از وسایلی هستند که در نظر عموم مردم ایران شناخته شده اند و به عنوان رومیزی سنتی و کلاسیک بسیار محبوب نیز هست. با اینکه رومیزی وسیله ای کوچک محسوب می شود ولی می توان با انتخاب صحیح و در ست این نوع وسیله به گونه ای که با دیگر وسایل خانه و دکوراسیون هم خوانی داشته باشد، سبب زیبایی دوچندان محیط و فضای مورد استفاده شد.

فروش رومیزی ترمه

دوخت زیباترین رومیزی با پارچه ترمه ابریشمی

فروش رومیزی ترمه

شاید میز ها از کوچکترین وسایل موجود در منزل به شمار آیند اما به دلیل استفاده فراوان و در دید بودن این وسایل استفاده از یک رومیزی زیبا و شکیل می تواند تغییری محسوس در تنوع دکوراسیون منزلتان ایجاد نماید. 

پارچه ترمه به دلیل دارا بودن رنگ و طرح زیبا و بی نظیر یکی از بهترین انتخاب ها جهت دوخت رومیزی محسوب می شود. این پارچه چشم نواز می تواند زیبایی خانه و محیط زندگی شما را صد چندان نماید. 

رومیزی ترمه در انواع رنگ های متنوع و شاد تولید می شوند. این رومیزی انتخاب خوبی برای
خانه ها و مکان های دارای دکوراسیون سنتی می باشد. با این وجود طرح سنتی این رومیزی زیبا باعث نشده است تا تنها برای محیط هایی با دکوراسیون سنتی مناسب باشد بلکه با به کارگیری کمی زیرکی و خلاقیت به راحتی از آن می توان در محیط هایی با دکوراسیون متفاوت استفاده کرد.

رو میزی ترمه با طرح های سنتی بته جقه و طرح های مدرن با گل های سرمه دوزی شده را می توان در محیط هایی با دکوراسیون سنتی مورد استفاده قرار داد.
سرمه دوزی موجود در طرح مدرن با ایجاد ظاهری لوکس باعث شده است تا به راحتی بتوان از این طرح در محیط های کلاسیک استفاده نمود. انواع رومیزی ترمه با رنگ های شاد و پر انرژی نیز انتخاب مناسبی برای محیط هایی با طراحی مدرن می باشند.  طرح های به کار رفته در پارچه های رو میزی از نوع منحنی و بته جقه بوده که می توان جلوه ای خاص به محیط دهد. این نوع رومیزی با توجه به نوع کاربرد آن در اندازه های مختلف تولید می شوند. همچنین رومیزی ترمه در انواع طرح مربع،مستطیل و دایره دوخته می شود که بسته به نوع طرح و اندازه میز می توانند خریداری شوند.

ست ۳ تکه رومیزی با پارچه ترمه ابریشمی

فروش رومیزی ترمه

ست سه تکیه رومیزی ترمه ابریشمی یکی از پر طرفدارترین انواع رومیزی ترمه می باشد. این رومیزی زیبا در سه تکیه مجزا شامل دو عدد رومیزی کوچک و یک عدد رانر در طرح ها و رنگ های متفاوت و متنوع تولید می شوند.
جهت محافظت از ترمه در این نوع رومیزی پشت آن آستری دوزی شده و دور تا دور آن با استفاده از مغزی های طلایی لبه دوزی می شود. در دوخت رومیزی های ترمه به دلیل افرایش دوام و ماندگاری آنها  از آستری های تافته استفاده می شود. فروش رومیزی ترمه نه تنها در استان یزد بلکه در سراسر ایران و در نمایندگی های ترمه در پاساژها و بازارهای سنتی هر شهر انجام می شود.

فاطمه باقری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فاطمه باقری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136707183

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: termesazi@

email icon ایمیل: termehara@gmail.com

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید