مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مراکز ساخت انواع پشتی ترمه

آنچه در این مقاله میخوانید.....

قیمت روز پشتی سنتی ترمهساخت انواع پشتی ترمهتولیدی تشک و پشتی سنتیساخت انواع پشتی ترمهمرکز فروش پشتی های مثلثیخرید پشتی گرد سنتی مستقیم از کارگاه
پشتی ترمه دوزی

ساخت انواع پشتی ترمه در طرح های ساده و قابدار به بهترین مواد و الیاف پرزدار مانند پرز قالی، پرز پتو همچنین پرز کاموا در کارگاه های تولید و ساخت پشتی ترمه صورت می گیرد. امروزه نیز از این وسیله سنتی می توان در کنار مبل ها برای پذیرایی مهمان و یا حتی راحتی خود استفاده کرد.

در سطح کشور نیز تولیدی های زیادی به چشم می خوردند که در زمینه دوخت و ساخت انواع پشتی ترمه فعالیت دارند. اغلب این تولیدی ها نیز در شهرهای یزد و اصفهان و قم و تهران و کرمان دایر هستند. عرضه پشتی سنتی به سایر شهرهای ایران به دلیل استقبال و خرید افراد به خوبی صورت می گیرد. اغلب شهرهای جنوبی بیشترین مشتریان این نوه محصول هستند.

ساخت انواع پشتی ترمه

قیمت روز پشتی سنتی ترمه

ساخت انواع پشتی ترمه

مهم ترین وسیله برای دوخت پشتی های ترمه پارچه ترمه است که مانند دیگر محصولات ترمه می توان از دو نوع ابریشمی یا پلی استری آن را ساخت. اما قیمت ترمه ابریشم به گونه لیست که شاید همه افراد نتوانند به راحتی آن را خریداری کنند. چرا که ترمه ابریشم به دلیل نخ ابریشم ویسکوزی که دارد قیمتش بسیار بالاتر از نوع پلی استری است. برای همین کارگاه های تولید و ساخت پشتی در صدد دوخت پشتی های باکیفیت هستند که قیمت مناسبی نیز داشته باشد.

فیمت این نوع پشتی ها به دلیل استفاده از پارچه ترمه پلی استر ارزان تر خواهد بود.

تولیدی تشک و پشتی سنتی

ساخت انواع پشتی ترمه

برای تولید تشک و پشتی سنتی داشتن کارگاهی هر چند کوچک با تعدادی کارگر کافی است و فقط به پارچه ترمه و الیاف و مواد پرزی برای پر کردن پشتی ها نیازمندیم. با فراگیر شدن انواع مبل ها در بازار هنوز هم پشتی سنتی استفاده می شودو هستند خانواده هایی که از آنم برای راحتی خود و مهمانشان استفاده می کنند.

تشک سنتی هم پارچه اش از ترمه است که زیر پشتی قرار می گیرد. ابعاد استاندارد پارچه آن ۱*۲ متر مربع است که بعد از دوخته شدن تشک حدود ۱۰ سانت از طرفین کم می شود. مواد داخلی تشک هم اغلب از فوم یا ابر سرد است که خود در چند ارتفاع برای تشک استفاده می شود:

  • ضخامت ۳ سانتی متر
  • ضخامت ۶ سانتی متر
  • ضخامت ۱۰ سانتی متر

مرکز فروش پشتی های مثلثی

ساخت انواع پشتی ترمه

پشتی های مثلثی نوع جدیدی از پشتی سنتی ترمه است که چند سالی است وارد بازار شده و بیشتر روی ست های شاه نشین ترمه فروخته می شود. اما اگر شخصی بخواهد به صورت تک نیز پشتی های مثلثی را خریداری کند می توان ان را در بازار شهر و یا فروشگاه های اینترنتی پیدانموده و خریداری کند.

برخی از تولیدی های پشتی ترمه خود دارای مرکز فروش یا مغازه و فروشگاه هستند. ممکن است به صورت اینترنی نیز اقدام به عرضه انواع پشتی های خود کنند. از پشتی مثلی شکل ستی اغلب برای تکیه گاه ولم دادن استفادع می شود. اگر این نوع پشتی را به همراه ست شاه نشین ترمه خریداری کنید می توان در طرفین ست گذاشت و در کنار زیبایی که دارد از آن استفاده کرد.

قیمت پشتی مثلثی ترمه را می توان از واحدهای فروش و عرضه انواع محصولات ترمه پرس و جو کرد. با مراجعه به بازارهای حضوری واقع در شهرها و همچنین بازارهای مجازی و اینترنتی می توان انواع آن ها را مشاهده نموده و خریداری کرد.

خرید پشتی گرد سنتی مستقیم از کارگاه

ساخت انواع پشتی ترمه

پشتی گرد سنتی به لحاظ کیفیت و دوام بسیار مناسب بوده و می توان سالیان طولانی از این نوع پشتی ها استفاده کرد. تولید پشتی های گرد ترمه در انواع مختلف و با تلفیق مخمل و ترمه و ساتن و جاجیم و غیره صورت می گیرد که خریدار می تواند به صورت سفارشی هر کدام را که خواست خریداری کند. فصل خرید و فروش انواع پشتی ترمه  و اغلب در بهار و تابستان است که افراد می توانند روی حیاط یا آلاچیق و باغ و محیط های باز از آن استفاده کنند.

در کنار رومیزی و روتختی ترمه، پشتی های ترمه را نیز می توان برای صادرات به کشورهایی نظیر عراق و افغانستان و ترکیه انتخاب کرد. برای تاجران و عمده فروشان اینکه مستقیم از کارگاه محصولات خود را خریداری کنند دارای سود بیشتری است.

خرید تعداد بالا و عمده ای پشتی ترمه و دیگر محصولات آن سبب می شود تا تولیدکننده قیمت پایین تری را برای خریدارش در نظر بگیرد.

فاطمه باقری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فاطمه باقری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136707183

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: termesazi@

email icon ایمیل: termehara@gmail.com

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید