مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مدل رومیزی سنتی ترمه|انواع رومیزی ترمه برای خرید و فروش

آنچه در این مقاله میخوانید.....

راه های تشخیص ترمه ابریشم از پلی استرانواع پارچه های دست بافت برای دوخت رومیزی رومیزی ترمهرومیزی تور و گیپوررومیزی چند تکهرومیزی ساتنرومیزی قلاب بافی رومیزی مخمل ترمه ابریشمی آبی باقیمت ارزانبافندگی های مختلف ترمه در یزد
صادرات رومیزی ترمه

آیا انواع رومیزی ترمه را می شناسید؟ آیا می دانید در استان یزد چندین کارگاه و کارخانه ترمه بافی وجود دارد که با بافت پارچه سنتی ترمه به تولید و تهیه انواع رومیزی و دیگر مشتقات از از این پارچه مشغول هستند. برای به دست آوردن اطلاعات در این زمینه با ماه مراه باشید.

خرید اینترنتی ترمه

راه های تشخیص ترمه ابریشم از پلی استر

رومیزی ترمه یزد

امروزه با پیشرفت صنعت نساجی و بافت ترمه در طرح ها و رنگ های مختلف نقش ترمه در محصولات نسبتا جدیدی نظیر کوسن، رومیزی، روتختی، کیف و کفش، صندوقچه، روبالشتی پر رنگ تر شده است. این ها از جمله مهم ترین نمونه های ترمه های ساخته شده است که دارای بته جقه های خمیده در بافت پارچه ترمه استفاد ه می شود. ترمه در

ترمه در مناطق مختلف ایران نظیر تهران، اصفهان، کرمان و یزد تولید وبافته می شود. اما ترمه سنتی یزد به دلیل زیبایی که دارد معروف است.

امروزه ابریشم و پلی استر از معروف ترین انواع نخ در بافت ترمه هستند. نخ ها را با رنگ های مصنوعی و گاهی اوقت طبیعی رنگ می کنند. از جمله نقش های پرفروش ترمه می توان به بته جقه، بته بادامی، بته سروی، طرح شاعباسی و غیره اشاره کرد.

بافت ترمه ابریشم طبیعی در گذشته با انگشتان دست بود. البته امروزه این کار منسوخ شده است و کار بافت پارچه های سنتی با ماشین های صنعتی صورت می گیرد که بسیار سریع و متنوع در طرح و رنگ است.

ترمه ابریشم نوع بسیار ظریفی است که نوع بسیار مرغوب و باکیفیت ترمه می باشد. اما نوع دیگری از ترمه که امروزه بسیار بافت شده و در بازار فراوان موجود است. چرا که هم کیفیت مناسبی دارد و هم قیمتش نسبت به نوع ابریشمی پایین تر است.

اگر سری به بازار بزنید می توانید تنوع بالایی از محصولات ترمه را مشاهده کنید، یعنی ترمه ابریشم و پلی استر هر دو به فراوانی در بازار و مغازه ها موجود هستند حال راه تشخیص ترمه ابریشم از پلی استر کدام است؟

  • ترمه ابریشم اصل در نمایندگی های معتبر فروش ترمه ابریشم هستند
  • ظرافت ترمه ابریشم بسیار بیشتر از ترمه پلی استر است
  • با سوزاندن قسمتی از نخ در پشت پارچه می توان تشخیص داد که اگر نخ دود و خاکستر شد ابریشم و اگر آب شد و موادش باقی ماند پلی استر است.
  • تراکم بافت و کیفیت ترمه ابریشم بسیار بالاتر از پلی استر است.

انواع پارچه های دست بافت برای دوخت رومیزی

قیمت پارچه ترمه پلی استر

همه انواع میزها از میز جلومبلی تا میزناهار خوری و حتی اپن آشپزخانه برای تکمیل چیدمان منزل به انتخاب هوشمندانه انواع رومیزی نیاز دارند. البته برای بسیاری از افراد انتخاب نوع و مدل رومیزی یکی از کوچک ترین گزینه های مورد توجه است. اما این مورد دارای اهمیت ویزه ایست چرا که سبب تکمیل زیبایی چیدمان وسایل منزل و محل کار می شود.

رومیزی ترمه

اگر سبک سنتی را دوست اشته باشید ممکن است از رومیزی های ترمه نیز خوشتان بیاید. چرا که رومیزی ترمه یکی از بهترین گزینه ها برای تکمیل چیدمان خانه های سنتی به شمار می آید. اگر فرش و وسایل دیگر محل مورتد نظرتان سنتی است رومیزی ترمه بهترین وسیله برای تکمیل اسین نوع چیدمان است.

رومیزی تور و گیپور

این نوع رومیزی ها معمولا دارای طراحی های طریف هستند که جلوه ای بی نظیر به خانه شما می بخشند. بهتر است از این نوع رومیزی ها برای میزهای چوبی و تیره رنگ استفاده شودچرا که رنگ این نوع رومیزی ها اغلب سفید و شیری است. میزهایی که دارای پایه بلند هستند با آویزان شدن این نوع رومیزی، زیبایی رومیزی تور را بهتر نشان می دهند.

رومیزی چند تکه

نوع دیگری از رومیزی وجود دارد که می توانید با هر طرح و رنگی از میزها آن را تنظیم کنید.رومیزی چند تکه از ترکیبی از پارچه های متعدد با طرح ها و رنگ های مختلف ساخته شده است. اگر علاقه مند به دوخت رومیزی باشید می توانید با چند تکه از پارچه های خورد و ریز به راحتی رومیزی زیبایی داشته باشید.

رومیزی ساتن

یکی ازرومیزی های خاص و براق ساتن است. این نوع رومیزی ها در تک رنگ و چند رنگ موجود است که هر کدام زیبایی خاص خود را دارند. ساتن ها در چند مدل سبک و سنگین تولید می شوند. امروزه اگر به رومیزی های ترمه نیز دقت کنید برای پشت این نوع رومیزی ها از ساتن استفاده می کنند که باعث ایستایی رومیزی می شود.

رومیزی قلاب بافی

این نوع رومیزی ازقدیم مورد استفاده خانه های ایرانی بوده چرا که اغلب خانم های خانه دار، خود به بافت این نوع رومیزی ها مشغول بوده اند. رنگ سفید یکی از رنگ هایبسیار شیک برای قلاب بافی به شمار می رود.اگر علاقه به ارخای هنری دارید می توانید با بافت رومیزی قلاب بافی به خانه خود زیبایی و گرما ببخشید.

رومیزی کتان

یکی از محبوب ترین رومیزیها نوع کتان است. این نوع رومیزی به دلیل داشتن سبکی ساده با هر نوع میزی قابل ست کردن است. این رومیزی ها معمولا بدون برنامه ریزی هستند اما برخی از مدل های آن دارای گلدوزی یا طرح های هندسی و همچنین طرح های چاپی است. امروزه نوع چاپی این رومیزیها بسیار پر فروش است.

رومیزی مخمل

رومیزی شانل یا مخمل نوعی زیبا و شیک از رومیزی است که ظاهری مخملین به میز شما می دهد. از این نوع رومیزی برای میزهای ناهارخوری می توان به راحتی استفاده کرد. نوع شابلنی رومیزی مخمل مدلی است که امروزه در بازار می توان انواع فراوانی ازآن را مشاهده کرد.

ترمه ابریشمی آبی باقیمت ارزان

آیا تمایل به خرید رومیزی ابریشمی آبی رنگ هستید؟ ترمه ابریشم در رنگ های متنوع تولید و عرضه می شود که رنگ آبی آن امروزه بسیار پر فروش است. همین رنگ آبی خود دارای تناژهای متنوعی است که شامل آبی کم رنگ تا پررنگ و کاربنی می شود. آبی فیروزه ایو سبزابی دو رنگ بسیار پر طرفدار از ترمه است. رنگ در ترمه سبب زیبایی و خاص شدن طرح ها و نقش های ترمه می شود.

بافندگی های مختلف ترمه در یزد

رومیزی ترمه پلی استر

حال که شما تا حدودی با ترمه آشنا شدید این سوال پیش می آید که آیا همه ترمه های موجود در بازار همه ابریشم و با کیفیت هستند؟ پاسخ منفی است. چرا که علاوه بر وجود نمایندگی ها و شرکت های معتبردر استان یزد که فقط ابریشم تولید می کنند، کارخانه های زیادی از ترمه وجود دارند که نوع ترمه پلی استر را تولید می کنند. این نو عترمه نیز می تواند باکیفیت بوده و ترام خوبی نیز داشته باشد. اما ترمه ابریشم نوعی خاص و ظریف از ترمه است که از قدیم وجود داشته.

قیمت رومیزی ترمه
فاطمه باقری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فاطمه باقری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136707183

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: termesazi@

email icon ایمیل: termehara@gmail.com

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید