مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

لیست قیمت پشتی ترمه دوزی شده

آنچه در این مقاله میخوانید.....

خرید پشتی سنتی  طرح شاه عباسیپشتی سنتی جدیدقیمت پشتی سنتی ترمه
پشتی ترمه دوزی

پشتی ترمه دوزی یکی از وسایلی است که می توان در خانه های اغلب مردمان یزد و شهرستان های این استان مشاهده کرد. در واقع بسیاری از کارگاه های کوچک و بزرگ دوخت و ساخت انواع پشتی ترمه وجود دارند که با تولید این محصول سنتی آن را به سراسر کشور عرضه می کنند. کارگاه هایی در مرکز استان و شهرستتان های یزد و اصفهان برای دوخت پشتی های سنتی باکیفیت وجود دارند. تنوع در طرح و رنگ این محصول بسیار بالا است و خریداران می توانند آن را با فرش و مبل و یا پرده و سایر دکوراسیون خود ست کنند و خریدی لذت بخش داشته باشند.

پشتی ترمه دوزی

خرید پشتی سنتی  طرح شاه عباسی

پشتی ترمه دوزی

یکی از طرح های پرفروش بین ترمه طرح شاه عباسی است که علاوه بر رومیزی های ترمه در مدل پشتی سنتی نیز پیاده می شود. این طرح طرحی سنتی و زیبا است که داراری رنگ بندی متنوع است. به طوری که خریدار می تواند بر اساس وسیلع خانه خود مانند مبل یا فرش و یا پرده رنگ پشتی شاه عباسی خود را انتخاب کند. این نوع پشتی ها را می توان اغلب به صورت ست نیز سفارش داد. یعنی علاوه بر یک جفت پشتی یک جفت بالشت لوله ای ترمه و یک جفت مثلثی و همچنین یک تشکچه که کناره نیز عنوان می شود نیز درکنار آن خریداری کرد. امروزه در کنار مبل های راحتی همچنان هم استفاده و کاربرد پشتی سنتی رو به افزایش است. به طوری که در مناطق مرکزی و جنوب ایران همچنان این وسیله کاربرد فراوانی دارد.

این نوع پشتی سنتی در طرح های متنوع با رنگ بندی های زیبا و چشم نواز دوخته می شود که خریداران می توانند رنگ آن را با رنگ فرش و پرده موجود در منزل خود نیز ست کنند. عرضه این نوع پشتی نه تنها در شهرهای تولیدکننده آن بلکه در سایر نقاط ایران صورت می پذیرد.

پشتی سنتی جدید

پشتی ترمه دوزی

پشتی سنتی جدید در تهران و شهرستان ها به صورت پشتی دیواری و تختی به فروش می رسد. در پشتی های جدید به موارد مهمی توجه شده است تا خریداران بتوانند از خرید خود بهره بیشتری ببرند. یکی از ویژگی های مهم پشتی های سنتی جدید توجه به الیاف داخلی پشتی هاست که با استفاده از الیاف و پرز کاموا و قالی است که علاوه بر خاصیت ضدحساسیت بودن بسیار سبک تر از مواد داخلی پشتی های قدیمی است. به گونه ای که برای تغییر دکوراسیون و جابه جایی آن می توان به راحتی این کار را انجام داد و دیگر مانند پشتی های قدیم سنگین و غیر قابل حمل نیست.

علاوه بر ترمه پشتی های طرح فرش نیز همچنان در فروش پیشتاز هستند و طرفداران خود را دارند. طرح های ساده و قابدار پشتی ترمه دارای رنگ بندی متنوعی است.

قیمت پشتی سنتی ترمه

پشتی ترمه دوزی

قیمت  پشتی ترمه یزدی در سال ۹۹ قطعا بیشتر از سال های گذشته خواهد بود. چرا که قیمت مواد اولیه نیز بسیار بیشتر شده است. چرا که نخ چون وارداتی است بسته به نرخ دلار کم و زیاد می شود. برای بافت انواع پارچه های ترمه نیز وجود نخ درجه اول اهمیت قرار دارد.

پشتی بنابر ابعاد و اندازه و طرح هایی که دارد در قیمت گذاری متفاوت است. پشتی های یزدی طرح های سنتی بسیار زیبایی دارند که چشم هر خریداری را به خود جلب می کند.

برخی افراد برای رستران ها و سفره خانه های درون شهری و بیرون شهری خود به دنبال پشتی ترمه ارزان قیمت و در ابعاد کوچک هستند که ما نوع پلی استری ان را پیشنهاد میکنیم.

فاطمه باقری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فاطمه باقری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136707183

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: termesazi@

email icon ایمیل: termehara@gmail.com

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید