مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

لیست قیمت رومیزی ترمه درجه یک

آنچه در این مقاله میخوانید.....

ابعاد و اندازه های رومیزی ترمهپارچه ترمه از کجا بخرم؟قیمت رومیزی ترمهقیمت رومیزی ترمه حسینی یزدقیمت ترمه اصفهانلیست قیمت رومیزی ترمه

لیست قیمت رومیزی ترمه درجه یک در بازار ها اعلام شد. اگر خواهان خرید رومیزی ترمه درجه یک به طور عمده در بازار ها هستید بهتر این است که ابتدا اطلاعاتی از قیمت ها را کسب نمایید. برای این امر با مشاوران ما در ارتباط باشید.

رومیزی های ترمه رومیزی هایی با تنوع بسیار هستند که می توانند خود را با سلایق مختلف مشتریان تطبیق دهند و بازار های پر رونقی را برای خود ایجاد کنند.

کشور ایران در زمینه تولید و عرضه محصولات صنایع دستی و سنتی جزو کشورهای برتر و شناخته شده است. این صنایع دستی به دلیل زیبایی و خاص بودن به دیگر کشورها نیز فرستاده می شود. انواع مختلفی از محصولات پر فروش ترمه در بازار ایران توسط تولیدی ها و فروشنده ها و در شهرهای مختلف به فروش می رسد که از این میان ترمه یزد را به عنوان معروف ترین ها می توان نام برد.

ترمه هاشمی و ترمه رضایی یکی از معروفت ترین برندهای ترمه یزد در زیمنه تولید و توزیع ترمه است. این برندها ترمه های خود را به دلیل کیفیت و مرغوبیت بسیار بالا در بافت و نوع نخ ابریشمی آن که شهرت بسیاری پیدا کرده است، توسط فروشگاه ها اینترنتی نیز در معرض فروش قرار داده اند.

ابعاد و اندازه های رومیزی ترمه

رومیزی ترمه نوع پرفروش و پر مصرف در بین محصولات تهیه شده از پارچه ترمه است که می توان آن را در اغلب خانه های ایرانیان دید. این رومیزی دارای اندازه های متفاوتی است. چرا که تولیدکنندگان ترمه برای میزهای موجود این رومیزی ها را بافته اند. اراد می توانند با توجه به نوع میزی که دارند ترمه رومیزی خود را خریداری کنند.

نمونه ای از اندازه های رومیزی ترمه را در زیر بیان می کنیم تا موقع خرید به این ابعاد توجه داشته باشید:

ابعاد۵۰*۵۰

ابعاد۹۰*۹۰

ابعاد ۱۰۰*۱۰۰

رانر ابعاد ۱۶۰*۵۰

ابعاد ۱۰۰*۲۰۰

آنچه در رومیزی ترمه مهم است و سبب زیبایی بیشتر ضا می شود، تراکم بافت پارچه و طرح های منحصر به فرد است که هر چه رنگ های موجود در طرح رومیزی بیشتر باشد، به الطبع زیباتر خواهد بود.

رنگ در رومیزی ها می تواند جلوه بیشتری به دکوراسیون شما ببخشد. به طوری که اصالت را به آن محیط ببخشد.

 

پارچه ترمه از کجا بخرم؟

پارچه ای با بافت سنتی و اصیل که از قدیم بین ایرانیان مورد استفاده بوده است. در واقع هنر جزء لاینفک بین ایران یان است که امروزه با آن می توان فرهنگ مردم این دیار را به دیگر کشورها نیز شناساند. ترمه نمونه ای از این هنر است که با پیشرفت و گسترس علم نوع بافت و کاربرد آن نیز مختلف و متننوع شده است.

دو استان یزد و اصفهان پیشتاز در تولید و بافت این نوع پارچه هستند و آن را به دیگر شهرهای ایران برای فروش عرضه می کنند. دوخت محصولات پر استفاده و زیبا از این پارچه سبب شده که علاوه بر فروش پارچه های متری کالاهای تهیه شده از این پارچه نیز به خوبی و به فراوانی به فروش برسد.

عمده فروشان و تولیدکنندگان برای خرید راحت تر مشتریان خود این محصول را هم به صورت پارچه خام و هم محصولات تهیه شده از این پارچه در فروشگاه ها و نمایندگی های ترمه در دیگر شهر ها به فروش می رسانند.

برای خرید انواع این نوع پارچه سنتی می توانید با کارشناسان فروش این مجموعه در ارتباط باشید تا پارچه ابریشم و پلی استر را در تنوع فراوان طرح و رنگ به شما نشان داده تا بتوانید خرید راحتی داشته باشید.

قیمت رومیزی ترمه

هر محصولی که وارد بازار های معاملاتی می شود مسلما یک سری ویژگی هایی دارد که در  قیمت و انتخاب تاثیر مستقیم می گذارد. از جمله این موارد رومیزی های ترمه هستند که می توان با توجه به تنوعی که دارند در قیمت های متفاوتی تهیه کرد. قیمت ها بر اساس عوامل متعددی تعیین می گردد که در ادامه مطلب به آن ها اشاره می کنیم:

  • اندازه رومیزی ترمه
  • شکل و طرح رومیزی ترمه
  • تولید کننده رومیزی ترمه
  • نحوه فروش رومیزی ترمه
  • میزان  عرضه و تقاضای رومیزی ترمه

قیمت رومیزی ترمه حسینی یزد

آیا برند معروف و بزرگ ترمه حسینی یزد را می شناسید؟ این برند نزدیک به یک قرن است که دستی توانا و ظریف در طراحی پارچه های ترمه دارد. اگر به دنبال ترمه اصل با برند معتبر هستید این شرکت یکی از این کارخانه های بزرگ بافت پارچه ترمه و تولید و دوخت انواع رومیزی های سنتی و زیبای ترمه می باشد. از طرح های معروف و پرفروش رومیزی ترمه حسیینی می توان به انواع  زیر اشاره کرد:

  • رومیزی ترمه طرح شاهکار
  • رومیزی ترمه طرح سپنتا
  • رومیزی ترمه طرح سالار
  • رومیزی ترمه طرح صنم

هر کدام از این طرح ها با ذوق و سلیقه هنرمندان بخش طراحی این شرکت برای بافت رومیزی های ابریشمی و اصیل طراحی شده است.

قیمت ترمه اصفهان

اصفهان از جمله شهرهای بزرگ تولیدکننده صنایع دستی زیبا و سنتی می باشد. به دلیل شهر توریستی و گردشگری بودن در حوزه صنایع دستی و گردشگری پیشرفت های بسیاری کرده است. هنر بافت ترمه و محصولات به دست آمده از این پارچه سنتی و زیبا در این شهر به صورت فراوان توسط کارگاه های کوچک و بزرگ انجام می شود. محصولاتی نظیر:

  • رومیزی ترمه اصفهان
  • رومیزی قلمکاری اصفهان
  • ست های پذیرایی ترمه
  • روتختی سنتی ترمه
  • رانر مستطیل و سه گوش ترمه
  • لباس ترمه

برندهای متفاوتی در اصفهان به تولید و بافت انواع ترمه های سنتی مشغول هستند. هر کدام از این برندها برای محصولات خود قیمتی را در نظر گرفته اند. مثلا قیمت یک رومیزی ترمه از ۱۰۰ هزار تومان تا ۵۰۰ هزار تومان متغیر است و دلیل این اختلاف قیمت به عوامل بسیاری بستگی دارد که مهم ترین آن جنس پارچه ترمه و تعداد رنگ های آن است.

 

لیست قیمت رومیزی ترمه

هر کدام از شرکت های تولید کننده قیمت رومیزی ترمه تولید شده را در بازار ها ارائه می دهد تا بتوانند نیاز های خود را با اطمینان کامل بر طرف کنند. لیست قیمت رومیزی ترمه در بازار ها در دسترس قرار می گیرد که ارزان ترین و گران ترین نرخ ها به دست مشتریان می رسد. لازم به ذکر است که لیست قیمت رومیزی ترمه به شیوه های مختلفی عرضه می گردد که در ادامه مطلب به آن ها اشاره می کنیم:

  • نمایندگی فروش رومیزی ترمه
  • مراکز خرید رومیزی ترمه
  • فروشگاه های بین شهری
  • سایت های آنلاین رومیزی ترمه
  • فروشگاه اینترنتی رومیزی ترمه

رومیزی ترمه درجه یک

لیست قیمت رومیزی ترمه درجه یک در بازار ها قرار داده می شود تا افراد بر همین مبنا بتوانند نیاز های خود را بر طرف کنند. لیست های مورد نظر بالا ترین و پایین ترین قیمت ها را اعلام می نماید و افراد با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی خود در شهر های مختلف اقدام به معامله می کنند.

فاطمه باقری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فاطمه باقری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136707183

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: termesazi@

email icon ایمیل: termehara@gmail.com

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید