مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت پشتی سنتی ترمه یزد

آنچه در این مقاله میخوانید.....

ست 7تکه ترمهقیمت پشتی خان نشین
ست پشتی ترمه

همانطور که می دانید پشتی وسیله ایست برای تکیه کردن و گاها وسیله ای برای استراحت. از این محصول برای اتاق پذیرایی و مهمانی، مساجد و حسینیه ها و همچنین رستوران های سنتی و قهوه خانه ها نیز استفاده می شود. محصولی پرکاربرد که البته با آمدن مبل های راحتی استفاده آن ها کم رنگ تر شده است. ولی همچنان در مناطق متلف ایران به فراوانی کاربرد دارد.

ست ۷تکه ترمه

فروش پشتی سنتی ترمه

امروزه علاوه بر پشتی های سنتی مربعی شکل که با پارچه ترمه و حتی دیگر پارچه های سنتی ساخته و تولید می شود، از انواع مختلف اشکال برای ساخحت پشتی استفاده می کنند که هر کدام ماربرد خوبی برای استراحت و تکیه کردن دارند. از جمله پشتی لوله و یا مثلثی که ممکن است در مناطق مختلف ایران اسم های دیگری نیز داشته باشد. سرویس ۷ تکه ترمه معروف ترین نوع سرویسپشتی است که می توان در گوشه ای اتاق آن را گذاشت تا علاوه بر زیبایی، بتوان به راحتی از آن استفاده نیز کرد. طرح و رنگی که برای این نوع سرویس پشتی سنتی در نظر گرفته اند بسیار است. در واقع می توان با جستجو در سایت ها و کانال های اینترنتی انوع مختلفی از این محصول را مشاهده نمود. یکی از ویژگی های وجود طرح و رنگ مختلف برای ست پشتی این است که می توان به راحتی با دیگر وسایل موجود در خانه آن را ست کرد. با وسایلی مانند مبل و فرش و یا پرده.

امروزه اغلب از نوع قابدار پشتی استفاده می شود. طرحی که در گذشته بیشتر تولید و ساخته می شد، طرح های ساده بود. امام اکنون از طرح هایی شبیه طرح فرش برای ساخت انواع پشتی های سنتی ترمه بهره می برند.

قیمت پشتی خان نشین

قیمت پشتی سنتی ترمه

استفاده از ست شاه نشین و یا خان نشین پشتی ترمه برای طراحی دکوراسیون حس زیبای اصالت و کلاسیک را به ارمغان می آورد و سبب می شود آرامشی همراه با یادآوری خاطرات دوران کودکی را زنده کند. همین امر مشتریان را به سمت خرید اناو عپشتی های سنتی ترمه سوق داده است. منظور از پشتی خان نشین آن دست از سرویس های پشتی است که در اطارف پشتی مخمل به کار رفته است. این نوع پشتی زیبایی بیشتری نیز دارند و به گونه ای دوخته می شوند که رنگ مخمل با زمینه ترمه همخوانی داشته باشد. قیمت این نوع پشتی بسته به طرح و مدا پشتی ها متفاوت است. اگر از پارچه ترمه ساده بریا دوخت پشتی استفاده شود قیمت تمام شده ست خان نشین ارزان تر خواهد بود و لی اگر از پارچه قابدار ترمه استفاده شود قیمت ست خان نشین بیشتر خواهد شد. چرا که طرح قابدار باید کوچک تر شود و به جای ان مخمل به کار رود. در واقع پارچه ترمه دور ریز دارد.

البته نکته مهمی که خریداران باید به ان تئوجه کنند مواد داخلی پشتی هاست که در قیبمت آن نیز اثر مستقیم دارد. چرا که پرز پتو و یا پرز کاموا به دلیل کیفیت بالا و خوبی که دارد قیمتش نسبت به الیاف و پشم شیشه بیشتر است. که البته سبب ماندگاری و روام بیشتر پشتی نیز می شود. مشتری دوست دارد قیمت بیشتری پرداخت کند ولی در عین حال جنس باکیفیت خریداری کند که ما هم این نوع پشتی های پر شده با پرز قالی و یا پتو را پیشنهاد می دهیم. برای پر کردن کناره و یا همان تشک تر مه هم از فوم یا ابر سرد اسقتاده می شود که ماندگاری بیشتری داشته باشد. اغلب پشت کناره ها زیپ خورده است تا هنگام شست و شو بتوان به راحتی ترمه را از ابر جدا کرد و آن را شست.ابعاد کناره ها اغلب یک در دو متر هستند که برای یک تخت سنتی مناسب است.

فاطمه باقری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فاطمه باقری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136707183

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: termesazi@

email icon ایمیل: termehara@gmail.com

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید