مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت شمد یزدی در بازار

آنچه در این مقاله میخوانید.....

قیمت شمد یزدشمد یزدی چیست؟قیمت شمد یزدقیمت شمد یزدی
قیمت شمد یزدی

قیمت شمد یزدی در بازار به دلیل نوسانات نخ متغیر است. ولی حدود قیمت شمد یزد از ۱۸ هزار تومن می باشد.برای خرید شمد نخی یزد با کیفیت هم اکنون اقدام کنید.

قیمت شمد یزد

شمد یزدی چیست؟

شمد همان روانداز است که در دو شهر مازندران و یزد از گذشته تا کنون بافته می شده است. بافندگان با دستگاه ههای خانگی و با دست شمد ها را می بافتند. استفاده هایی که از این شمد ها می شده به عنوان روانداز خانگی در فصل گرم و یا به عنوان پشه بند بوده است. به دلیل نخی بودن این شمدها بسیار سبک و نازک می باشد. امروزه در سایر استان ها ه مازاین روانداز استفاده می شود.

قیمت شمد یزد

قیمت شمد یزدی

شمد های یزد در انواع قیمت ها  به فروش می رسد. دلیل این تنوع قیمت چیست؟ امروزه شمد یزد در دو نوع نخی و پلی استر تولید و عرضه می شود که هر کدام یک قیمتی دارد.

  1. شمد نخی چون از الیاف پنبه است. مزایای بیشتری دارد از جمله سبکی و نازک بودن. ضد حساسیت و آلرژی بودن. قیمت شمد نخی گران تر از نوع پلی استری آن است و از۲۵ هزار تومان شروع می شود.
  2. شمد پلی استر چون میزان نخ به کار رفته برای تولید آن کمتر است و مزایای شمد نخی را به همان اندازه ندارد، قیمت کمتری هم خواهد داشت و از ۱۸ هزار تومان شروع می شود.

قیمت شمد یزد

در استان یزد تولیدی های بسیاری هستند که انواع شمد ها را در طرح ها و رنگ های متنوع بافته و به سایر استان ها عرضه می کنند. در مناطق دیگر ایران نیز این محصول چند سالس است که کاربرد دارد و مورد استقبال قرار گرفته است. مجموعه ما از جمله این هاست و شمدهای یک نفره و دو نفره را در ابعاد مشخص و استاندارد به فروش می رساند. جهت سفارش و خرید این محصول سنتی و کارآمد با کارشناس فروش ما تماس بگیرید.

فاطمه باقری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فاطمه باقری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136707183

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: termesazi@

email icon ایمیل: termehara@gmail.com

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید