مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت روتختی ترمه ابریشمی یزد

آنچه در این مقاله میخوانید.....

روتختی ترمه طرح سنتی و تکروتختی ترمه ابریشمی
روتختی ترمه

روتختی ترمه با توجه به نوع بافت و ظرافتی که دارد می توان به عنوان محصولی زیبا و نفیس هم برای هدیه دادن به نوعروسان و هم استفاده شخصی خود در اتاق های خواب به کار برد. پارچه های به کار رفته در دوخت روتختی بسیار مهم هستند چرا که هر چه به کیفیت و دوام پارچه روتختی توجه شود، می توان مدت زمان بیشتری از آن نوع روتختی استفاده کرد.

امروزه از انواع پارچه های زیر برای دوخت و تهیه روتختی ها استفاده می کنند:

  • پارچه نخ
  • پارچه کتان
  • پارچه اسپرت
  • پارچه مخمل
  • پارچه ساتن
  • پارچه ترمه
روتختی ترمه

روتختی ترمه طرح سنتی و تک

روتختی ترمه

شرکت های بافنده ترمه برای تنوع بخشیدن به روتختی های ترمه خود از طرح های متنوعی استفاده می کنند، طرح امپراطور یکی از طرح های یسیا زیبا و شیک است که می توان با خرید و استفاده آن در اتاق خواب زیبایی منحصر به فردی را به این فضا بخشید.

هر چند تنوع طرح در این محصول بسیار کمتر از سایر محصولات ترمه است ولی با همین تنوع پایین نیز باز هم قسمت اعظمی از بازار به روتختی های سنتی و زیبای ترمه اختصاص پیدا کرده است. مانند سایر محصولات ترمه می توان از رنگ بندی های متنوع روشن تا تیره برای روتختی استفاده کرد. بسته به سلیقه خریدار هر کدام از رنگ های روتختی ها می تواند زیبایی خود را داشته باشد. البته که استفاده از رنگ های گرم و آرام بخش مانند بنفش و زرشکی می تواند برای اتاق خواب ها مناسب تر باشد.

نکته ای که باید به ـن توجه داشت این است که اگر روتختی خود را از نوع ترمه و سنتی انتخاب می کنید،باید فضای اتاق خود را نیز با همین طرح و رنگ هماهنگ کنید. به اصطلاح باید هارمونی رمگ ها رعایت شود.در غیر ایرنصورت تنقاض به وجود می آید که شاید خوشایند شما نباشد.

اگر بتوانید رنگ غالب اتاق خواب خود را رنگ قهوه ای روشن یا کرم در نظر بگیرید و مدل تخت خود را یک مدا کلاسیک یا سنتی انتخاب کنید و رنگ روتختی را نیز رنگ قهوه ای روشن انختاب کنید، قطعا با پکیجی بسیار ایده آل مواجه خواهید شد که می تواند هر فرد با سلیقه ای را متحیر سازد.

پیشنهاد می شود برای موفقیت در این امر حتما از مشاورین با تجربه و متخصص مشورت بگیرید چرا که در این صورت می توانید با انتخاب روتختی مناسب با تخت و اتاق خواب خود بهترین خرید ممکن را داشته باشید.

روتختی بنابر حجم زیاد و طرح بزرگی که دارد، بار قسمت اعظمی از زیبایی فضای اتاق خواب شما را به دوش می کشد. پس با تحقیق و تفحص درست، بهترین انتخاب را در این زمنیه انجام دهید.

روتختی ترمه ابریشمی

روتختی ترمه

همانطور که جنس ابریشمی بهترین وع ترمه برای رومیزی و یا کیف و کفش است برای روتختی ترمه نیز نوع ابریشمی آن ظریف تر و باکیفیت تر خواهد بود. چون حجم روتختی بیشتر از رومیزی است و پارچه بیشتری را برده، اگر جنس مرغوبی انتخاب شود، قطعا در کیفیت و دوام آن تاثیر خواهد گذاشت. پیشنهاد ما هم روتختی ترمه ابریشمی است. هرچند که قیمت بیشتری نسبت به نوع پلی استر آن دارد ولی ظرافت و زیبایی بیشتری برایتان به ارمغان خواهد آورد.

فاطمه باقری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فاطمه باقری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136707183

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: termesazi@

email icon ایمیل: termehara@gmail.com

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید