مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت خرید پارچه ترمه ارزان

آنچه در این مقاله میخوانید.....

نحوه استفاده از انواع پارچه ترمه سنتیخرید اینترنتی پارچه ترمه سنتیقیمت پارچه ترمه متریقیمت پارچه طرح ترمه به صورت عمدهفروش پارچه ترمه یزد
صادرات پارچه ترمه

برای خرید پارچه ترمه ارزان قیمت و باکیفیت می توان به صورت مستقیم از نمایندگی های فروش محصولات ترمه یزد در سراسر ایران و یا فروشندگان مستقیم لقدام کرد که این نوع ترمه را از کارخانه عرضه می کنند.

پارچه ترمه را می توان در همه نقاطایران مورد استفاده قرار داد. به طوری که در شهری اغلب از این پارچه برای تولید و ساخت پشتی و شاه نشین استفاده می شود که بیشتر در مناطق مرکزی و جنوبی ایران این نوع استفاده را دارد. در شهری دیگر نیز از پارچه ترمه به عنوان رومیزی و سفره تزئینی استفاده می شود.

نحوه استفاده از انواع پارچه ترمه سنتی

صادرات پارچه ترمه

باید به این نکته توجه داشت که نوع بافت خاص این پارچه به گونه ایست که برای استفاده حتما باید از قبل پارچه را لایی و آسترکشی کرد. جنس لایی هایی که برای پشت پارچه ترمه استفاده می شود متنوع است و هر کدام نیز دارای قیمت های مختلفی است.

  • لایی کاغذی
  • لایی پارچه ای
  • لایی چسب

خرید اینترنتی پارچه ترمه سنتی

رومیزی سه تکه ترمه

پارچه ترمه سنتی در انواع متفاوت تولید و عرضه می شود که می توان ازطرق مختلفی آن ها را مشاهده نمود و خریداری کرد:

  • خرید ازفروشگاه
  • خرید از نما یندگی ها
  • خرید از مراکز پخش
  • خرید از سایت های فروش اینترنتی

ترمه سنتی یکی از قدیمی ترین منسوجات ایران است که هنوز هم مورد خرید و فروش واقع می شود. هر چند نوع بافت این محصول امروزه تغییر کرده و با دستگاه صورت می گیرد. جالب است بدانید که این روش بافت سبب شده تا طرح های بیشتری را بتوان بوسیله نرم افزار ها طراحی کرد و به دستگاه داد تا ببافد.

ترمه سنتی ایران را امروزه با نخ های متفاوتی می بافند که برای خریدهای اینترنتی باید به این نکته دقت کرد چرا که هر کدامشان دارای قیمتهای متفاوتی هستند. برای خرید اینترنتی انواع پارچه ترمه سنتی با یک تماس دریافت کنید. با اطمینان خرید کنید.

قیمت پارچه ترمه متری

پارچه ترمه متری از طریق این مجموعه به صورت عمده ای و طاقه ای عرضه می شود که در واقع بهصورت عدل ۲۰ طاقه ای بسته بندی شده و برای مشتریان ارسال می شود. مشتری برای خرید می تواند ابتدا یک طاقه را به عنوان سمپل خریداری کرده و بعد از رضایت به صورت عدلی خرید عمده خود را انجام دهید.

پارچه سوسنی ترمه که در عرض ۲ متر بافته می شود و همچنین پارچه های با عرض ۹۰ سانت بیشترین فروش را به عنوان پارچه ترمه دارند.

قیمت پارچه طرح ترمه به صورت عمده

رومیزی ترمه پلی استر

کارخانه های تولید پارچه ترمه در یزد با تولید وعرضه انواع پارچه ترمه با کیفیت به مشتریان عزیز خود توانسته در سراسر ایران مورد توجه قرار گیرد. طرح هایی که برای پارچه های ترمه در نظر گرفته می شود اغلب به صورت بته جقه هستند که به صورت یکنواخت درسرتاسر پارچه بافته می شوند. چله کشی آن ها نیز با دو رنگ سفید و یا مشکی انجام می شود که هر کدام زیبایی خاص خود را دارد.

طرح دیگر برای بافت پارچه های ترمه طرح های قابی است که اغلب برای رومیزی ترمه و پشتی ها کاربرد دارد. در واقع وجود دستگاه های فراوان برای بافت پارچه ترمه دریزد وو اصفهان دلیل بر تقاضای مناسب آن از سوی خریداران است.

قیمت پارچه طرح ترمه چون دارای انواع تراکم و الیاف هست بسیار متغیر بوده و نمی توان قیمت ثابتی را برای این نوع پارچه در نظر گرفت.

فروش پارچه ترمه یزد

خرید روتختی ترمه یزد

فروش پارچه ترمه یزد به صورت عمده توسط تولیدکنندگان و پخش کنندگان این حوزه در سرتاسر ایران و حتی به صورت صادراتی نیز صورت می گیرد. فروش پارچه ترمه ابریشم و پلی استر و نخ سبب شده تا درجه بندی این نوع پارچه بسیار متنوع باشد و کیفیت های مختلفی از آن تولید شده و با توجه به مصرف هر خریداری متنوع باشد.

پارچه ترمه یزد برای مصارفی همچون موارد زیر مورد خرید و فروش واقع می شود:

  • دوخت لحاف کرسی سنتی
  • ساخت صندوقچه سنتی کوچک و بزرگ
  • دوخت انواع ست کیف و کفش
  • دوخت پشتی های سنتی

علاوه بر خود پارچه ترمه می توان ضایعات و ته طاقه که فروش عمده ندارد را به صورت کیلویی به فروش رساند. از پارچه های کیلویی ترمه برای دوخت دولچه و جامدادی و کیف آرایشی ترمه و همچنین صندوقچه های کوچک به عنوان جا جواهری می توان استفاده کرد.

فاطمه باقری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فاطمه باقری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136707183

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: termesazi@

email icon ایمیل: termehara@gmail.com

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید