مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت بقچه ترمه اصل یزد

آنچه در این مقاله میخوانید.....

قیمت ترمه اصل قیمت پارچه ترمه متری چند است؟قیمت رومیزی یزدآموزش دوخت رومیزی ترمه
فروش رومیزی ترمه

قیمت بقچه ترمه در فروشگاه های اصلی فروش ترمه عرضه می شود. هر قیمتی بسته به تراکم رومیزی ترمه و تعدادرنگهایی که برای بافت بقچه به کار می رود، متفاوت است. بقچه یا سفره ترمه کاربردهای فراوانی دارد. برای سفره هفت سین، سفره شب یلدا، روی میز خاطره، میز ناهار خوری و پذیرایی بیشترین مصرف را دارد.

قیمت ترمه اصل

ترمه اصل امروزه با نخ ویسکوز و در کارخانه توسط دستگاه های نیمه صنعتی بافت می شود. این پارچه چون تراکم های بالایی دارند و نخشان ابریشم مصنوعی است، نوع درجه یک و باکیفیت ترمه است. نوع دستی و قدیمی ترمه های یزد دیگر بافته نمی شود. چرا که هم بسیار زمان بر است و هم هزینه تمام شده آن زیاد است که برای خریدار به صرفه نیست. قیمت ترمه اصل یزد از تراکم پایین تا تراکم بالا هر کدام فرق دارد. ترمه ها از ۴ رنگ بافت می شوند تا ۱۲ رنگ. ترمه ۴ رنگ قیمت بسیار پایین ترین نسبت به ترمه ۱۲ رنگ دارد. میزان نخ و مواد اولیه نیز در ترمه های با تعداد رنگ بالا بیشتر است که همین امر سبب افزایش قیمت بقچه ترمه می شود. بقچه ترمه اصل از ۱۵۰ هزار تومان تا چند میلیون تومان نیز قیمت گذاری می شود.

قیمت پارچه ترمه متری چند است؟

برای دوخت انواع بقچه ترمه به مهم ترین چیزی که نیاز داریم پارچه ترمه است. پارچه ها هم به صورت متری و هم به صورت پانلی بافته شده و به رومیزی تبدیل می شوند. اینکه خریدار و مشتری کدام را خریداری کند مناسب با سلیقه و خواست اوست. پارچه های ترمه دارای تنوع بالای طرح و رنگ هستند که به صورت فراوان می توان در فروشگاه ها و نمایندگی های ترمه مشاهده کرد. قیمت پارچه ترمه را می توان با جستجو در اینترنت و ارتباط با بخش فروش به راحتی پیدا کرد.

پارچه ابریشم ترمه برای سرمه دوزی بسیار مناسب است. چرا که ابریشم پارچه گران بهایی است و کار سرمه دوزی نیز کاری دشوار و زمانبر است، پس بهتر است که سرمه دوزی بر روی پارچه قیمتی و ارزشمند صورت گیرد. پارچه های ترمه دیگری نظیر پلی استر هم هستند که اگر بخواهید کارهای ارزان تری را ارائه دهید این نوع پارچه نیز مناسب خواهد بود.

قیمت رومیزی یزد

آموزش دوخت رومیزی ترمه

بعد از بافت پارچه های ترمه مراحل آماده سازی و دوخت رومیزی ترمه در کارگاه ها توسط زنان و مردان هنرمند صورت می گیرد.برای دوخت رومیزی به وسایلی نیاز است تا بتوان از پارچه ترمه به خوبی بهره برد و از آن در دکوراسیون خانه یا محل کار استفاده کرد. به دلیل آزاد بودن پود در پشت پارچه خام ترمه باید از انواع لایی و همچنین آستر استفاده کرد تا پارچه ایستایی خوبی پیدا کند بعد از این مراحل کار مغزی دوزی دورتا دور رومیزی ها انجام می شود تا زیبایی بیشتری داشته باشند.

قیمت بقچه ترمه یزد در سایت ها و کانال های فروش این نوع محصول سنتی قابل برسی و مشاهده می باشد. بقچه ترمه نوعی رومیزی پر فروش است که در سایزها و ابعاد مختلف به بازار عرضه می شود. استفاده از بقچه ترمه به عنوان سفره هفت سین و همچنین سفره شب یلدا امروزه استفاده کاربردی دارد. نوع دیگری از سفره های سنتی هستند که برای این منظور نیز استفاده می شوند مانند سفره قلمکار اصفهان.

فاطمه باقری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فاطمه باقری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136707183

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: termesazi@

email icon ایمیل: termehara@gmail.com

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید