مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش ویژه آنلاین پشتی ترمه سنتی

آنچه در این مقاله میخوانید.....

ست پشتی و کناره ترمه فروش عمده پشتی قابی ترمه
پشتی ترمه یزد

پشتی ترمه سنتی یکی از محصولات پرفروش سنتی است که هنوز هم می توان به فراوانی در خانه های ایرانیان مشاهده کرد. در گذشته نوع ساده و بته جقه آن بیشتر تولید و فروخته می شده اما امروزه نوع قابدار و حاشیه دار آن نیز در اغلب تولیدی ها دوخته شده و به فروش می رسد.

فروش ویژه انواع پشتی سنتی از سایت های تخصصی و با قیمت ویژه و به صورت عمده انجام می شود. برای خرید عمده بهتر است با کارشناسان فروش در ارتباط باشید.

ست پشتی و کناره ترمه

پشتی ترمه

عبلوه بر پشتی جفتی که می توان به صورت دوتایی یا بیشتر در کنار اتاق و گوشه های دیوار به عنوان تکیه گاه استفاده کرد،ست پشتی و کناره نیز امروزه بسیار پررونق شده است و به عنوان بخشی از دکوراسیون سنتی مورد استفاده علاقه مندان به این نوع سبک قرار گرفته است.

این ست دارای انوع مختلف پشتی است که در ابعاد مختلف عرضه می شود. علاوه بر پشتی مربع که از قدیم بوده، پشتی گرد و مثلثی و همچنین یک تشک به عنوان زیرانداز در این ست وجود دارد. فروش این ست سنتی از طریق سایت هات و فروشگاه های اینترنتی امکان پذیر شده است.

فروش ویژه انواع پشتی ترمه به صورت مستقیم از نمایندگی های پخش صورت می گیرد و شما خریداران عمده می توانید از این طریق و همچنین از طریق مراجعه مستقیم به تولیدی های این محصول سنتی نسبت به خرید خود اقدام کنید.

فروش عمده پشتی قابی ترمه

پشتی ترمه

انواع ست پشتی ترمه در مدل های متنوع و طرح رنگ گوناگون به بازار عرضه می‌شود که البته بسته به طرح و مدل و همچنین الیافی که در آن پر شده است قیمت‌گذاری می‌شود. فروش ست های پشتی ترمه سنتی به صورت زیر انجام می شود که عبارت است از:

  • فروش اینترنتی پشتی سنتی
  • فروش حضوری پشتی ترمه
  • فروش مستقیم انواع پشتی ترمه

شما می توانید انواع ست پشتی ترمه را از سایت های تخصصی به صورت مستقیم خریداری کنید. فروش ویژه پشتی های ترمه سنتی با بهترین قیمت را از کارشناسان ما تهیه کنید تا در اسرع وقت تحویل شما دهند. با توجه به نوع دکوراسیون خانه می توان از انواع طرح ها و رنگ های پشتی ها متناسب با پرده، مبلمان یا فرش استفاده کرد یعنی می توان شاهنشین و پشتی ترمه را با وسایل خانه ست کرد.

پشتی های ترمه وسیله هایی هستند برای استراحت و حاتی به عنوان کالای زینتی که در گوشه ای از اتاق و پذیرایی می توان از آن استفاده کرد و لذت برد. با فراگیر شدن انواع مبلمان هنوز هم می توان نمونه های این نوع پشتی ها را در خانه های ایرانیان مشاهده کرد.

فاطمه باقری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فاطمه باقری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136707183

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: termesazi@

email icon ایمیل: termehara@gmail.com

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید