مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش فوق العاده کیف ترمه مجلسی

آنچه در این مقاله میخوانید.....

قیمت کیف و کفش ترمهتولید کیف سنتی یزدی دست دوز
کسف ترمه مجلسی

بانوان با سلیقه و هنردوست از جمله افرادی هستند که خواهان خرید کیف ترمه مجلسی می باشند و دوست دارند در مراسمات مختلف از آن استفاده کنند چرا که اصالت و زیبایی خاصی را به همراه دارد.

برای اطلاع از انواع طرح های کیف ترمه و رنگ بندی آن میتوانید با کارشناس فروش مجموعه آثار آن ترمه در ارتباط باشید.

کسف ترمه مجلسی

قیمت کیف و کفش ترمه

کیفهای ترمه از محصولات پرطرفدار ای هستند که در بازار یزد و دیگر شهرها می‌توان به راحتی انواع آن را در کیفیت و قیمت های متفاوت تهیه نمود.

از جمله عواملی که در قیمت گذاری کیف و کفش ترمه موثر است استفاده از پارچه با کیفیت و بادوام همچنین دوخت محکم و حرفه ای است که سبب دوام و ماندگاری بالای این محصولات می شود.

طرحها و رنگها در فروش تاثیر بسیار مستقیمی دارد زیرا مشتریان این نوع محصولات و کالاهای تزیینی ترجیح می‌دهند که اکسسوری سنتی خود را به صورت شیک و با کیفیت تهیه کنند. مشتریانی که قصد خرید کیف ترمه سنتی دارند می‌توانند به منظور رفع نیازهای خود به مراکز مختلفی مراجعه کنند در ادامه نام این مکانها را ذکر می‌کنیم که به قرار زیر است:

  • خرید از بازار شهر یزد
  • خرید از نمایندگی های فروش ترمه سنتی یزد
  • سایت های آنلاین فروش انواع کیف و کفش ترمه
  • فروشگاه اینترنتی ترمه

کسف ترمه مجلسی

تولید کیف سنتی یزدی دست دوز

کیف ترمه از جمله اکسسوری هایی است که بانوان و خانم های با سلیقه و هنر مند دوست دارند که حتماً یکی از آنها را خریداری نموده و برای استفاده در مجالس و مهمانی ها و کارهای روزانه از این نوع کیف ها استفاده کنند.

دوخت انواع کیف ترمه مجلسی در تناژ بالا و به صورت عمده مطابق با نیاز و سلیقه مشتریان و همچنین ایده طراحان بخش تولید تهیه شده و به بازار عرضه می شود. در شرکت‌های تولیدی اغلب تولیدکنندگان سعی می‌کنند که برای عرضه بیشتر محصولات سنتی ترمه آنها را در طرح ها و رنگ های متنوعی را برای خریداران آماده کنند تا هم فروش محصول خودشان بیشتر شود و هم افراد بیشتری بتوانند مطابق با سلیقه و نیاز به خرید خوبی داشته باشند.

آنچه که در دوخت کیف ترمه مهم است استفاده از پارچه ترمه مرغوب و با کیفیت است که امروزه پارچه هفت رنگ ترم با تراکم ۱۵۰ جایگزین پارچه ترمه ابریشم شده چراکه هم ارزان تر بوده و هم از کیفیت مطلوبی برخوردار است.

دست دوز بودن یکی از ویزگی های بارز کیف های سنتی است که سبب کیفیت بیشتر و همچنین زیبایی منحصر به فرد این محصول شده است به طوریکه برای بازارهای صادراتی نیز مناسب هستند به طوریکه با صادرات این محصولات علاوه بر ارزآوری تبادل فرهنگ و هنر اصیل ایرانیان را به همراه خواهد داشت.

فاطمه باقری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فاطمه باقری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136707183

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: termesazi@

email icon ایمیل: termehara@gmail.com

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید