مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش زیباترین روتختی ترمه سنتی

آنچه در این مقاله میخوانید.....

فروش روتختی ترمه سنتی در بازار ایرانلیست قیمت روتختیقیمت فروش روتختی ترمه سرمه دوزی شده
روتختی ترمه

آیا تا به حال روتختی ترمه را دیده اید؟ آیا طرح های زیبای این نوع روتختی را در تنوعی از نقش و رنگ مشاهده کرده اید؟ اگر برای زیباتر شدن اتاق خواب خود به دنبال طرحی خاص از روتختی هستید روتختی های ترمه گزینه بسیار مناسبی هستند.

ترمه های سنتی یزد از دیر باز مورد توجه مردم ایران بوده و دوست داشته اند که نوعی از محصولات این پارچه را در خانه های خود داشته باشند. این پارچه دارای نقش های سنتی و نفیسی است که چشم هر بیننده ای را به سمت خود جلب می کند. کار بافت این پارچه در زمان های بسیار دور با دست انجام می شد. کاری بسیار زمانبر و سخت بود به طوری که شاید بافت یک متر از پارچه ترمه ابریشم یک سال طول می کشید.

در حدود ۵۰ سال پیش اولید دستکگاه های بافت ترمه روی کار آمد و کم کم با پیشرفت علم  و تکنولوژی بافت این پارچه نیز بسیار آسان و سریع تر شد. به گونه ای که امروزه این نوع پارچه مانند فرش بوسیله دستگاه های صنعتی و نیمه صنعتی بافته شده و به صورت خام ویا دوخته شده به بازار مصرف ارائه می شود.

فروش روتختی ترمه

فروش روتختی ترمه سنتی در بازار ایران

امروزه این نوع پارچه در بازار استفاده های گوناگونی دارد. از پوشاک گرفته تا ساخت وسایل تزئینی مانند صندوقچه های ترمه. پارچه های عرضه شده ترمه خود دارای انواع گوناگونی هستند که هر کدام مخصوص کاری است. از پارچه های ترمه برای بهشت زهرا گرفته تا دوخت انواع رومیزی و کیف و کفش های زیبا و سنتی از این نوع پارچه.

ترمه را هم به صورت خام و هم دوخته شده و آماده می توان استفاده کرد. شخصی که خود قصد دارد رومیزی در ابعاد خاصی برای میزهای خانه خود بدوزد و یا برای اتاق پذیرایی ست خان نشین پشتی ترمه تهیه کند باید این پارچه را به صورت خام خریداری کند. افرادی هم که دوست دارند به صورت آماده رومیزی و یا کیف ترمه بخرند می توانند این محصول را به صورت دوخته شده و اماده تهیه کنند.

طبق مطالب بیان شده در بالا در بازار ایران انواع پارچه های ترمه ابریشو و پلی استر هم به صورت پارچه خام و هم به صورت آماده و هم به صورت متری و هم قابدار به فروش می رسد.

افراد و تاجران این حوزه می توانند طبق نیاز بازار این محصول را خریداری کنند.

فروش روتختی ترمه

لیست قیمت روتختی

برای دوخت روتختی ها از انواع پارچخ های موجود در بازار می توان استفاده کرد. پارچه هایی از جنس:

  • تترون
  • فانتزی
  • شانل
  • سوسنی
  • ساتن
  • ترمه
  • غیره

هر کدام از این پارچه های دارای قیمت های مختلفی هستنددکه قیمت روتختی را متفاوت از دیگری می کنند. ولی برای روتختی ترمکه باید گفت که با توجه به ابریشم یا پلی استر بودن از ۴۵۰هزار تومان به بالا قیمت دارد. قیمت پایه برای جنس ابریشمی ان حدود ۸۰۰ هزار تومان به بالاست.

فروش روتختی ترمه

قیمت فروش روتختی ترمه سرمه دوزی شده

روش سرمه دوزی روی پارچه های ترمه روشی است که توسط دست و با ظرافت زیادی صورت می گیرد این کار سبب زیبایی و چشم نوازی بیشتر محصول نهایی ترمه می شود. آیا می دانید اغلب سرمه دوزی ها روی چه محصولاتی از ترمه صورت می گیرد:

  • روتختی ترمه
  • رومیزی مربع ترمه
  • ست رانر و عسلی ترمه
  • ست پذیرایی ترمه

کار سرمه دوزی اغلب بر روی پارچه های ابریشمی ترمه صورت می گیرد تا به اصطلاح پارچه ارزش خرج کار داشته باشد. خیلی کم پیش می آید که مشتری بر روس پارچه پلی استر سفارش سرمه دوزی دهد.

قیمت روتختی سرمه دوزی شده به دلیل کار دست زیادی که دارد بسیار گران تر از قیمت روتختی ترمه معمولی است.کار دست سرمه از ۴۰۰ هزار تومن تا ۵ میلیون تومان برای هر مدل و طرحی متفاوت است.

برای اطلاع دقیق تر از قیمت روتختی سرمه دوزی شده با شماره ۰۹۱۳۶۷۰۷۱۸۳ تماس حاصل فرمایید.

فروش روتختی ترمه

فاطمه باقری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فاطمه باقری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136707183

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: termesazi@

email icon ایمیل: termehara@gmail.com

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید