مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش رومیزی جلو مبلی ترمه

آنچه در این مقاله میخوانید.....

اندازه رومیزیرومیزی مربع رومیزی ترمهرومیزی جلو مبلی جدیدرومیزی جلو مبلی مربع
رومیزی جلومبلی ترمه

فروش رومیزی جلو مبلی ترمه را می توان در انواع طرح های مختلف و با جنس ابریشم و پلی استر در این سایت مشاهده کرد. برای ثبت سفارش و خرید می توانید با کارشناس فروش مجموعه تماس بگیرید.

رومیزی های جلو مبلی اغلب در اندازه های مختلف و در تنوع زیاد تولید می شوند. برای هر کدام ازآن ها می توان رومیزی خریداری کرد. بافندگان ترمه نیز برای میزهای جلو مبلی و پذیرایی از جنس ترمه رومیزی تولید کرده اند.

برای زیباتر چلوه دادن رومیزی ها و حتی نگهداری بهتر از آن ها اغلب افراد ازانواع رومیزی استفاده می کنند. چرا که رومیزی ها از چوب هستند و برای جلوگیری از لکه و کثیف شدن آن ها و همچنین ماندگاری بیشتر انوع وسایل دکوراسیون چوبی باید از وسیله ای به نام رومیزی استفاده کرد که این کار توسط ایرانیان به خوبی صورا می گیرد و بیشتر مردم دوست دارند که در خانه های خود ازانواع رومیزی بهره ببرند.

رومیزی جلو مبلی ترمه

اندازه رومیزی

رومیزی جلو مبلی ترمه

اندازه رومیزی بسیار مهم است چرا که اگر هنگام خرید توجه کافی نشود و رومیزی کوچک تر و یا بزرگ تر باشد ممکن است نه تنها زیبایی تداشته باشد، بلکه باعث زشتی میز شود.

رومیزی ها در ابعاد کوچک و بزرگ تهیه شده و به بازار عرضه می شوند. برخی رومیزی ها دوختنی هستند برخی بافتنی و برخی هم ساختنی. هر شخصی بنا بر سلیقه و نیاز خود ابعاد و نوع رومیزی اش را انتخاب نموده و خریداری می کند.

استاندارترین نوع رومیزی ترمه ابعاد ۱۰۰ سانتی متر در ۱۰۰ سانتی متر است که برای انواع میزهای پذیرایی و ناهار خوری و جلو مبلی مناسب است.

رومیزی مربع

رومیزی جلو مبلی ترمه

بقچه نام نوعی رومیزی است که به صورت مربع است. از گذشته این نام برای رومیزی ترمه به کار رفته می شده. امروزه هم از این نام برای انواع رومیزی مربع استفاده می شود. البته اغلب خود تولیدکنندگان و فروشندگان یزدی از نام بقچه استفاده می کنند.

ابعاد رومیزی مربع ترمه نیز مختلف است که در زیر برخی ابا را ذکر می کنیم:

  • اندازه ۷۰*۷۰
  • اندازه ۹۰*۹۰
  • اندازه ۱۰۰*۱۰۰

بیشترین خرید برای رومیزی های ترمه همین نوع مربع آن است. با اینه نوع گرد و بیضی و همچنین مستطیل ان نیز وجود دارد.

 رومیزی ترمه

رومیزی جلو مبلی ترمه

سنتی ترین نوع محصول دکوری و تزئینی که از گذشته تا کنون مورد توجه هنر دوستان ایرانی بوده ترمه است. اگر خواهان رومیزی به سبک سنتی و زیبا هستید، قطعا پارچه ترمه بهترین گزینه برای خرید است. تنوع طرح و نقش کمک شایانی در خرید بیشتر توسط مشتریان کرده است.

امروزه علاوه بر طرح های سنتی، تولیدکنندگان تلفیقی از طرح های سنتی و مدرن را  برای بافت پارچه های ترمه خود استفاده می کنند. همین امر سبب توجه تمام سلیقه ها به این نوع محصول می کند.

رومیزی جلو مبلی جدید

رومیزی جلو مبلی ترمه

رومیزی های جلو مبلی که امروزه استفاده می شوند دارای تنوع طرح و جنس هستند. طرح های زیبا که هر کدام می تواندد به تنهایی سبب جلوه چیدمان منزلتان شود نمونه ای از رومیزیجلو مبلی جدید را در زیر می آوریم:

  • رومیزی مخمل
  • رومیزی گیپور
  • رومیزی ساتن
  • رومیزی نخی
  • رومیزی گلدوزی
  • رومیزی ترمه

میزهای جلو مبلی برای زیبایی بیشتر و همچنین لک نشدن نیاز به یک رومیزی دارند که بتواند قسمتی از میز را بپوشاند.

رومیزی جلو مبلی مربع

رومیزی جلو مبلی ترمه

چون اغلب میزهای جلومبلی مربعی شکل هستند، از انواع رومیزی ها می توان استفاده کرد. چرا که تولیدکننده های مختلف رومیزی در صدد تهیه و تولید انواع اندازه رومیزی برای میزهای جلو مبلی و سایز میزها هستند.

برای میزهای جلو مبلی علاوه بر میز مربع چند عسلی نیز وجود دارد که می توان برای آن ها نیز رومیزی تهیه کرد. هرچند علاوه بر نوع مربع آن انواع سایزهای دیگر نیز تولید می شود.

رانر ترمه نیز نوعی رومیزی است که برای میز های جلو مبلی بسیار استفاده می شود.

فاطمه باقری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فاطمه باقری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136707183

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: termesazi@

email icon ایمیل: termehara@gmail.com

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید