مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش رومیزی ترمه | عمده فروشی رومیزی ترمه سنتی

آنچه در این مقاله میخوانید.....

صادرات ترمه یزدقیمت ترمه سه تیکهخرید و فروش انواع مدل رومیزی ترمه
عمده فروشی ترمه

برای زیباتر کردن فضای خانه و یا محل کار می توان از رومیزی هایی نفیس و خوش نقش و نگار استفاده کرد. رومیزی ترمه همیشه این ویژگی را برای مشتریان خود داشته است. زیبایی و خاص بودن در یک نگاه در طرح های بی نظیر با نخ های بافته شده از ابریشم.

فروش رومیزی ترمه

صادرات ترمه یزد

بازار صادرات ایران امروزه به دلیل کم ارزش شدن ریال ایران و در عوض افزایش قیمت دلار داغ شده است و تاجران به دنبال صادرات بیشتر هستند تا بتوانند از این طریق سود بیشتری را نیز داشته باشند.

صنعت منسوجات و پارچه برای صادرات به کشورهای در حال توسعه بسیار صنعت پرسودی است و بسیاری از تاجران این حوزه را برای کار خود انتخاب می نمایند. تنوع پارچه ان قدر زیاد است که خود دنیایی از طرح و رنگ را دارد و برای هر شخصی با هر سلیقه ای بالاخره طرحی پیدا می شود که بپسندد و خرید کند.

ترمه هم نوعی پارچه سنتی است که در چند مدل و با استفاده از چند نوع نخ بافته می شود. از این پارچه می توان وسایل و حتی پوشاک تهیه کرد. وسایلی مانند:

  • کیف ترمه
  • کفش مجلسی و راحتی ترمه با تلفیق چرم
  • انواع کوسن و روبالشتی ترمه
  • انواع رومیزی و رانر ترمه
  • پارچه مبلی ترمه

هر کدام از موارد نام برده خود برای صادرات می تواند بسیار مفید باشد. مخصوصا صادرات به کشورهایی نظیر عراق و افغانستان که به این وسایل بسیار نیاز هم دارند. صادرات ترمه یزد چند سالی است که با تهیه انواع وسایل از این پارچه رونق بیشتری گرفته است. به طوری که می توان نه تنها فقط رومیزی که از قدیم الایام با این پارچه بافته می شده، بلکه حتی لباس های مجلسی و چرده هم از آن تهیه کرد.

در واقع یکی از موراد صادرات زیاد این نوع پارچه استفاده های فراوانی است که می توان از این نوع پارچه کرد و هم به صورت خام و هم به صورت وسایل آماده و دوخته شد آن ها را صادر کرد.

فروش رومیزی ترمه

قیمت ترمه سه تیکه

همانطور که در بالا هم بیان کردیم وسیله ای که از قدیم از پارچه ترمه تهیه می شده انواع مختلف رومیزی هاست که بقچه معروف ترین آن است. بعد از آن ست سه تیکه است که برای میزهای پذیرایی تعبیه شده و در ابعاد و اندازه های مختلف بافته شده و بعد از دوخت آن روانه بازار فروش می شود.

  • سه تیکه مربع ترمه
  •  سه تیکه دایره شکل ترمه
  • سه تیکه مستطیل یا رانر ترمه
  • سه تیک بیضی ترمه

قیمت هر کدام از این سه تیکه ها با هم مختلف است چرا که مکقدار پارچه ای که برده و طرح و نقشی که برای هر کدام از این نوع رومیزی ها به کار رفته با دیگری متفاوت است و حتی ممکن است تراکم بافت پارچه ها نیز با یکدیگر مختلف باشد که همین خود سبب تفاوت قیمت خواهد شد.

با سر زدن به یازار می توانید تنوع زایدی ازاین نوع رومیزی های سه تیکه را مشاهده کنید. در سایت های مختلف نیز  می توان از طریق جستجو در اینترنت انواع طرح ها و رنگ هایش را به راحتی مشاهده کرد.

قیمت ترمه سه تیکه از حدود ۵۰ هزار تومان برای ترمه های پلی استر تا ۱۵۰ هزار تومان برای ترمه های نوع ابریشم می توان قیمت گذاری کرد که بسته به تعداد رنگ و نقش بافته شده باز بیشتر نیز می شود.

البته قیمت عمده و عدلی این محصول برای تاجران و افرادی که قصد خرید و فروش عمده دارند کمتر از این مقدار خواهد بود.

فروش رومیزی ترمه

خرید و فروش انواع مدل رومیزی ترمه

علاوه بر رومیزی بقچه و ست سه تیکه ترمه که در بالا به آن اشاره شد مدل های دیگر رومیزی های ترمه نیز هستند که توسط تولیدی های کوچک و بزرگ بافته و تهیه شده و به بازار عرضه می شوند.

افراد خواهان محصولات تهیه شده از پارچه ترمه می توانند از طریق این سایت کاتالوگ انواع محصولات را از مشاوران فروش مجموعه ترمه آران ملاحظه فرموده و به صورت عمده آن ها را سفارش دهند. تجربه نیز نشان داده کهخ بیشترین مدل خرید و فروش ترمه همین رومیزی آن است که در ابعاد یک در یک متر مربع با تنوعی از نقش ترنج و بته جقه بافته و تولید شده و در خیاط خانه های کارگاه های ترمه بافی دوخته و آماده شدهخ و سپس برای فروش روانه بازرهای شهرهای مختلف می شود.

فروش رومیزی ترمه

فاطمه باقری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فاطمه باقری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136707183

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: termesazi@

email icon ایمیل: termehara@gmail.com

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید