مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش انواع کیف زنانه ترمه یزدی

آنچه در این مقاله میخوانید.....

خرید عمده کیف ترمه از تولیدیخرید اینترنتی کیف ترمه یزدفروش کیف ترمه مجلسی زیبا
کیف ترمه زنانه

کیف ترمه زنانه نوعی کیف سنتی است که همیشه طرفداران خاص خود را داشته است. انواع ساک های دستی سنتی در ابعاد و اندازه های مختلف با تزئین های سنتی زیبا تولید شده و در بازار به فروش می رسد.

کیف ترمه مجلسی

خرید عمده کیف ترمه از تولیدی

کیف پاسپورتی ترمه

 

کیف های ترمه که در کارگاه ها تولید می شوند اغلب از پارچه های متفاوتی استفاده می کنند. پارچه هایی که هر کدام با تراکم و کیفیت متفاوتی بافته شده اند. مهم ترین وسیله برایزدوخت کیف ترمه هم همین پارچه هاست که از جنس ابریشم و پلی استر در انواع عرض ها وجود دارد:

  • عرض ۹۰ سانتی متر
  • عرض یک متر
  • عرض ۱٫۵ متر
  • عرض ۲ متر

از پارچه های عرض ۹۰ سانت اغلب برای دوخت رومیزی و پشتی و یا مانتو ترمه استفاده می شود. چون عرض آن کم است خیلی برای دوخت کیف کاربرد ندارد. البته باز هم قابل استفاده برای انواع کیف های کوچک نظیر کیف پول، کیف آرایشی، کیف جامدادی و جاکارتی ترمه است.

متداول ترین و بهترین پارچه برای تولید کیف ترمه پارچه ترمه با عرض  یک متر و نیم است. این نوع پارچه با تراکم بالا و کیفیت بسیار خوب، ضخامت مناسب کیف و کفش است. این پارچه ها به پارچه های هفت رنگ معروف هستند که دارای یک طرح ولی با رنگ بندی مختلف عرضه می شوند.

برای خرید عمده کیف ترمه می توانید به تولیدی ها و کارگاه های آن در سطح شهر یزد مراجعه کنید.

خرید اینترنتی کیف ترمه یزد

کیف ترمه مجلسی

کیف ترمه در انواع اندازه ها عرضه می شوند که هر کدام با توجه به استفاده ای که دارند مورد خرید و فروش قرار می گیرد. کیف های ترمه امروزه بازار خوبی را در کشورهای عراق و ترکیه پیدا کرده اند. اگر قصد خرید اینترنتی کیف ترمه یزد و دیگر انواع محصولات ترمه برای صادرات هستید می توانید از طریق این مجموعه با کارگاه تولیدی آن ارتباط بگیرید.

روش خرید اینترنتی یکی از راه های بسیار آسان برای دسترسی به انواع محصولات و وسیله هاست. برخی از کارگاه های تولید کیف خود دارای سایت هستند و به صورت مستقیم به فروش و عرضه انواع کیف های ترمه خود مشغول هستند.

کیف ترمه یزد در بهترین کیفیت و زیباترین مدل ها که در استان یزد ظرفیت تولید بالایی نیز دارد را شما به راحتی می توانید از طریق این سایت خریداری کنید.

فروش کیف ترمه مجلسی زیبا

کیف ترمه مجلسی

کیف ترمه مجلسی از آن دست کیف های زیبا و شیک است که برای هر سن از خانم های ایرانی مورد استفاده است. کیف ترمه به دلیل استفاده از پارچه باکیفیتش بسیار بادوام است. طرح ها و رنگ هایی که این نوع کیف دارد بسیار متنوع است.

کیف های ترمه زیبای موجود در بازار می تواند زیبایی بیشتری را به استایل شما بدهد. تلفیق چرم های مصنوعی و طبیعی با ترمه زیبایی دوچندانی در پی حواهد داشت. افرادی که به وسیله های سنتی و کلاسیک علاقمند هستند  این نوع کیف ها می تواند برایشان بسیار مناسب باشد.

طرح های کیف ترمه یزد در تولیدی ها بسیار متنوع بوده و بعد از اینکه در بازار ایران پخش می شود دارای طرفداران خاصی نیز است. کیف های مجلسی ترمه اغلب با چرم

کیف ترمه مجلسی

فاطمه باقری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فاطمه باقری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136707183

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: termesazi@

email icon ایمیل: termehara@gmail.com

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید