مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشگاه ترمه سرمه دوزی شده یزد

آنچه در این مقاله میخوانید.....

رومیزی سه تیکه سرمه دوزیبقچه ترمه سرمه دوزیتابلو سرمه دوزی شدهفروش ترمه سرمه دوزی
ست روتختی ترمه

ترمه سرمه دوزی

یکی از جاذبه های بسیار زیبا و دیدنی یزد مغازه و فروشگاه های ترمه یزد است که پشت ویترین های مغازه ها می توان ترمه سرمه دوزی شده را مشاهده کرد. این وسیله می تواند بهترین هدیه و سوغات باشد که با خود از این شهر می برید.

کار سرمه دوزی روی ترمه سبب زییبایی بیشتر ترمه های ابریشم می شود. توریست ها و گردشگرانی که به یزد سفر می کنند سعی می کنند به عنوان یادگار حتما یک نمونه ترمه یزد خریداری کرده و با خود ببرند.

خرید و فروش ترمه های سرمه دوزی شده نه تنها در شهر یزد بلکه در شهر اصفهان و کرمان و دیگر شهر های ایران نیز صورت می گیرد.

ترمه سرمه دوزی

رومیزی سه تیکه سرمه دوزی

آیا می دانید روی چه پارچه هایی می توان سرمه دوزی کرد. آیا نحوه دوخت سرمه دوزی روی پارچه را می دانید؟  پارچه هایی مانند مخمل، گیپور، ترمه و غیره از جمله پارچه های زیبایی هستند که برای جلوه بیشتر می توان روی آن ها کار کرد. برای سرمه دوزی مهم ترین وسیبه ای که نیاز داریم، سرمه و ملیله است و سوزن مخصوص. کار سرمه دوزی کاری زمانبر و وقت گیر است و ممکن است برای یک رومیزی یک در یک حدود یک ماه زمان نیاز باشد. دلیل گران بودن ترمه های سرمه دوزی نیز همین است. چون دست دوز است بسیار چشم می برد و از شخص بسیار توان و انرژی میگیرد.

افرادی هستند که ترمه های ابریشم درجه یک را خریداری نموده و بر روی آن کار سرمه دوزی انجام می دهند.

این افراد دو دسته اند:

  • خود تولیدکننده و بافنده ترمه هستند.
  • افرادی که خریدار ترمه اند و بعد از خرید کار سرمه دوزی انجام می دهند.

از جمله رومیزی هایی که کار سرمه روی آن ها انجام می شود رومیزی سه تیکه است. که شامل رومیزی های زیر است:

  •  رانر بزرگ به ابعاد ۱۶۰*۵۰ سانتی متر مربع
  • رانر کوچک به ابعاد ۱۰۰*۵۰
  • دو عدد عسلی کوچک به ابعاد ۳۵*۳۵

ترمه سرمه دوزی

بقچه ترمه سرمه دوزی

وسایلی که برای سرمه دوزی نیاز است عبارتند از:

  • پارچه ترمه ابریشم
  • سرمه، مروارید، تراشه و ملیله
  • نخ و سوزن مخصوص سرمه دوزی

معمولا برای سرمه دوزی روی بقچه های ترمه از ترمه ابریشم اصل استفاده می کنند تا کار ارزش بیشتری داشته باشد. منظور از ابریشم نخ ابریشم مصنوعی است. بقچه های ترمه ابریشمی در طرح های فراوانی وجود دارند که مشتری می تواند با انتخاب و سفارش رومیزی مورد سلیقه خود تقاضا کند تا روی آن کار سرمه دوزی انجام شود.

بقچه های ترمه سرمه دوزی وسیله ای بسیار زیبا برای میزهای پذیرایی هستند که جلوه ای دوچندان به دکوراسیون محیط شما خواهند داد. برای کار سرمه دوزی باید از پارچه خام ابریشم استفاده کرد و بعد لایی و آستر به پشت پارچه دوخت. چرا که پارچه ترمه تارو پودش در پشت آزاد است و حتما نیاز به آستر دوزی دارد.

بقچه های مورد نیاز برای سرمه کاری بقچه های یک در یک هستند که ابعاد استانداردی دارند و معمولا برای اغلب میزها کارایی دارند. رومیزی ترمه دارای تراکم های مختلفی است که هرچه تعداد رنگش بیشتر باشد تراکم رومیزی نیز بیشتر است. رومیزی ممکن است ۵ رنگ باشد. اما رومیزی که ۱۰ رنگ و ۱۲ رنگ است بسیار زیباتر و پرنقشو نگارتر بوده و قطعا سرمه دوزی روی ان بسیار جذاب تر خواهد شد.

ترمه سرمه دوزی

تابلو سرمه دوزی شده

یکی از زیبایی های دیوار ها استفاده از تابلو ها روی آن است. تابلوهایی با طرح های متنوع. طرح های شیک وزیبا که برخی سنتی هستند و برخی مدرن. ی ترمه دوزی نمونه ای از تابلو های سنتی است که از پارچه خام ترمه برای این کار استفاده می شود.

هایی که روی پارچعه ترمه

  • آیه های قرآنی
  • اسما الله
  • بته جقه
  • ترنج
  • خوشه های گندم
  • گل و مرغ

برای تابلو نیز باید از پارچه های ترمه ای استفاده کرد که دارای بته جقه های ریز باشند تا سرمه دوزی ها جلوه بیشتری داشته باشند. برای تابلئ می توان هم از پارچه ابریشم و هم پلی استر استفاده کرد.

ابعاد تابلو نیز متفاوت است و بسته به سلیقه و سفارش خریدار ممکن است که متنوع باشد. نمونه ای از ابعاد تابلو ترمه را در زیر نام می بریم:

  • ابعاد۱۰۰*۱۰۰ سانتی متر
  • ابعاد ۶۰*۸۰ سانتی متر
  • ابعاد ۵۰*۵۰ سانتی متر
  • ابعاد۴۰*۴۰سانتی متر

ترمه سرمه دوزی

فروش ترمه سرمه دوزی

اگر خواهان خرید ترمه سرمه دوزی شده زیبا هستید می توانید از طریق همین سایت با مجموعه ارتباط بگیرید. فروش انواع محصولات ترمه سرمه دوزی شده با بهترین کیفیت و ابریشم درجه یک را از ما بخواهید.

می توان به صورت ست کامل پذیرایی نیز ترمه ها را سرمه دوزی کرد. خریداران می توانند به صورت رومیزی تک و یا سرویس کامل سفارش سرمه دوزی بدهند. انتخاب طرح و رنگ ترمه نیز بر عمده خود مشتری است و می تواند در طرح های مختلف این کار را بخواهد.

این مجموعه بنا بر سفارش مشتریان عزیز خود انواع رومیزی های ابریشم را برایشان سرمه دوزی نموده و در اسرع وقت ارسال می کند. استفاده از بهترین و باکیفیت ترین پارچه های ترمه ابریشم از خدمات این مجموعه می باشد.

فاطمه باقری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فاطمه باقری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136707183

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: termesazi@

email icon ایمیل: termehara@gmail.com

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید