مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشنده عمده روتختی ترمه یزد

آنچه در این مقاله میخوانید.....

با مدل و طرح های گوناگون روتختی ترمه آشنا شوید؟ مقایسه انواع روتختی ترمه ابریشمی و پلی استر
فروشنده روتختی ترمه

روتختی ترمه یزد امروزه در طرح های متنوعی با تر کیب رنگ بسیار زیبا تولید شده و روانه بازار و فروشگاه های کالای خواب می شود. این محصول به دلیل زیبایی و سنتی بودن طرفداران خاص خود را دارد. می توان برای هرچه زیباتر شدن اتاق خواب و ست کردن با سایر وسایل از این روتختی های ترمه یزد استفاده کرد.

فروشنده روتختی ترمه یزد

با مدل و طرح های گوناگون روتختی ترمه آشنا شوید؟

با مدل و طرح های گوناگون روتختی ترمه آشنا شوید؟

مدا روتختی ترمه و طرح های آن بسیار گسترده می باشد، ولی در این قسمت به شرح محبوب ترین طرح های روتختی ترمه پلی استر می پردازیم:

روتختی ترمه ستاره ای: این مدل از روتختی ترمه بسیار محبوب می باشد. طرح ستاره های ریز و درشت بر روی پارچه بافت شده است. که ظاهر بسیار جذابی به فضای اتاق می دهد.

پیشنهاد می شود که رنگ مشکی این طرح را انتخاب کنید تا فضای شب را بع اتاق خواب شما بدهد.رنگ مشکی روتختی به علاوه اشکال متعدد ستاره ها قطعا جذابیت ظاهری ایده آلی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

روتختی طرح سلطنتی: این مدل از روتختی ها بیشتر برای اتاق خواب هایی مناسب می باشد که فضای سنتی و سلطنتی در آن حاکم باشد. به طور مثال اگر مبل شما طرح اسپرت و یا راحتی است، طبیعتا ترکیب جذابی با روتختی طرح سلطنتی پیدا نخواهد کرد.

اما اگر تخت شما حالت کلاسیک دارد قطعا می تواند با بهره گیری از مدل سلطنتی روتختی، ترکیب بسیار زیبایی ایجاد کند.عمدتا این مدل روتختی از قهوه ای روشن تا قهوه ای تیره بافت و تولید می شود.

چرا که از قدیم الایام ترمه را با رنگ قهئوه ای می شناسند و دلیل اصلی این رنگ ها در تولیدات این نوع اجناس سنتی همین امر است.

روتختی کلاسیک: طیف طرح های کلاسیک در این مدل از روتختی ترمه، بسیار گسترده می باشد و تنوع آن در بازار خیلی زیاد است و به همین دلیل، این مدل از روتختی را می توانیم محبوب ترین نوع این اجناس بدانیم.

از طرح های ساده گرفته تا طرح های بزرگ و در هم تنیده را این نوع روتختی پوشش داده اند.

همانطور که مطلع شده اید فروش روتختی ترمه در انواع مدل ها و رنگ ها انجام می گیرد و به همین علت توجه گروه عظیمی از افراد هنر دوست و سنتی پسند و حتی گروه مدرن پسند را به خود جذب کرده است.

خوشبختانه امروزهتولیدات انواع روتختی ترمه در کشور ما به رشد و شکوفایی کامل رسیده است و به صورت روزافزون نیز شاهد افزایش کیفیت این اجناس در بازار کشور هستیم.

در حال حاضر، صادرات این اجناس در تناژ بالا به کشورهای همسایه هم انجام می شود و به این ترتیب سود مالی خیلی خوبی به اقتصاد کشور ما تزریق می گردد.

مقایسه انواع روتختی ترمه ابریشمی و پلی استر

فروشنده روتختی ترمه یزد

اگرچه اغلب خصوصیات روتختی ترمه پلی استر و ابریشمی مشابه هستند به حدی که افراد عادی قادر به شناسایی این دو مدل از هم نیستند،ولی باز یکسری تفاوت هایی با هم دارند.به عنوان مثال نحوه شستن روتختی پلی استر از ابریشم متفاوت است. چرا که ترمه پلی استر به دلیل ضخیم بودن و نخ مقاومی که دارد حتی می توان آن را با دست و مایع لباسشویی شست.

ولی روتختی ابریشم بسیار ظریف تر بوده و برای شست و شو نیزا به بخارشویی دارد. و نباید به صورت مستقیم شست. برای خرید این نوع کالای سنتی و انتخاب کردن نوعی از آن که مناسب خواسته و نیاز شما می باشد حتما با افراد متخصص و خبره مشورت بگیرید تا به سمت ایده آل ترین خرید ممکن هدایت شوید.

فاطمه باقری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فاطمه باقری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136707183

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: termesazi@

email icon ایمیل: termehara@gmail.com

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید