مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات ترمه یزد به کشورهای اروپایی

آنچه در این مقاله میخوانید.....

صادرات ترمه یزد ترمه از صنایع دستی صادراتی ایرانصادرات ترمه یزد صنایع دستی ترمه و صادرات آنصادرات ترمه یزد خرید برای صادرات ترمه یزد
صادرات ترمه یزد 

صادرات ترمه یزد به کشورهای اروپایی با ارزان ترین قیمت ممکن. یکی از کالاهی صادراتی که سود بسیار زیادی برای تاجران آن دارد، ترمه یزد است. برای خرید این هنر اصیل و سنتی هم اکنون اقدام کنید.

صادرات ترمه یزد 

ترمه از صنایع دستی صادراتی ایران

صنایع دستی به عنوان یکی از کاربردی ترین هنرهاست که می تواند معرف فرهنگ و تمدن آن کشور و محل تولیدش باشد. صنایع دستی به دلیل تنوع بسیار و کیفیت خوبی که دارد توانسته بخشی از درآمد ارزی کشور را تامین کند. ترمه یکی از معروف ترین این صنایع دستی است که بیشترین سهم تولید آن در استان یزد است. به دلیل شناخت تمایل گردشگران و توریست ها به ترمه اصیل یزد، تولیدکنندگان هم تمایل به تولید انبوه ترمه در انواع محصولات برای صادرات به سایر کشور ها پیدا کرده اند. البته به دلیل وجود مشکلات برای صادرات نیاز به پشتیبانی و حمایت تولیدکنندگان از طرف بخش خصوصی است.

صادرات ترمه یزد 

صنایع دستی ترمه و صادرات آن

صنایع دستی جز میراث استان یزد محسوب می ود. از این رو یکی از دغدغه های مردم این دیار یرای رونق و گستر بخشیدن به آن حتی تا آن سوی مرزهاست. با اینکه سال های زیادی بود که هنر ترمه بافی داشت به فراموشی سپرده می شد ولی چند سالی است که دوباره تولید و بازار فروش این هنر رونق گرفته است. به طوری که تولیدکنندگان ترمه نه تنها برای ارسال به سابر استان ها بلکه با هدف صادرات ترمه به کشور های دیگر از جمله کشور های همسایه و حتی کشورهای اروپایی اقدام به تولید ترمه می کنند.

صادرات ترمه یزد 

خرید برای صادرات ترمه یزد

تاجرانی که به دنبال صادرات ترمه یزد هستند تمایل دارند که انواع محصولات ترمه را با ارزان ترین قیمت ممکن خریداری کنند تا با توجه به هزینه هایی که برای صادرات باید انجام دهند،این کار برایشان به صرفه باشد. پس مهم ترین اولویت برای تاجر و فروشنده ترمه ارزان ودر عین حال باکیفیت بودن ترمه است. مجموعه ما توانسته با تهیه و عرضه انواع ترمه های سنتی یزد بازار صادرات آن را هم به دست گرفته و فرصتی برای شناساندن این هنر زیبا و اصیل به دیگر کشورها به ارمغان آورد.

جهت سفارش وخرید عمده انواع محصولات ترمه برای صادرات با کارشناس فروش ما تماس بگیرید.

فاطمه باقری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فاطمه باقری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136707183

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: termesazi@

email icon ایمیل: termehara@gmail.com

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید