مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سایت اینترنتی خرید پشتی ترمه

آنچه در این مقاله میخوانید.....

خرید پشتی ترمهخرید اینترنتی پشتی سنتیپشتی و نشیمن سنتیخرید پشتی ترمهمواد داخل پشتیخرید پشتی ترمهتولید بالش سنتی جدیدصادرات پشتی
پشتی ترمه دوزی

برای خرید پشتی ترمه که از محصولات سنتی استان یزد می باشد. می توانید به راحتی و از طریق سفارش اینترنتی آن را خریداری کنید. از مزیت خرید اینترنتی پشتی ترمه مشاهده تنوع زیادی از طرح های پشتی از طریق سایت و اینستاگرام می باشد.

خریداران پشتس علاوه بر زیبایی آن به دنبال کیفیت خوب هم هستند چرا که پشتی محصولی پراستفاده است و اگر کیفیت خوبی نداشته باشد به زودی خراب می شود و حالت اولیه خود را از دست می دهد. برای خرید مطمئن از تولیدی هایی خرید کنید که از طریق سایت خدمات فروش ارائه می دهند و محصول خود را تضمین کیفیت می کنند.

خرید پشتی ترمه

خرید اینترنتی پشتی سنتی

برای دوخت پشتی های سنتی می توان از پارچه های متنوعی بهره برد که در هر منطقه ای از ایران مورد استفاده قرار میگیرد. از عشایر شهرهای جنوبی و غربی گرفته تا خانم های خانه دار که دوست دارند این محصول سنتی را در منزل خود داشته باشند. نمونه ای از پارچه های استفاده شده برای دوخت پشتی عبارتند از:

  • ترمه
  • گلیم
  • جاجیم
  • پته

امروزه به احتی می توان با نشستن در خانه و گشت و گذار در سایت های مختلف اینترنتی محصول مورد نظر خود را خریداری کرد. خرید پشتی سنتی نیز از همین مزیت برخوردار است.سایت های متنوع و مهمی هستند که انواع پشتی های سنتی را به فروش گذاشته اند.

خرید پشتی ترمه

پشتی و نشیمن سنتی

تولیدکنندگان پشتی علاوه بر پشتی مربع مدل های پشتی دیگری نیز تولید می کنند که افراد می توانند به صورت ست آن را خریداری کنند. پشتی هایی مانند پشتی گرد یا همان بالش لوله ای که خرید این محصول نیز رونق خوبی داردو و افراد به همراه پشتی مربع ان را نیز خریداری می کنند.

نشیمن سنتی یا همان کناره که نوعی تشک از پارچه ترمه است و در زیر پشتی استفاده می شود. آیا می دانید جنس داخل نشیمن ترمه از چیست؟ داخل کناره را اغلب با چند مواد پر می کنند:

  1. ابر ۵ سانت یا ۷ سانت
  2. اسفنج
  3. الیاف فشرده

هر کدام از این مواد می تواند از کفیت خوبی برخوردار باشد. البته بهترین نوع آن  است که امروزه بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. البته اگر مشتری نوع دیگری از ان را درخواست داشته باشد طبق سفارش او تشک پرخواهد شد.

خرید پشتی ترمه

مواد داخل پشتی

امروزه تولیدکنندگان زیادی در شهرهایی نظیر یزد و اصفهان و تهران دارای کارگاه های کوچک و بزرگی هستند و در تنوع بالایی از پارچه ترمه ست پشتی سنتی را تولید کرده و به بازار فروش عرضه می کنند. به همین علت که تعداد دوزندگان و تولیدی های پشتی زیاد است مشخص کردن برترین تولیدکننده پشتی ترمه کاری دشوار است.

پشتی هم مانند سایر محصولات ترمه از ابریشم و یا پلی استر تولید می شود. اگر قصد خرید پشتی سنتی و ارزان قیمت دارید، پشتی ترمه پلی استری را پیشنهاد می دهیم.

یکی از عومل تعیین کیفیت پشتی ها مواد داخل آن است. سنگینی و سبکی پشتی از عوامل مواد پرشده داخلش است. در واقع هرچه پشتی سنگین باشد مواد داخلش بی کیفیت است ولی اگر از کواد خوب و با کیفیت پر شده باشد، پشتی بسیار سبک تر خواهد بود.

حال آیا می دانید پشتی های ترمه را با چه موادی پر می کنند؟ آیا این مواد در قیمت تمام شده پشتی تاثیر دارد؟

  • پنبه سبک
  • پنبه سنگین
  • پرز پتو
  • پرز کاموا
  • الیاف

قطعا واد نام برده در قیمت پشتی تاثیر مستقیم دارد. چرا که به طور مثال پنبه بهتریننوع مواد داخل پشتی است که قیمت آن نیز نسبت به دیگر مواد بسیار گران تر است.

خرید پشتی ترمه

تولید بالش سنتی جدید

تولیدکنندگان و شرکت های بسیاری در کنار بافت پارچه ترمه به دوخت محصولات متنوع آن در سطح ایران مشغولند.شرکت های معتبر و نام آور با تلاش هر چه تمام تر به دنبال صادرات و تجارت محصول ترمه به کشورهای دیگر هستند.

نمونه پرفروش پشتی سنتی بالش گرد یا همان بالش لوله ای است که ذز ابعاد کوچک و بزرگ تولید شده و برای عرضه به سراسر ایران ارسال می شود. بالش های سنتی جدید امروزی به دلیل پر شدن با مواد سبک و با کیفیت خواهان بیشتری نیز دارد. موادی مانند پرز کامواو پرز پتو که بهترین نوع مواد سبک هستند.

خرید پشتی ترمه

صادرات پشتی

از جمله کشورهایی که در خرید و فروش ترمه بسیار دست دارد، کشور عراق است. به دلیل همسایگی نزدیک عراق با ایران سالانه کالاها و محصولات فراوانی به آنجا صادر می شود. صنایع دستی و سنتی از جمله محصولات قابل رونق در این کشور است. پشتی ترمه نیز در سطح گسترده ای تولید شده و به این کشور به فراوانی ارسال می شود.

تولیدکنندگان علاوه بر ارسال محصولات ترمه خود به عراق و سایر کشورهای همسایه به دنبال صادرات این محصول به کشورهای اروپایی نیز هستند.این محصول سنتی و کارآمد پتانسیل ورود به بازار های جهانی و اروپایی را دارد.

اگر به دنبال خرید عمده انواع پشتی باکیفیت و در عین حال قیمت مناسب برای صادرات هستید، می توانید با این مجموعه در ارتباط باشید.

فاطمه باقری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فاطمه باقری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136707183

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: termesazi@

email icon ایمیل: termehara@gmail.com

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید