مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید کیف پول ترمه ارزان

آنچه در این مقاله میخوانید.....

انواع کیف پول سنتیخرید انواع کیف پول ترمه
خرید کیف ترمه

خرید کیف پول ترمه برای افراد علاقهمند به اکسسوری کلاسیک و سنتی پیشنهاد ویژه ایست. کیف پول جز آن دسته از وسیله هایی است که برای برخی از افراد که به ظاهر خود اهمیت می دهند بسیار ضروری است کیف های پول در انواع جنس ها تولید می شود تا مشتریان و خریداران ب‌توانند تنوع مختلفی از این محصول را مشاهده نموده و اقدام به خرید کنند.

برخی از افراد تمایل دارند که از ست کیفی استفاده کنند که شامل کیف پول کیف دستی و کفش می باشد. زیرا افراد شیک پوش بودن لباس و اکسسوری ها اهمیت می دهند.

نمونه ای از انواع مختلف پارچه برای دوخت کیف استفاده می‌شود پارچه سنتی ترمه است که دارای زیبایی خاصی است و می توان به تولیدکننده سفارش داد تا آن را به صورت صت کیف و کفش تولید نمود.

خرید کیف ترمه

انواع کیف پول سنتی

خرید کیف پول ترمه

کیف های پول خود دارای ابعاد و انواع مختلفی هستند. در واقع دارای ابعاد کوچک و بزرگ اند که به صورت ساده و طرح دار تولید شده و عرضه می‌شود. کیف پول دکمه دار ترمه و کیف پول لبه فلزی ترمه از جمله انواع این محصول است که خریدار می تواند با توجه به نیاز و سلیقه خود آن را خریداری کند.

کیفیت دوخت کیف پول بسیار مهم است چرا که هم باعث مرغوبیت کالا و هم باعث زیبایی دو چندان می‌شود روزه کیف‌های پول در دو روش دستی و چرخی دوخته می شود که هر کدام زیبایی مخصوص خود را دارد و مشتری می‌تواند از بین این دو انتخاب کند.

امروزه به دلیل اینکه پول نقد دیگر جایگاهی در بین افراد نداشته و اغلب از طریق کارت خرید و فروش انجام می‌دهند، جاکارتی ترمه نیز تولید شده و در کنار کیف های دستی به فروش می رسد که خود دارای انواع رنگ بندی است و می‌توان آن را با دیگر کیف ها ست نمود.

ست کیف پول، کیف آرایشی، کیف دستی زنانه و همچنین کفش ترمه در اغلب کارگاههای تولیدی دوخته شده و برای مشتریان عمده در بازار ارائه می شود.

خرید انواع کیف پول ترمه

برای خرید کیف پول طرح به صورت عمده می توانند در آزمون اقدام نمود و کاشانه روشن از ما گرفته و سفارش خود را ثبت کنید. برای دوخت کیف سنتی از انواع پارچه های ترمه استفاده می‌شود. از جمله پارچه ابریشمی و پلی استری که هر کدام دارای ویژگی های مخصوص به خود است. پارچه ترمه هفت رنگ پارچه مخصوص دوخت کیف و کفش ترمه است که دارای تراکم بالا و تنوع طرح و رنگ است. مشتری می‌تواند برای خرید عمده طرح رنگ مد نظر خود را به تولید سفارش دهد.

فاطمه باقری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فاطمه باقری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136707183

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: termesazi@

email icon ایمیل: termehara@gmail.com

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید