مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید کیف های ترمه دست دوز سنتی

آنچه در این مقاله میخوانید.....

ویژگی کیف های ترمه دست دوزخرید عمده انواع کیف ترمه سنتی
کیف های ترمه

آیا می دانید اخیراً از پارچه ترمه برای دوخت چه محصولاتی استفاده می کنند. آیا تابه حال صندوقچه های ترمه را دیده اید جالب است بدانید امروزه از پارچه ترمه علاوه بر رومیزی های سنتی گذشته محصولات متنوع فراوانی تهیه می شود که افراد بتوانند با این هنر و صنایع دستی آشنا شده و آن را به دیگران نیز معرفی کنند. کیف های ترمه نمونه‌ای از این وسایل است که می‌توان با پارچه ترمه دوخت و به بازار عرضه کرد.

کیف های ترمه

ویژگی کیف های ترمه دست دوز

تنوع دوخت کیف برای پارچه ترمه بسیار زیاد است و می‌توان تمام کیف هایی که در بازار موجود است نیز با پارچه ترمه دوخت و روانه بازار کرد. دوخت کیف هایی مانند:

  • کیف آرایشی ترمه
  • وجامدادی ترمه
  • کیف دستی زنانه ترمه
  • کیف دخترانه ترمه
  • کیف دانشجویی ترمه
  • کوله پشتی ترمه

آنچه که در دوخت کیف مهم است، استفاده از مواد اولیه با کیفیت و دوخت محکم این کالا است که ماندگاری زیادی داشته باشد و بتواند تا سالیان سال برای شما کار کند.

یک خبر خوب آن که علاوه بر وجود کیف ترمه ابریشم نوع دیگری از پارچه ترمه بافت می‌شود که ترمه پلی استر نام دارد و قیمت آن بسیار کمتر از نوع ابریشمی است و حتی ماندگاری نسبتا خوبی نیز دارد و می تواند برای استفاده روزانه مفید باشد. دیگر نیازی نیست که مشتری  کیف های ترمه ابریشم گران قیمت را خریداری کند.

کیف های ترمه

خرید عمده انواع کیف ترمه سنتی

امروزه خرید انواع کیف ترمه بسیار راحت شده چرا که می توان از طریق جستجو در سایت های اینترنتی تنوع بالایی از این محصول را مشاهده کرد و آن را به طور مستقیم سفارش داد. البته برای خرید عمده نیاز است که خریدار با کارشناس فروش در ارتباط باشد و به صورت مستقیم وبه صورت عمده آنها را از تولیدکننده خریداری نماید. این امکان از طریق مجموعه آران ترمه فراهم شده است.

علاقه مندان به محصولات سنتی و صنایع دستی می‌توانند از طریق مجموعه آران ترمه انواع محصولات ترمه از جمله رومیزی روتختی و روبالشتی پشتی و کیف و کفش ترمه را سفارش داده و در اسرع وقت خریداری کنند.

کیف های ترمه

فاطمه باقری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فاطمه باقری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136707183

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: termesazi@

email icon ایمیل: termehara@gmail.com

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید