مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید پشتی ترمه از تولیدی

آنچه در این مقاله میخوانید.....

پشتی ترمه خان نشینپشتی ترمهتشک و پشتی سنتیپشتی مثلثی یزدیپشتی سنتی جدیدپشتی ترمهفروش پشتی سنتی در تهرانقیمت پشتی یزدیخرید اینترنتی پشتی سنتی
پشتی با ترمه

برای خرید پشتی ترمه از تولیدی به صورت عمده و برای صادرات و یا فروش عمده در سراسر ایران، می توانید با این مجموعه در ارتباط باشید. این سایت عرضه کننده انواع پشتی های سنتی ترمه در طرح های متنوع با مناسب ترین قیمت است.

پشتی ترمه

پشتی ترمه خان نشین

آیا اطلاع دارید پشتی خان نشین شامل چند عدد پشتی می شود؟ آیا از طرح های و جنس های پشتی خان نشین ترمه اطلاع دارید؟ بیشترین استفاده ای که از پشتی خان نشین ترمه می شود در مکان های زیر است:

  • خانه
  • لابی هتل های سنتی
  • رستوران های بین راهی
  • رستوران های سنتی

پشتی به دلیل راحتی و وزن سبک تری که نسبت به مبل دارد می توان در اغلب مکان ها برای میزبانی از آن به راحتی استفاده کرد. مخصوصا ست پشتی ترمه خان نشین را به دلیل جلوه و نمای ویژه ای که دارد می توان با فضا و رنگ محیط هماهنگ کرد تا زیبایی دوچندانی را به آن مکان ببخشد.
علاوه بر پارچه ترمه از پارچه های دیگری مانند مخمل و شانل نیز برای دوخت پشتی استفاده می کنند که این کار خود سبب سنتی و زیباتر نشان دادن پشتی ها می شود.

پشتی ترمه

تشک و پشتی سنتی

علاوه بر ست شاه نشین می توان از تعداد کمتری از این مجموعه استفاده کرد که هم برای فضاهای کوچک تر مناسب است و هم اینکه قیمت تمام شده کمتری هم برای خریدار خواهد داشت. این مجموعه کوچک تر شامل یک جفت پشتی و یک عدد تشک است که این نوع تشک به کناره نیز معروف است. برای پر کردن تشک های شنتی از چند مدل ابر استفاده می شود:

  • ابر ۵ سانتی
  • ابر ۷ سانتی
  • ابر ۱۰ سانتی

هر چه قدر ابر استفاده شده در تشک سنتی بیشتر باشد ضخامت تشک نیز بیشتر خواهد بود و همین امر سبب راحتی بیشتر نیز می شود. ابعاد تشک ترمه به گونه ایست که یک جفت پشتی به راحتی روی آن قرار میگیرد. بافت پارچه برای پشتی هم می توان از ترمه پلی استر باشد و هم ترمه ابریشم که هر کدام قیمت و کیفیت مخصوص به خود را دارد.

پشتی ترمه

پشتی مثلثی یزدی

یکی دیگر از ست های مجومعه خان نشین ترمه پثلثی نام دارد. این این نوع پشتی بیشتر جنبه تزیینی و زیبایی برای ست خان نشین داشته و در اطراف ست قرار می گیرد. برای خرید مثلثی ترمه نیازی به خرید ست کامل شاه نشین نیست و می توان حتی به صورت یک جفت مثلثی ترمه آن را خریداری کرد. پشتی های مثلثی در طرح ها و رنگ های متنوع تولید و دوخته می شوند.

پشتی های مثلثی به شکل یک مستطیل بافته شده و بعد توسط کارگر دو طرف آن دوخت می شود و سپس آن را پر می کنند. این نوع پشتی ها را می تنوان هم به صورت قابدار و هم ساده توسط دستگاه ترمه بافی بافت و آن را عرضه کرد.

اما مدلی که بیشتر مشتریان آن را می پسندند طرح های قابدار پشتی مثلثی است که به صورت طرح حاشیه دار دوخته شده و به فروش می رسد.

پشتی سنتی جدید

امروزه پشتی های سنتی از هر جنسی که باشند مواد داخل آن با گذشته کمی متفاوت شده است. پشتی های قدیم چون با مواد سنگین از جمپنبه های سنگین وزن پر می شد همین خود سبب سنگین محصول تمام شده بود و خود یکی از عیب های ان به شمار می رفت. اما امروزه با به کارگیری مواد با کیفیت و البته سبک مانند انواع پرزها و کاموا و همچنین پنبه سبک می توان پشتی های سنتی جدید و در عین حال بسیار سبکی را به بازار عرضه کرد که خواهان بیشتری نیز دارد

 پشتی های سنتی که امروزه بافته و عرضه می شود طرح های زیبایی دارد که سبب فروش بیشتر آن شده است. طرح خشتی و استفاده از مخمل در کناره های پشتی های ترمه یکی از موارد جدیدی است که به دوخت این محصول اضافه شده است. خریدار می تواند طرح و رنگ مورد نظر را هنگام خرید به فروشنده سفارش دهد.

پشتی ترمه

فروش پشتی سنتی در تهران

علاوه برشهرهای مرکزی و جنوب ایرن که از گذشته تا کنون از انواع پشتی های سنتی و خلیجی استفاده می کنند. در تهران نیز این محصول سنتی به خوبی خرید و فروش می شود. با توجه به مدرن شدن خانه ها و مکان ها باز هم افرادی هستند که دوست دارند فضای خانه خود را به سبک سنتی و اصیل بچینند و از آن لذت ببرند. برای همین خرید و فروش انواع پشتی ترمه سنتی در اغلب شهرهای ایران از جمله تهران هنوز هم رونق دارد.

عرضه پشتی ستی و فروش آن را در تهران می توان بدون نیاز به مکانی وسیع برای نمایش محصول و در واقع به صورت اینترنی در تهران و دیگر شهر ها انجام داد. فروشگاه های اینترنتی بدون هیچ محدودیتی در زمان و پرداخت هزینه برای نمایش محصولات خود به کار فروش مشغول هستند.

قیمت پشتی یزدی

برای خرید مطمئن پشتی یزدی باید به نوع بافت پارچه و همچنین مواد داخل پشتی قبل از خرید دقت کرد. چرا که افرادی سودجو هستند که برای پر کردن پشتی از مواد بی کیفیت و نامناسب استفاده میکنند که بعد از مدتی پشتی ترمه حالت اولیه خود را از دست می دهد و بسیار بد شکل می شود. و بعد از چند بار استفاده باید ان را دور انداهت. پس آنچه که مهم است خرید از نمایندگی ها و همچنین تولیدی های معتبر است که می تواند خرید انواع ترمه از جمله پشتی سنتی را برای مشتری تک و عمده بسیار راحت کند.

برای خرید پشتی یزدی قیمت های متفاوتی برای آن وجود دارد. هر جفت پشتی ترمه بر حسب مواد داخلی آن و طرح و نقشی که دارد و همچنین ابعاد دوخته شده قیمت های مختلفی خواهد داشت. از جفتی ۱۰۰ هزار تومان تا جفتی پانصدهزار تومان.  مهم ترین دلیل افزایش قیمت پشتی های سنتی ترمه یزد جنس پارچه آن است که اگر از ابریشم باشد بسیار گران تر از پشتی پلی استری خواهد بود.

خرید اینترنتی پشتی سنتی

با توجه به فعالیت وسیع تولیدکنندگان و کارخانه داران ترمه در سایت های اینترنتی می توان فروش فراوانی از این محصول را شاهد بود. به طوری که تاجر و خریدار می تواند به راحتی طرح و رنگ مورد نظر خود از پارچه ترمه و یا دیگر محصولات تهیه شده از این پارچه در تعداد و متراژ بالا به راحتی از طیق سایت های معتبر سفارش دهد.

به این ترتیب خریدار می توان با یک جستجوی ساده تنوعی فراوان از طرح های زیبا و نفیس ترمه را به راحتی خریداری کند.

فاطمه باقری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فاطمه باقری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136707183

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: termesazi@

email icon ایمیل: termehara@gmail.com

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید