مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید و فروش ست جانماز ترمه

آنچه در این مقاله میخوانید.....

قیمت جانماز ترمه رضویجانماز ترمه مشهدقیمت سجاده ترمهخرید اینترنتی جانماز و سجاده ترمه

ست جانماز ترمه در شهر مشهد به فراوانی وجود دارد که زائران و مجاوران می توانند در انواع بازارهای این شهر تنوع فراوانی از این محصول را خریداری کنند. منظور از ست جانماز سه عدد جانماز کوچک و بزرگ است که به صورت سرویس سه تکه تولید شده و به فروش می رسد.

 

قیمت جانماز ترمه رضوی

یکی از ترمه های معروف در زمینه تولید و ودوخت سجاده و جانماز ترمه رضوی است که کارخانه آن هم در شهر مشهد و هم شهر یزد به بافت انواع پارچه ترمه رضوی مشغول است. این نوع ترمه برای انواع رومیزی ها و ست های پذیرایی هم کاربرد دارد ولی نوع جانامز و سجاده آن بیشتر معروف شده است.

ترمه رضوی پارچه ایست که به صورت متری ساده بوده و داراری بته جقه های ریز و درشت می باشد. جانماز های ترمه رضوی داراری انواع گوناگونی ایست که در زیر نام برخی از آن ها را بیان می کنیم:

  • جانماز جیبی رضوی
  • جانماز زیپی رضوی
  • جانماز چسبی رضوی
  • جانماز قیطون دوزی روی
  • جانماز دکمه ای ترمه رضوی

این نوع ترمه دارای رنگ بندی فراوانی است ولی رنگ سبز آن بیشتر مورد خرید و فروش قرار گرفته است.

قیمت این نوع جانماز ها بنا بر نوعی که دارند و مشتری قصد خریدش را دارد متنوع است. از ۵ هزار تومان به بالا قیمت خورده است. ولی اگر قصد خرید عمده دارید این قیمت کمتر خواهد بود.

 

جانماز ترمه مشهد

همانطور که در بالا بیان کردیم شهر مشهد یکی از شهرهای پرفروش در محصولات جانماز و سجاده است که زیباترین نوع آن همین پارچه ترمه است البته با پارچه های دیگری نیز سجاده و جانماز هم تهیه می شود:

  • ساتن
  • مخمل
  • شانل
  • گیپور
  • نخ
  • کتان

جانماز ترمه مشهد را می توان به صورت غیرحضوری نیز خریداری کرد و نیازی به حضور در بازار های مشهد نیست. بلکه در سایت های فراوانی می توان این جانماز های زیبا را حتی به صورت ست ۳ تیکه خریداری کرد. جانماز و سجاده های قابدار ترمه زیبایی دیگری دارند و استقبال مردم از این نوع پارچه های ترمه بیشتر است. چرا که مانند فرش داراری حاشیه هستند و دیگر سادگی و یکنواختی قبل را ندارند.

 

قیمت سجاده ترمه

سجاده های ترمه را به چند صورت می توان تهیه کرد که خریدار برای خرید می تواند سفارش داده و اگر در تیراژ بالا باشد نوع و مدل را هم به تولیدکننده سفارش بافت دهد:

  • خرید تنها سجاده در ابعاد ۱۰۰*۸۰
  • خرید ست سجاده و جانماز و جامهری

ترمه ها بنا بر حسب نوع جنسی که دارند دارای قیمت های متفاوتی هستند. در واقع سجاده ترمه ابریشم دارای یک قیمتی است و سجاده ترمه پلی استر قیمت دیگریدا رد و بسیار ارزانتر است. تراکم بافت ترمه هم در قیمت گذاری تاثیر دارد.

البته برای شخصی که قصد خرید عمده این محصول را دارد قیمت بسیار مهم بوده و اگر از تولیدی و به صورت مستقیم خرید انجام دهد بسیار به صرفه تر خواهد بود.

 

خرید اینترنتی جانماز و سجاده ترمه

یکی از راه های خرید ساده و راحت که همه به دنبال آن هستند خرید از سایت های معتبر اینترنتی است. امروزه هر محصولی را می توان به راحتی با جستجو در گوگل پیدا نموده و بعد از مشاهده انواع مدل ها و رنگ بندی، آن را خریداری کرد.

خرید اینترنی محصولات ترمه روشی است که می توان به راحتی به این نوع محصولات دسترسی داشت و به عنوان هدیه و کادویی مناسب و ماندگار از آن استفاده کرد.

سجاده و جانماز ترمه را می توان از فروشگاه های اینترنی که محصولات صنایع دستی دارند و یا سایر سایت های فروش کالا سفارش داد. برای خرید اینترنتی جانماز و سجاده ترمه به صورت عمده و در تعداد بالا می توانید از طریق این سایت با کارشناسان فروش مجموعه ترمه آران در ارتباط باشید.

فاطمه باقری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فاطمه باقری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136707183

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: termesazi@

email icon ایمیل: termehara@gmail.com

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید