مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید و, فروش پارچه ترمه در تبریز

آنچه در این مقاله میخوانید.....

خرید بهترین مارک ترمه در تبریزپارچه ترمه در تبریزانواع پارچه های ترمهصادرات ترمه یزد به کشور ترکیهپارچه ترمه در تبریزنمایندگی ترمه حسینی در تبریز
کیف ترمه ای

پارچه ترمه در تبریز هم در پارچه فروشی ها و هم در سایت های فروش مجازی به فروش می رسد. برای خرید از طریق فضای مجازی می توانید با این مجموعه بزرگ ارتباط گرفته و بعد از اطلاع از انواع قیمت های پارچه ترمه آن را در متراژ عمده خریداری کنید.

در تبریز هم محصولات سنتی ترمه بسیار مورد استقبال این شهر قرار گرفته است. چرا که شهر تبریز از شهر های توریستی و گردشگری است که هم مسافران داخلی و هم خارجی برای سفر این شهر را انتخاب می کنند. نموه ای از کاربردهای پارچه ترمه در شهر تبریز بیان می کنیم:

  • به دلیل وجود کافی شاپ و رستوران های سنتی در این شهر دوخت پشتی ترمه بسیار مناسب است.
  • ساخت صندوقچه از پارچه ترمه در مغازه های فروش صنایع دستی
  • کیف و کفش ترمه
  • دولچه های ترمه برای جای جواهرات و بدلیجات
  • روبالشتی ترمه

پارچه ترمه در تبریز

خرید بهترین مارک ترمه در تبریز

 

شرکت های تولیدی ترمه در ایران بسیار هستند که دفتر فروش و کارخانه اغلب آن ها در استان یزد وجود دارد. چرا که از قدیم این شهر در حوزه صنعت نساجی به خصوص ترمه بافی فعالیت فراوانی داشته است. اکنون اغلب این شرکت ها به دنبال اعطای نمایندگی در اغلب شهر هاهستند تا بتوانند این محصول را به صورت حرفه ای تر و با کیفیت بهتر به فروش برسانند.

نمونه ای از بهترین مارک ترمه عبارت اند از:

  • ترمه رضایی
  • ترمه هاشمی
  • ترمه سالاری
  • ترمه حسینی
  • ترمه دستجردی
  • ترمه خجسته

اگر قصد خرید محصولات ترمه با بهترین کیفیت در تبریز هستید می توانید برخی از این شرکت ها را در شهر تبریز مشاهده کنید. این شرکت ها برای عرضه محصولات باکیفیت آن ها را از پارچه ابریشم تولید می کنند که لطیف ترین نوع ترمه را شامل می شود.

پارچه ترمه در تبریز

انواع پارچه های ترمه

 

پارچه ترمه خود دارای انواع متفاوتی است. چرا که نخ های به کار رفته در بافت ترمه ها با هم فرق دارد و همین سبب تنوع در کیفیت و درجه بندی محصولات می شود. در قدیم از نخ پنبه و پشم و کرک پارچه های ابریشم را می بافتند . در واقع نخ های ترمه منشا حیوانی داشت. اما با مرور زمان و صنعتی شدن حوزه نساجی و پارچه بافی، از نخ ویسکوز  و پلی استر برای بافت ترمه ها استفاده کردند. این نوع نخ ها نخی مصنوعی است با منشا گیاهی. باید دقیق تر گفت که امروزه تمام پارچه های ترمه چون با دستگاه بافته می شوند نخشان ابریشم یا پلی استر است.

پارچه های ترمه امروزه مصارف گوناگونی دارند. هم برای مصرف خانگی و هم بای انواع تولیدی های لباس یا کیف و کفش.  این پارچه در هر فصلی مصرف متفاوتی دارد. در فصل تابستان بیشت بریا دوخت پشتی و ست خان نشین ترمه و یا دوخت کیف و کفش ترمه خریداری می شود. در فصل پاییز و زمستان هم اغلب برای دوخت مانتو و یا انواع رومیزی به کار می رود. نزدیک عید نیز بازار ترمه رومیزی مربع و ست های پذیرایی آن داغ است. چرا که برای سفره هفت سین ترمه رومیزی مربع (بقچه ترمه) بهترین گزینه است.

صادرات ترمه یزد به کشور ترکیه

پارچه ترمه در تبریز

کشور ترکیه به دلیل همسایگی با ایران دارای مزیت های فراوانی برای صادرات کالاست. نزدیک بودن فرهنگ های این دو کشور به یکدیگر از جمله دلایل دوستانه کشور ایران و ترکیه است. سالانه کالاهای زیادی به این کشور صادر می شود که در ارز آوری برای ایران بسیار خوب و بی نظیر است. چوت تولید و بافت پارچه در کشور ایران در متراژ بالا صورت می گیرد، صادرات این پارچه هم به کشورهای همسایه به خوبی انجام می شود. اغلب پارچه های با کیفیت بالا و دارای درجه مناسب برای بازار صادرات مناسب هستند.

صادرات ترمه یزد به ترکیه چند سالیست که انجام می شود و در این زمینه شاهد فعالیت تاجران و تولیدکنندگان هستیم که در معملات هم تاثیر بسزایی هستیم. فروش از طریق صادرات از روش های پرسود است که سبب آشنایی بیشتر آن کشور با محصولات ما هم می شود. ترمه محصولی شناخته شده برای کشور ترکیه است که از طریق مرزهای گمرکی زمینی صادرات این محصول سنتی و حوزه صنایع دستی انجام می شود.

ترمه یزد را هم به صورت پارچه خام و هم رومیزی و دیگر محصولات آماده می توان صادر کرد.

نمایندگی ترمه حسینی در تبریز

پارچه ترمه در تبریز

همانطور که در بالا هم بیان کردیم محصول ترمه حسینی یزد یکی از بهترین مارک های ترمه یزد است که در سراسر ایران از جمله تبریز دارای نمایندگی است. برای خرید راحت تر ترمه های حسینی یزد که از نخ های با کیفیت ابریشمی تهیه شده اند می توان از طریق سایت های فروشگاهی هم اقدام کرد. تا خرید راحت تر صورت گیرد و بتوان از طریق مشاوران فروش لیست محصولات و قیمت های ترمه حسینی را مشاهده کرد.

رومیزی های ترمه ابریشم حسینی با طرح های بی نظیر و رویایی گزینه ای بسیار مناسب برای کادو و هدیه دادن به عزیزان و یا استفاده برای دکوراسیون منزل می باشد. در زیر نمونه ای از طرح های ترمه ابریشم حسینی را نام می بریم:

  • طرح سالار
  • طرح شاهکار
  • طرح پانیذ
  • طرح صنم
  • طرح پدیده
  • طرح امپراطور
  • طرح بهارستان
  • طرح سورنا
  • طرح شاه عباسی

این رومیزی هم به صورت رومیزی مربع و هم رومیزی گرد ترمه به بازار عرضه شده است. ست های پذیرایی سه تکه و چهار تکه و چنج تکه نیز از جمله سرویس های رومیزی ترمه حسینی است که برای اغلب میزهای ناهر خوری و پذیاریی و عسلی مناسب هستند.

پارچه ترمه در تبریز

فاطمه باقری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فاطمه باقری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136707183

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: termesazi@

email icon ایمیل: termehara@gmail.com

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید