مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید عمده پارچه ترمه مشکی

آنچه در این مقاله میخوانید.....

پارچه ترمه مشکیپارچه ترمه مشکیپارچه ترمه مشکیخرید عمده ترمهپارچه ترمه مشکیپارچه ترمه مشکیخرید عمده پارچه ترمه مشکی
پارچه ترمه مشکی

خرید عمده پارچه ترمه مشکی با انواع الیاف ابریشم و همچنین پلی استر مرغوب برای تاجران و خریداران عمده فراهم شده است. خریدی آسان و مطمئن را با ما تجربه کنید.

پارچه ترمه مشکی

پارچه ترمه مشکی

بافت پارچه ترمه به گونه ایست که از یک رنگ تار و چهار رنگ پود استفاده می شود. رنگ تاری که برای بافت ترمه به کار می رود اغلب سفید است. برای بافت پارچه ترمه مشکی علاوه بر رنگ پود که از رنگ مشکی استفاده می شودت ، تار مشکی رنگ هم به کار می رود. بعد از بافت پشت پارچه به خوبی این رنگ مشخص است. طرح هایی که با رنگ مشکی بافته می شوند همیشه مخاطبان و خریداران خاص خود را دارند و این نوع رومیزی های ترمه شیکی و زیبایی خاصی به همراه دارد. از معروف ترین طرح هایی که رنگ مشکی آن بسیار مد شده است طرح سالار است که در زیر عکس آن گذاشته شده است.

پارچه ترمه مشکی

خرید عمده ترمه

عرضه ترمه عمده در پارچه فروشی ها و مراکز عمده فروشی ترمه صورت می گیرد. اما اگر شما قصد تجارت انبوه داخلی و خارجی را دارید و می خواهید به صورت مستقیم پارچه های ترمه خود را خریداری کنید، پیشنهاد ما خرید از تولیدی و کارگاه ترمه بافی است تا بتوانید به صورت مستقیم و عمده و با سود بیشتر این محصول را خریداری کنید. برای خرید مستقیم از تولیدی با شماره ۰۹۱۳۶۷۰۷۱۸۳ تماس حاصل فرمایید.

پارچه ترمه مشکیپارچه ترمه مشکی

خرید عمده پارچه ترمه مشکی

بافت پارچه ترمه مشکی از گذشته تا کنون صورت می گرفته که در گذشته رنگ مشکی به وسیله طبیعی و با گیاهان رنگرزی پارچه صورت می گرفته .اما امروزه این رنگ آمیزی بوسیله رنگ های شیمیایی و مصنوعی صورت می گیرد. امروزه از پارچه های ترمه مشکی برای دوخت انواع رومیزی ها و ست مشکی کیف و کفش ترمه استفاده می شود. برای خرید عمده پارچه ترمه مشکی یزد با کیفیت بافت عالی و درجه یک و قیمت مناسب هم اکنون با کارشناس فروش مجموعه تماس بگیرید تا شما را در امر خرید راهنمایی کنند.

فاطمه باقری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فاطمه باقری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136707183

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: termesazi@

email icon ایمیل: termehara@gmail.com

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید