مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید عمده شمد یزدی تمام نخ

آنچه در این مقاله میخوانید.....

انواع شمدقیمت شمد در یزدشمد نخیتولیدات بافندگی ابراهیمی یزد
خرید شمد یزد

خرید شمد یزد

برای خرید شمد یزدی می توان با جست و جو در سایت ها نمونه فراوانی از این محصول را مشاهده کرد. چون اغلب خریداران جنس شمد برایشان مهم است باید قبل از خرید به آن توجه نموده و حتما از فروشنده جنس شمد را بپرسند.

البته به غیر از خرید اینترنتی در اغلب شهر ها می تواند در مغازه های کالای خواب و یا فروش محصولات روفرشی و نظیر این ها شمد را هم ملاحظه کرد. به دلیل نوع بافت و کاربردی که این محصول دارد تولید آن نیز در استان یزد در حد وسیع صورت گرفته است.

خرید شمد یزد

انواع شمد

شمدها را با نخ های متنوع می بافند که همین امر سبب اختلاف قیمت این محصول شده است. امروزه برای تولید و بافت ان ها از دستگاه ها استفاده می کنند. چرا که نوع بافت دستی این محصول منسوخ شده است و دیگر صرفه زمانی و اقتصادی ندارد.

از جمله نخ های به کار رفته برای بافت روانداز یزدی می توان به نمونه های زیر اشاره کرد:

  • نخ پنبه
  • نخ ویسکوز
  • نخ پلی استر
  • نخ پنبه و پلی استر

هر کدام از این نوع نخ ها سبب ایجاد انواع شمد می شود که هر کدام ویژگی خود را دارد. بهترین نوع آن شمدی است که با نخ پنبه بافته شود این نوع نخ هر چند قیمت بالایی خواهد داشت، اما خیال خریدار را بابت تهیه شمد صددرصد نخ راحت می کند.

تولیدکنندگان برای اینکه خریداران بتوانند تنوع در انتخاب داشته باشند و اگر قصد خرید شمد گرانی ندارند قادر باشند با قیمت پایین تر همین محصول را خریداری کنند، از نخ پلی استر نیز برای بافتش استفاده می کنند.

خرید شمد یزد

قیمت شمد در یزد

به دلیل گسترده بودن صنعت نساجی و پارچه بافی در شهر یزد می توان تولیدی های شمد بافی زیادی را در شهرک صنعتی و همچنین کارگاه های کوچک اطراف شهر مشاهده کرد. بر همین اساس قیبمت شمد متنوع بوده و هر تولیدی بنا بر نوع نخ بعه کار برده برای بافت قیمت متفاوتی نسبت به تولیدی دیگر خواهد داشت.

قیمت شمد در یزد از ۲۰ هزار تومان تا ۷۰ هزار تومن متغیر است. چرا که ابعاد و کیفیت هر تولیدی متفاوت است. قیمت شمد یکنفره با شمد دو نفرهمتفاوت خواهد بود.

خرید شمد یزد

شمد نخی

قطعا که با یکبار خرید و استفاده از شمد نخی به درجه یک بودن آن پی خواهید برد و برای خود و دوستان و فامیل حتما آن را خواهید گرفت. چرا که بهترین وسیله به عنوان روانداز در شب های تابستان به حساب می آید. رنگ ثابت و عدم آبرفت در شست و شو و همچنین ضد حساسیت بودن این نوع شمد سبب شده تا مشتریان بیشتری داشته باشد.

با استفاد از این روانداز دیگر هیچ گونه تعریقی در طول شب نخواهید داشت.  تولیدکنندگان شمد نخی برای صادرات این محصول آن را هم به صورت سلفنی و هم جعبه ای تهیه نموده و برای فروش به بازارهای عراق و افغانستان و دیگر کشورها عرضه می کنند.

این نوع محصول به دلیل ویژگی های بسیار خوبی که دارد مورد استقبال طیف وسیعی از افراد قرار گرفته است. به طوری که افرادی که به یزد سفر می کنند حتما تعدادی از نوع نخی ان را با خود به عنوان سوغات همراه می برند.

خرید شمد یزد

تولیدات بافندگی ابراهیمی یزد

یکی از معروف ترین وبزرگ ترین تولیدکنندگان و بافندگان شمد یزد، شمد ابراهیمی یزد است که با سابقه طولانی در بافت انواع شمد و دیگر محصولات نخی توانسته نیاز مشتیان خود را به خوبی پاسخ داده و پیشتاز در این عرصه باشد.

از دیگر محصولات بافندگی ابراهیمی می توان به نمونه های زید اشاره کرد:

  • حوله ساحلی
  • دستمال آشپزخانه
  • زیر انداز
  • زیر سفره ای
  • روتختی نخی
  • حوله تنپوش

این شرمت بزرگ بعد از تولید و بسته بندی انواع محصولات خود را با بهترین کیفیت به شهرهای کوچک و بزرگ ایران ارسال نموده و گامی در جهت فروش بیشتر صنایع سنتی یزد و همچنین استفاده حداکثری مردم در خرید محصول ایرانی برداشته است. شمد ابراهیمی یزد به دلیل کیفیت خوب و کاربرد فراوان به کشورهای همسایه نظیر عراق و افغانستان نیز صادر می شود .

 

فاطمه باقری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فاطمه باقری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136707183

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: termesazi@

email icon ایمیل: termehara@gmail.com

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید