مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید شمد تمام پنبه ای یزد

آنچه در این مقاله میخوانید.....

ملحفه یزدیفروش شمدقیمت شمد یزدی

برای خرید شمد یزد تمام پنبه ای یزد با بهترین کیفیت بافت و قیمت بسیار مناسب می توانید از طریق این سایت فروشگاهی اقدام کنید و سفارش شمد و حوله مسافرتی تمام پنبه ای بدهید.

ملحفه یزدی

در استان یزد از پارچه های متنوعی به عنوان ملحفه و روانداز استفاده می شود که هر کدام سابقه بافت و تولید طولانی در این شهر دارد به طوری که آنچه که در گذشته با ذدست و دارهای چوب بافته می شده. به دلیل استفاده امروزه با دستگاه های ماشینی بافت می شوند و تا به امروز نیز مورد استفاده اهالی این دیار بوده و هست و حتی برخی از ان ها را به دلیل نخی بودن ب شخر های دیگر نیز ارسال می کنند:

  • شمد
  • چادر شب
  • دارایی

امروزه بیشترین نوع ملحفه ای که مورد استفاده قرار می گیرد مخصوصا در فصل های گرم و حتی پاییز همین شمد است که رواندازی مطلوب و خنک حتی برای مهمانان نیز می باشد.

فروش شمد

فروش شمد به دلیل تولید و بافت در استان یزد اغلب در همین شهر هم صورت می گیرد. از جمله شهر های دیگری که بغافت شمد و روانداز در آن صورت می گیرد عبارت است از:

  • مازندران
  • کرمان
  • سیستان و بلوچستان

البته اسم های دیگری نیز برای این محصول به کار میبرند و شاید به این نام خریدو فروش نشود. به عنوان مثال در شهر اصفهان شمد به این محصول پرانداز می گویند. راه های دیگری که برای خرید و فروش شمد وجود دارد عبارت است از:

  • فروشگاهها ی اینترنتی
  • خرید از بنکداران و عمده فروشان در شهر یزد
  • خرید مستقیم از تولیدی های شمد

شمد یزد به دلیل ویژگی تمام پنبه ای و نخ بودن بسیار سبک بوده و علاوه بر خانه در محل های دیگری نیز می توان از ان استفاده کرد:

  • در مسافرت
  • محل کار
  • خودرو

قیمت شمد یزدی

قیمت شمد تمام پنبه قیمتی حدود ۳۰ هزار تومان است و اگر شمد پلی استری باشد قیمتی حدود ۲۵ هزار تومان دارد. برای خرید شمد یزد ابتدا باید جنس و نخ آن را شناخت بعد اقدام به سفارش و خرید آن کرد. قیمتی که برای شمد تعیین می کنند بنابر جنس و نوع نخ به کار رفته در بافت آن است. شمدهایی که تولید و بافت می شوند اغلب از دو نوع هستند:

  1. نخ تمام پنبه
  2. نخ پلی استر

شمدی که تمام نخ باشد به دلیل کیفیت و تراکم بالایی که دارد قطعا قیمت بیشتری خواهد داشت. اغلب خریداران و مشتریان عمده نیز که به دنبال جنس خوب و نخی هستند، همین نوع شمد را به آن ها پیشنهاد می کنیم. اگر برای صادارت نیز به دنبال محصول صدردصد پنبه و نخ هستید، شمد تمام نخ یزد زد بهترین نوع شمد در ایران است.

شمد پلی استر شمدی است که از نخ پنبه ای کمتری هنگام بافت استفاده شده باشد و ویژگی های شمد نخ را به طور کامل دارا نیست. اما این نوع محصول نیز مشتریان خود را دارد چرا ک هبه دلیل ارزان تر بودن و سبکی که دارد، مناسب استفاده در اغلب ایام سال است.

برای خرید شمد یزد در ابعاد و طرح های متنوع می توانید از طریق این مجموعه ارتباط بگیرید و سفارشات عمده خود را به کارشناس فروش انتقال دهید تا در اسرع وقت به دست شما عزیزان برسانیم.

فاطمه باقری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فاطمه باقری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136707183

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: termesazi@

email icon ایمیل: termehara@gmail.com

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید