مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید روتختی ترمه به قیمت تولیدی

آنچه در این مقاله میخوانید.....

ابعاد روتختی ترمهخرید روتختی ترمهخرید روتختی ترمهخرید روتختی ترمهخرید روتختی ترمه به قیمت تولیدی
خرید روتختی ترمه

خرید روتختی ترمه به قیمت تولیدی با بهترین کیفیت بافت و تنوع طرح و رنگ در ابعاد مختلف و بسته به سلیقه شما مشتری عزیز. برای خرید روتختی ترمه همین حالا اقدام کنید.

خرید روتختی ترمه

ابعاد روتختی ترمه

روتختی های ترمه در ابعاد متنوعی بافت و عرضه می شوند که هم برای تخت های تک نفره و هم تخت های دونفره قابل استفاده می باشد. بعضی از تولیدی ها برای اطراف روتخی های ترمه به اصطلاح یال هم می دوزند که شکل زیباتری دارد. این یال بسته به رنگ ترمه بافته شده برای روتختی تفاوت دارد و هم رنگ با همان رنگ روتختی می باشد. ابعادی که امروزه بزرای روتختی ترمه بافت می شود، عبارت است از:

  • ابعاد دو متر در دو متر مربع
  • ابعاد دومتر در دو متر و ۳۰ سانت
  • دومتر در دو متر و پنجاه سانت
  • ابعاد دومتر در دومتر وهفتاد سانت

خرید روتختی ترمه

خرید روتختی ترمه

قبا از خرید روتختی ترمه باید دید که قصد دارید کدام نوع روتختی را بخرید؟ جنس پلی استر یا ابریشم؟ هر کدام از این ها با هم از نظر کیفیت بافت و قیبمت متفاوت هستند و تولیدکننده بر اساس نظر مشتری و خریداران انواع این روتختی ها را تولید عرضه می کند. امروزه برای خرید روتختی ترمه راه های زیادی وجود دارد، از خرید حضوری گرفته تا خریدهای اینترنتی و از طریق انواع سایت ها.  از آنجایی که اغلب ترمه ها در استان یزد بافته و تولید می شود می توان بای خرید عمده روتختی به این شهر سفری داشت و به صورت حضوری از خود تولیدی خرید کردو ولی به دلیل سختی هایی که ممکن است برای خریدار یا تاجر بوجود ییاید، ما این مشکل را حل کرده ایم.

خرید روتختی ترمه

خرید روتختی ترمه به قیمت تولیدی

برای خرید روتختی ترمه به قیمت تولیدی می توانید از طریق این مجموعه اقدام کنید. عرضه روتختی های ابریشم و پلی استری در تنوع بسیار زیاد از طرح ها و رنگ های زیباو سنتی از خدمات این مجموعه بزرگ می باشد. فروش مستقیم و بدون واسطه  به قیمت تولیدی که بسیار مناسب و مقرون به صرفه برای تاجران و خریداران عمده می باشد. اگر قصد خرید روتختی های ترمه یزد را دارید و علاقه دارید که آن ها را به قیمت تولیدی خریداری کنید و هیچ واسطه ای در میان نباشد، حتما با این مجموعه د ارتباط باشید.

فاطمه باقری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فاطمه باقری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136707183

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: termesazi@

email icon ایمیل: termehara@gmail.com

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید