مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید بهترین مارک رومیزی ترمه بزرگ

آنچه در این مقاله میخوانید.....

انواع مدل رومیزی های ترمهکاربرد رومیزی ترمه بزرگ ابریشمی
قیمت سرویس خواب ترمه

خرید رومیزی ترمه بزرگ می‌تواند برای خانه کاربردهای متنوع داشته باشد. بیشترین نوع استفاده آن برای انواع میزهای چوبی خانگی ست که ابعادی حدود یک در یک دارد.

پارچه ترمه همیشه و از قدیم مورد استفاده ایرانیان بوده و امروزه می‌توان آن را در انواع طرح های زیبا و بی نظیر مشاهده نمود. به طوری که امروزه به دلیل ماشینی و صنعتی شدن بافت پارچه ترمه میتوان دهها طرح را توسط دستگاه بافت که هر کدام نیز ده ها رنگ داشته باشد.

رومیزی ترمه بزرگ

انواع مدل رومیزی های ترمه

میز های خانگی از آن وسایلی است که اگر رومیزی مناسبی برای آن انتخاب کرد در دکوراسیون و چیدمان خانه جلوه ای دوچندان خواهد گذاشت. برای همین منظور انواع رومیزی ها در بازار قابل مشاهده است که هر شخصی بنا بر نیاز و سلیقه ای که دارد می تواند مدل مورد نظر خود را خریداری نموده و آن را برای میز های خانگی و تجاری خود استفاده کند.

ابعادی که برای رومیزی های ترمه در نظر گرفته می شود بسیار متنوع است که کوچک ترین آن ۳۵ در ۵۰ سانتی متر و بزرگ‌ترین آن ۱*۲ متر مربع است که بسته به ابعاد و سایز میزهایی که در خانه وجود دارد می توان مجموعه رومیزی ها را به صورت ست ۳ و ۵ تکه خریداری نمود.

رومیزی مربع یک در یک استاندارد ترین نوع رومیزی ترمه است که اگر کاری به سایت‌های فروشی بزنید تنوع فراوانی از ده ها طرح و رنگ را مشاهده می کنید.

رومیزی ترمه بزرگ

کاربرد رومیزی ترمه بزرگ ابریشمی

کاربرد رومیزی ترمه بزرگ ابریشمی را می‌توان اینگونه نوشت که برای انواع میزهای جلو مبلی، میز ناهارخوری، میز تلویزیون، اپن آشپزخانه، میز عسلی و غیره. انواع رومیزی ترمه بزرگ از جنس ابریشم درجه یک و یا پلی استر با تراکم بالا و قیمت های مناسب در کارگاه تولید و دوخت رومیزی تهیه شده و به سراسر ایران عرضه می شود. خریداران می‌توانند از طریق این مجموعه و ارتباط با کارشناس فروش مجموعه انواع متنوعی از آن را مشاهده نموده و به صورت عمده خریداری نمایند

رومیزی ترمه یکی از انواع صنایع دستی است که با صادرات ان به کشورهای دیگر می توان ارز آوری خوبی را برای کشور به ارمغان آورد.

فاطمه باقری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فاطمه باقری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136707183

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: termesazi@

email icon ایمیل: termehara@gmail.com

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید