مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید انواع روتختی دونفره ترمه سنتی

آنچه در این مقاله میخوانید.....

ست روتختی ترمه یزدنحوه شستشو و نگهداری روتختی ترمه ابریشمی
سرویس خواب ترمه

خرید روتختی ترمه

خرید روتختی ترمه در فروشگاه ها و نمایندگی های فروش ترمه سنتی یزد انجام می پذیرد. این محصول را امروزه می توان از طریق سایت های فروش محصولات ترمه به راحتی مشاهده نموده و خریداری کرد.

ست روتختی ترمه یزد

ست روتختی ترمه دو نفره طرح ترنج امروزه به یکی از پر فروش ترین و محبوب ترین انواع روتختی در بازار تبدیل شده است. جذابیت ظاهری فوق العاده ایده آل به همراه حس مطلوبی که این طرح روتختی به افراد می بخشد، باعث شده تا این محصول امروزه به یکی از اصلی ترین انتخاب های خریداران تبدیل شود.

خوشبختانه انواع روتختی ترمه امروزه با تنوع بسیار گسترده به بازار عرضه می گردند و دست شما را برای خریدشان کاملا باز گذاشته اند. معمولا استفاده زیاد از رنگ های جیغ در یک فضای محدود، اتفاق چندان خوشایندی نمی باشد. پیشنهاد می شود که رنگ چوب تخت خود را قهوه ای تیره در نظر بگیرید. دیوار های اتاق رنگ کرم داشته باشد و تلقیق رنگ کمد و کشو ها نیز، همانند رنگ تخت و دیوار اتاق شما باشد.

نحوه شستشو و نگهداری روتختی ترمه ابریشمی

شتسشو و نگهداری روتختی ترمه ابریشمی قطعا به کسب اطلاعات و دانش کافی احتیاج دارد که شما با دانستن این موارد می توانید تا مدت خیلی طولانی انواع این اجناس را در اختیار خود داشته باشید و از استفاده آن نهایت لذت را ببرید.

جالب است بدانید که روتختی ترمه ابریشمی به با دوام ترین نوع روتختی مشهور می باشد و الیاف به کار رفته در آن طوری طراحی شده است، که این کالا از مقاومت بسیار زیاد برخوردار شود ولی با این وجود رعایت کردن یکسری نکات لازم و ضروری می باشد. این نکات به شرح زیر هستند:

  • برای شستشو روتختی ترمه ابریشمی حتما به خشک شویی ها مراجعه کنید. زیرا شستن این کالا کمی تخصصی می باشد و این تخصص را خشک شویی های معتبر سراسر کشور فقط دارا می باشند. 
  • روتختی ترمه ابریشم را زیاد در مقابل نور شدید آفتاب قرار ندهید. آفتاب مستقیم با شدت زیاد به خصوص در فصول گرم سال، می تواند به الیاف روتختی ترمه، آسیب وارد کند یا رنگ آن را کم نماید.
  • برای پاک کردن سطحی روتختی ترمه، از شامپو فرش ها یا شامپو مبل استفاده کنید. این مواد شوینده را بردارید و به همراه یک دستمال نسبتا مرطوب به سراغ روتختی بروید. کمی از مایع شوینده را بر روی روتختی بریزید و با دستمال نانو مرطوب، چند دقیقه بر روی روتختی دستمال را حرکت دهید. به این شکل، روتختی شما کاملا پاک و تمیز خواهد شد.
  • روتختی را برای مدت طولانی به هیچ وجه مچاله نکنید. این کار در دراز مدت به الیاف روتختی آسیب جدی وارد خواهد کرد. در مواقعی که تمایل ندارید از روتختی استفاده کنید آن را کنار زده و خیلی مرتب روتختی را تا کنید.
فاطمه باقری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فاطمه باقری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136707183

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: termesazi@

email icon ایمیل: termehara@gmail.com

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید